b)
aczkolwiek wytłumaczenie jest troche kuriozalne:
Początkowo 220M wyjechać na trasę Gdynia - Kościerzyna ze względu na to, że przeszkoleni w jego obsłudze maszynisci są z "gniazda" w Chojnicach. W trakcie kursowania kolejne doszkolenia przejdą maszyniści z Gdyni, co umożliwi docelowe skierowanie szt-a na trasę do Helu.
b)
aczkolwiek wytłumaczenie jest troche kuriozalne:
Początkowo 220M wyjechać na trasę Gdynia - Kościerzyna ze względu na to, że przeszkoleni w jego obsłudze maszynisci są z "gniazda" w Chojnicach. W trakcie kursowania kolejne doszkolenia przejdą maszyniści z Gdyni, co umożliwi docelowe skierowanie szt-a na trasę do Helu.
PinKi, w razie co jest w rezerwie SU42+2B czy bedzie KKA?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Mnie się podobają te szynobusy. Zobaczymy jak się będą sprawować, ale pierwsze opinie są pozytywne. Także czekamy za następnymi ;-)
A pasażerowie w Chojnicach jak wsiadali też zdziwieni, że taki skład pojedzie.
Tak jak w przypadku tramwajów SWING jak i Pesobusów PR - wnętrze prezentuje się ładnie choć jest bardzo niewygodne.
Za to SA 137 jest mało, że lepsza z wyglądu zewnętrznego i wewnętrzego od pojazdów PESY to zaryzykuję stwierdzenie - wygodniejsza nawet od wnętrza Arrivy Ex
_________________ Bojkotuję forum z powodu uprawiania tam polityki oraz przez faworyzowanie danej opcji politycznej . Pozdrawiam .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum