Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
10 rocznica najczarniejszego dnia w historii PKP
Autor Wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 04-04-2010, 14:46    Odpowiedz z cytatem

I Skierniewice - Pilawa (reaktywowano ją częściowo, na odcinku Czachówek - Góra Kalwiaria, a jedna para jedzie z Czachówka aż do Pilawy).

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Fred Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Mar 2010
Skąd: Racibórz

PostWysłany: 04-04-2010, 15:42    Odpowiedz z cytatem

Co do linii Racibórz-Racławice podobno mają ją reaktywować ale tylko do Głubczyc z Raciborza...

_________________
Co tu robić, żeby nic nie robić a zarobić? ... Dewiza władz
PKP?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 04-04-2010, 18:31    Odpowiedz z cytatem

...i dla ruchu towarowego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Raciborzanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2009
Skąd: Racibórz

PostWysłany: 04-04-2010, 18:59    Odpowiedz z cytatem

Ja z kolei czytałem o reaktywacji tylko odcinka Głubczyce-Racławice, co byłoby oczywiście bez sensu. Jeśli pociągi mają jeździć, to tylko w relacji Racibórz-Racławice, a nawet Racibórz-Nysa skomunikowane w Nysie z pociągami do Legnicy, które z przyszłym rozkładzie mają pojechać. Szkoda tylko, że prezydent Raciborza koleją się nie interesuje... wyraził tylko sprzeciw dla pomysłu PLK, który chciał tą linię zlikwidować. A miałaby potencjał!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pitagoras23 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 04-04-2010, 19:35    Odpowiedz z cytatem

Jak tak dalej pójdzie to za kolejne 10 lat będzie tych linii jeszcze więcej, bowiem jak ruszy KDP, to inne linie lokalne pójdą zupełnie w odstawkę. Chyba, że prędzej upadnie jedna spółka z drugą i na ich miejsce wejdzie inwestor prywatny, który liczę, że zrobi porządek.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Artur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: Opole

PostWysłany: 04-04-2010, 21:36    Odpowiedz z cytatem

Jeśli chodzi o przywracaniu ruchu na lini Racławice-Głubczyce-Baborów-Racibórz to rozmowy dopiero trwają, za parę miesięcy powinno być coś więcej wiadomo

_________________
TOZK nadal walczy!!!
POZDRAWIAM KOLEJOWO Z OPOLA!
*ARTUR*
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 04-04-2010, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W tym problem,że nie każdy samorząd jest tak bogaty,jak choćby województwo dolnośląskie...

Dodajmy że nikt nikomu nie broni napisać dobrego wniosku o dofinansowanie z UE...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Raciborzanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sie 2009
Skąd: Racibórz

PostWysłany: 04-04-2010, 22:30    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeśli chodzi o przywracaniu ruchu na lini Racławice-Głubczyce-Baborów-Racibórz to rozmowy dopiero trwają, za parę miesięcy powinno być coś więcej wiadomo

Czy mógłbyś napisać coś więcej na temat tych rozmów? Bardzo zależy mi na reaktywacji tej linii...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MaRcin1987 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lis 2008

PostWysłany: 05-04-2010, 10:38    Odpowiedz z cytatem

10 czerwca 2001 roku zakończono ruch kolejowy na trasie Orzesze- Żory linia 159 .
Obecnie linia jest rozkradziona oraz pozarastana . Tory zachowały się jedynie od Orzesza do Zawady i kilkaset metrów w Palowicach .
Istniało też zachowane skrzyżowanie pod kątem 90 stopni ( podobno jedyne w Polsce) z linią 169 Orzesze Jaśkowice - Tychy - Rozebrane przez PKP 30 marca 2010 r Sad

Nieczynna linia 159 :
http://www.youtube.com/watch?v=MO0nyXsgYAw
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2010, 11:53   

Bodajże w tym samym dniu (10 czerwca 2001 roku) zawieszono wszystkie połączenia na trasie Gniezno - Janowiec Wielkopolski - Nakło nad Notecią. Całe szczęście, że nikt nie rozebrał jeszcze infrastruktury torowej! Nic tylko pozbyć się zielska, zreperować niektóre semafory, naprawić jedną z nastawni w Janowcu i można uruchomić 2 szynobusy z Gniezna do Nakła.

Dzięki szanownemu (sic!) panu Krzysztofowi C. (nie bez powodu nie piszę nazwiska tej osobistości, gdyż człowiek ten nie zasługuje na nic innego jak tylko na pójście do pierdla!) ucierpiała również linia 132 Bytom - Wrocław Główny, gdzie od kilometra 23 do 39 tory zostały całkowicie rozebrane (od Wesołej, przez Zabrze Mikulczyce, Czekanów Wieś, Czekanów Śląski, Przezchlebie do Pyskowic).

Nie wspominam nawet o zawieszonych połączeniach z Bytomia do Gliwic, Kędzierzyna Koźla, Opola, Nysy, a nawet Dzierżoniowa Śląskiego! Aczkolwiek to ostatnie zostało zawieszone pod koniec lat 90-tych jak dobrze pamiętam.
Powrót do góry

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 05-04-2010, 12:27    Odpowiedz z cytatem

No nawet nie wiedziałem, że rozebrano to skrzyżowanie..., a były pomysły uruchomienia z powrotem tej linii, ale to raczej jeszcze za wcześniej, zbyt duża jest degradacja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

conen Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 22 Gru 2009

PostWysłany: 05-04-2010, 14:10    Odpowiedz z cytatem

Piter Tarnów: nie cała węglówka na szczęście i Sitkówka-Nowiny - Busko-Zdrój
Czy kotś wie gdzie można zapoznać się z treścią decyzji z dnia 3 kwietnia 2000 roku, czy było tam jakieś uzasadnienie i wcześniejsze badania frekwy?

Wystarczy uświadomić sobie jakie tłumy teraz jeżdżą na Opole-Kluczbork, Bieżanów-Wieliczka czy Bydgoszcz-Chełmża aby zrozumieć nielogiczność i błędność tamtej decyzji Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bileciarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-04-2010, 14:19    Odpowiedz z cytatem

Nielogiczne to jest to, że Celiniak od AD 1992 od wewnątrz rozsadza polską kolej!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 05-04-2010, 17:38    Odpowiedz z cytatem

conen, Frekwencja była marna ponieważ:
a) były drogie bilety
b) busy jeździły jak chciały i kiedy chciały i za ile chciały
c) prędkości były takie, że pożal się Boże i wszyscy Święci.
d) od połowy lat '80 ub. wieku nakłady na infrastrukturę zaczęły spadać a co za tym idzie patrz pkt. c)
e) - właściwie powinien to być pkt. a - wszechwładza wszelkiej maści związków zawodowych.
I żeby było brutalnie: nadal to się dzieje, mimo, że władze i rządy zmieniały się wielokrotnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wolfchen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Lis 2009
Skąd: Woj. mazowieckie

PostWysłany: 05-04-2010, 20:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
I żeby było brutalnie: nadal to się dzieje, mimo, że władze i rządy zmieniały się wielokrotnie.
Ale na kolei są ciągle ci sami ludzie. Więc nic się nie zmieni.

_________________
W codziennych podróżach kolei dziękuję, wybieram transport drogowy!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl