04.04.2012r.
TLK 15108/58109 Niemen rel. Białystok - Gorzów Wlkp.
Zestawienie: SP32+3 wagony klasy 2 + 1 wagon klasy 1
Frekwencja: około 35 %
05.04.2012r.
TLK 83204 Uznam rel. Świnoujście - Kraków Gł.
Zestawienie: EP07 + tylko 7 wagonów - 3 sypialne/kuszetki, 3 wagony klasy 2, 1 klasy 1.
Frekwencja: około 90%
TLK 81200 Szczecinianin rel. Świnoujście/Szczecin - Warszawa Wsch.
Zestawienie: EU/P07 + 10 wagonów - 4 sypialne/kuszetki, 5 klasy 2, 1 klasy 1.
Frekwencja: do Poznania 95%, od Poznania około 110-115 %
TLK 17103 Goplana rel. Warszawa Wsch. - Poznań Gł.
Zestawienie: EP09 + 6 wagonów - 4 klasy 2, 1 klasy 1, Bar, wszystkie po modernizacji, z 6-miejscowymi przedziałami.
Frekwencja: do Centralnego 50%, dalej około 125%, w okolicach Poznania - około 95%
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum