Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Następny
[PKP IC] Najnowsza wersja marcowej korekty
Autor Wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 10:45    Odpowiedz z cytatem

kruk17 napisał/a:

EDIT: Specjalnie 26 lutego w sobotę pojadę słowackim z Konina do Poznania i pokażę wam jak wygląda zapełnienie (waszym zdaniem) muchowozu...


Śmiech W sobotę mój drogi, to nawet muchowóz Katowice-Szczecin jeździ na >100% frekwencji.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-02-2011, 10:47   

@sasho33, od cztery osiem sto jeden to się odczep, bo za dwa tygodnie będzie wyruszał z Katowic w kierunku Szczecina godzinę później i co najważniejsze, nie będzie miał żadnego dubla w relacji Katowice - Poznań (i długich postojów w TG, Kępnie i Jarocinie). Czuję, że ten pociąg może i nawet w ciągu tygodnia będzie jeździć w miarę pełny... Razz
Powrót do góry

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 10:49    Odpowiedz z cytatem

Ja się go nie czepiam, tylko mówię jak to wygląda obecnie i że w sobotę badanie frekwencji jest nic nie warte.

Dobrze wiesz że sam chcę, żeby ten pociąg jeździł, bo często nim wracam do domu, a jeszcze częściej dojeżdżam do Poznania - w tym tygodniu 5 razy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 12:16    Odpowiedz z cytatem

@mk1992
Po uwaleniu TLK 53104/5, ten pociąg mógłby zostać wydłużony do Krakowa, a weekendy do Zakopanego, lub druga opcja wydłużenie do Bielska Białej (w weekendy do Zakopanego przez Wadowice). W takim układzie ten pociąg bardzo by zyskał na poularności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-02-2011, 12:23   

@Adams, do Krakowa nie ma sensu. Zbyt długi czas przejazdu na odc. Katowice - Kraków - Katowice, no i zbyt dużo pociągów między tymi miastami, które, nie oszukujmy się, wcale tak pełne nie jeżdżą.

Lepszym rozwiązaniem byłoby wydłużenie do Bielska Białej, a w sezonie może i nawet do Zakopanego, tyle, że nie przez Wadowice, a przez Żywiec. Myślę, że gra jest warta świeczki, tylko, czy w PKP IC o tym wiedzą?
Powrót do góry

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 12:57    Odpowiedz z cytatem

@mk1992
Dlatego podałem dwie opcje wydłużenia tej relacji i faktycznie co do odc. Katowice-Kraków w pełni się z Tobą zgadzam.
Natomiast co do jazdy przez Żywiec to nie brałem tego pod uwagę, bo na dzień dzisiejszy na odcinku Żywiec-Sucha ruch pociągów jest niestety wstrzymany, więc nie sądze żeby ktoś na to poszedł by jeden sezonowy skład tamtendy jeździł, dlatego Wadowice są bardziej realne.

OT. Podobną propozycję wysnułem dla Wrocławia w postaci wydłużenia do Zakopanego IR "Szyndzielnia", gdyż Wrocław i Opolszczyzna znowu traci bezpośrednie połączene z Tatrami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 13-02-2011, 14:57    Odpowiedz z cytatem

Druga wersja podaje, że 73104 ma jechać z Łodzi do Krakowa 4,5 godziny przez CMK. To chyba jakiś żart... Mało, że fundują nam jazdę w ED74, to jeszcze z takim czasem przejazdu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 15:27    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli likwidują Słowackiego tylko ze względu na to, że wyjeżdża z Warszawy nie w godzinach szczytu, to poziom idiotyzmu w tej firmie przekracza poziom śmiertelny. Jak widać, godzina wyjazdu nie ma tak wielkiego znaczenia, bo frekwencja w tym pociągu jest naprawdę dobra, a że skład jest beznadziejny, to już nic nie poradzimy. Mam cichą nadzieję, że przy następnej korekcie, PR-y wydłużą relację RE Mazowsze do Wrocławia i wtedy za Słowackim wcale nie będę tęsknił.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 13-02-2011, 16:53    Odpowiedz z cytatem

@audrin: Ale coś trzeba jeszcze wstawić w miejsce 6105, a Mazowsze jedzie do Wawki rano. W godzinach 6105 jeździł będzie (pt,nd) Starsota, ale tylko z Poznania, a puszczanie jednego składu rozkładowego w jedną a drugiego w drugą jest bezsensem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-02-2011, 18:35    Odpowiedz z cytatem

Słowackiego zabiła zawiść i chora żądza walki IC z konkurencją PR....cóż przegrało IC nie po raz kolejny...a wystarczyło by tylko Słowackiemu zmieni godziny odjazdu...ale cóż przegrał walkę więc musi iśc do odstrzału...coś mi tu śmierdzi myśleniem pierwotnej epoki kamienia łupanego....ludzie to sie w pale nie mieści w IC nawet nie trzeba mieć żadnego wykształcenia wystarczy znać się na rzeczy by te sytuacje uzdrowić...wystarczy tylko dobrze popatrzeć i odrobina logiki i zrozumienie sensu i celu kolei oraz choć trochę tylko słuchać ludzi...Uruchamiając w tych godzinach Warte i Słowackiego spółka IC z góry skazała się na straty...zobaczymy jaki kolejny krok wykona w celu autodestrukcji...dodam tylko że też zniszczyła Lecha całkowicie....kiedyś to był pociąg klasowy...teraz cóż same złomy z Korfantego...i dodam że już tylko 3 dwójki...i nierzadko z jedną tylko jedynką....dno dno dno...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 13-02-2011, 19:05    Odpowiedz z cytatem

@Pawcio: Tylko problem jest taki, że to IC samo sobie wymyśla co wywalić, a co nie. Warta jest rzeczywiście nie wypałem, ale Słowacki w 5-7 ma popyt. Tydzień temu w sobote i niedziele obserwowałem frekwencję w 1605. W sobotę w Arrowie około 50 osób, a w przedziałówkach po 4 osoby na przedział, a w jedynce osób gdzieś okolo 40-50. Czy to jest nierentowny pociąg? Skoro w 1-4 jeździ pusty to niech go właśnie na te dni zlikwidują, a nie wywalenie cało roczne.
Niestety Słowacki nie jest zbyt lubiany więc wiele osób mi zaprzeczy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 19:09    Odpowiedz z cytatem

Szkoda, że uwalenie pociągu jest jedynym rozwiązaniem. Po co zmieniać ofertę, godziny odjazdu - lepiej uwalić, a pasażerowie niech się martwią. Ostatnia nadzieja w PRach, ale muszą trochę pogrzebać przy połączeniach na E20, żeby móc jakiś pociąg wydłużyć do Wrocka. Ale na to poczekamy do czerwca albo i dłużej, bo pIC informuje o zmianach w takim terminie, że PRy nie mogą właściwie nic zrobić. Beton
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marciin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2009

PostWysłany: 13-02-2011, 21:08    Odpowiedz z cytatem

kruk17 napisał/a:

Cytat:
Genialnie po prostu. Idealny przykład jak w krótkim czasie udupić świetny pociąg. Najpierw zmiana z EX na IC (EIC), teraz likwidacja. Ciekaw jestem jak to możliwe bo często nim jeździłem i frekwencja była dobra albo nawet bardzo dobra (szczególnie na Wwa - Poznań, Poznań - Wwa) - niedziwne zważywszy na godziny odjazdów, a zwłaszcza czas przed i po innym pociągiem do Wrocławia. Pociąg składał się z 5 wagonów (w tym Wars): 2 (arow)+2+2+Wrb+1
Tym sposobem między 8:30 a 14:30 nie będzie żadnego pociągu kwalifikowanego na Wwa - Wrocław (6 godzin przerwy!!!), analogicznie w drugą stronę między 8:15 a 13:45 (5,5 godziny)

Noo widze, że mój cytacik z SSC się tu pojawił. Wszystko co napisałem to prawda. Znam ten pociąg naprawdę dobrze. Frekwnecja była dobra, czasami "tylko" przyzwoita- nie przeczę. Pociąg miał powodzenie właśnie ze względu na odstęp między Panoramą, a Słowackim, a od strony Wrocławia między Korfantym, a Słowackiem - ponad 5 godzin.
Do tego pragnę zauważyć, że było to JEDYNE bezpośrednie połączenie Konin - Wrocław - Konin, Kutno - Wrocław - Kutno, o Lesznie nie wspomnę.
Sprawa śmierdzi mi mocno, nie wiem dlaczego likwidują, po prostu w głowie mi się to nie mieści.
No i nie zgodze się, że miał beznadziejny sklad - zależy kiedy, ale powiedziałbym... średni poziom EIC.

_________________
Ponad 30 000 km z PKP Intercity w 2010
Jaka spółka, takie Pendolino


Ostatnio zmieniony przez Marciin dnia 13-02-2011, 21:23, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-02-2011, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A koledze @Kuba MK proponuję, żeby bardziej uważał na lekcjach geografii. Bydgoszcz i Toruń to miasta wojewódzkie, dlatego porządny rozkład jazdy do Warszawy z tych dwóch miast powinien być wręcz obowiązkowy. Bo mają torunianie 10 pociągów do stolicy i od razu za dużo. Tak właśnie powinna funkcjonować normalna kolej, że z dużych miast można się dostać do stolicy w miarę często, a nie raz na 4 czy 5 godzin!


Kolego mk1992, z geografii jeśli ciebie to tak bardzo interesuje mam 5 i oczywiście wiem, że Bydgoszcz i Toruń to miasta wojewódzkie. A porządnym rozkładem jazdy do stolicy nazwiesz ten z/do Gorzowa, również miasta wojewódzkiego? Czy dojazd do Warszawy na godzinę 13 uważasz za zupełnie normalny? Proponuję, aby Bydgoszczanie mieli również tylko jeden pociąg do stolicy! Nie rozumiem u niektórych forumowiczów toku myślenia, mają 10 pociągów do stolicy i jeszcze im za mało! Śmiech A kolego mk1992, pamiętaj, iż Gorzów Wielkopolski to także miasto wojewódzkie, mimo iż liczba mieszkańców jest mniejsza od tej w Bydgoszczy czy Toruniu,

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 13-02-2011, 21:40    Odpowiedz z cytatem

Marciin napisał/a:

Noo widze, że mój cytacik z SSC się tu pojawił. Wszystko co napisałem to prawda. Znam ten pociąg naprawdę dobrze. Frekwnecja była dobra, czasami "tylko" przyzwoita właśnie ze względu na odstęp między Panoramą, a Słowackim, a od strony Wrocławia między Korfantym, a Słowackiem - ponad 5 godzin.
Do tego pragnę zauważyć, że było to JEDYNE bezpośrednie połączenie Konin - Wrocław - Konin, Kutno - Wrocław - Kutno, o Lesznie nie wspomnę.
Sprawa śmierdzi mi mocno, nie wiem dlaczego likwidują, po prostu w głowie mi się to nie mieści.
No i nie zgodze się, że miał beznadziejny sklad - zależy kiedy, ale powiedziałbym... średni poziom EIC.


Leszno nadal będzie miało Fredrę i Panoramę, więc połączenia z Warszawą zostaną, ale będą już tylko dwa, a w starym rozkładzie były aż cztery... Obstawiam, że to dopiero początek. 1 czerwca polecą następne EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 17 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl