SKANDAL. szkoda komentować! KD beton do potęgi. Lepiej by się za czyszczenie kibli wzięli a nie za przewozy.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
PiterTarnów, przypomnij sobie co było za czasów PR na tej linii, przypomnij sobie pare lat wtecz ile KKZ jeździła na tej linii i dopiero wtedy komentuj
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Jerry owszem za czasów PR również do różnych rzeczy dochodziło ale przez ostatnie dwa lata PR wypracowały sobie stałych podróżnych których KD potrafiło tylko odpędzić od pociągu. Owszem w ubiegłym roku i PR miały KKS ale wyłącznie między Wleniem a Jelenią G., i o ile dobrze pamiętam to było to w czasie robót torowych w Siedlęcinie. Siła więc wyższa a czas obowiązywania KKS wywarty opieszałością PLK! Wcześniej przed 2008 rokiem (przed reaktywacją Lwówek - Zebrzydowa) KKS pojawiała się wyłącznie w czasie awarii SA 102 001 i były to różne terminy ale zawsze PR zapewniał duży autobus i zawsze były ogłoszenia przynajmniej na PO Pilchowice Zapora gdzie KKS nie wjeżdża.
A KD jakie oni mają standardy. Rozpoczęli działalność od wyrżnięcia 60% połączeń. Prawie zawiesili funkcjonowanie odcinka Lwówek Zebrzydowa ograniczając z dnia na dzień bez posiadania jakichkolwiek własnych wyników badań ilość połączeń o 80%. Mało średnio 3 razy w miesiącu wypuszczali KKS z pominięciem Jeżowa Sudeckiego i Pilchowic Zapory pozostawiając ludzi na peronie. Wiem coś o tym bo jeździłem KD do czasu ostatniego 3 tygodniowego KKS który skończył się 2 kwietnia. Teraz jeżdżę PKS i wielu innych pasażerów którzy jeszcze w grudniu korzystali z PR jeździ ze mną przynajmniej wiem za co płacę i wiem czy jadę. Mam też konkretna ofertę a nie pozostawione przez nowego przewoźnika ochłapy.
Łatwiej jest zdjąć szynobus (jeden) z tej linii i zorganizować KKA na cały dzień niż zdejmować szynobus z obiegu robiącego kursy na różnych liniach. Trzeba poczekać aż sytuacja taborowa się poprawi. Lepiej aby KKA niż likwidacja ruchu w ogóle.
Przy odrobinie zdrowego rozsądku można rozkład na tej linii poprawić. Pociąg D-60729 z Jeleniej do Legnicy powinien odjeżdżać z Jeleniej Góry jakieś 20 minut później. Dzięki D-69722 może on zapewniać dojazd i powrót z pracy w Jeleniej dla pracujących w godzinach 8-16. A teraz to ten D-60729 odjeżdżając o 15.58 to dla kogo jest? Może ktoś z KD albo z UM-u wie?
Podobnie D-60725 który mógłby rówznież odjeżdżać 20 minut później, bo np. w soboty często niektóre firmy pracując na pół gwizdka kończą pracę o 13 - 14.
Ale to tylko takie moje gdybanie. Obawiam się że niektóre procesy myślowe przerastają biurwę. Niestety.
A można było nawet trochę poprawić ten rozkład odziedziczony po PR-ach. Ale KD nie zrobiły w tym kierunku zupełnie nic, co zresztą widać. Pociągi dla nikogo o porach dla nikogo. Niestety.
Nie mam w tej chwili aparatu ale oto przykładowe rozkłady dla Lwówka (odjazdy):
1951/52:
Jelenia Góra: 5:49, 7:42, 10:31, 15:59, 18:05, 20:00 (czas przejazdu 55min -1H)
Zebrzydowa (Żagań): 0:54, 14:26,(czas do Zebrzydowej: 50 min)
dodatkowo do Świeradowa Zdr. 6:28, 10:20, 15:45, 18:58
ruch w stronę Legnicy nie był prowadzony do 1958.
.................................................................
1968/9
Jelenia Góra: 5:43, 7:30, 10:09, 15:34, 17:27,18:02, 20:43 (przejazd 22 min-1:10)
Zebrzydowa: 7:32,14:52(Poznań), 18:04, 0:30(Szczecin), (czas do Zebrzydowej 38 min)
Legnica: 5:39,10:47(tylko do Złotoryi),15:18, 20:02
Świeradów: 2:29,6:30,11:40,16:18,21:26
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum