Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
EP07 z silnikami AC?
Autor Wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-04-2011, 06:36   

Andrzejku maszyny np. SNCF są paskudne ale EU07 jest ładna stylistycznie jak większość używanego w PL taboru a tu taki numer z świetnej laski Very Happy zrobić jakiegoś paszteta. Od dzisiaj "prestyż" mi się będzie kojarzył głównie z tym "czymś"
Przejdź na dół

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 09-04-2011, 10:15    Odpowiedz z cytatem

Trochę odejdę od tematu - zakładanie klap od kibla zamiast kabin w EW60, ED72 i EW58 jak nazwać?

[ Dodano: 09-04-2011, 11:29 ]
Wracając do tematu - jakie silniki zastosowano (Emit ?) i jaka jest obecna moc loka? Czy łożyska wstawiono toczne?

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EP07Budyn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 09-04-2011, 17:22    Odpowiedz z cytatem

Jak na razie brak danych @ET05... Mamy tylko pierwsze zdjęcie. Z tego co wiem to miała być przystosowywana do 140 km/h. Co do mocy nie wiem, ale podejrzewam że ze 4 Mega będzie miała. Po co więcej na nasze tory Question Pożyjemy zobaczymy... Niech wreszcie wyjedzie na tory... Poślizg ma wielki. Słyszałem że ponoć przy pierwszej próbie uruchomienia w ubiegłym roku elektronika się popaliła, że uratowały się tylko nowe silniki trakcyjne. Nie wiem ile jest w tym prawdy ale czekamy... Miała być na wakacje 2010 a mamy kwiecień 2011, więc może na te wakacje się pojawi. I mam nadzieję że nie będzie jedyną. Te 34 sztuki co maja teraz iść do napraw mam nadzieję że też będą zmodernizowane. Co do wyglądu... Nie jest to najważniejsze... Wygląda dziwnie to fak, przyzwyczailiśmy się do "Siódemki" i taki wygląd właśnie "Siódemki" nas odstrasza ale może będzie super maszynką. Dajmy temu modelowi czas. Pozdrawiam

_________________
Kolejarze wszystkich spółek łączcie się Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

terminator Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 09-04-2011, 23:09    Odpowiedz z cytatem

No właśnie - maszynka to może i będzie, ale moja do mielenia mięsa już więcej wdzięku ma...
Po kiego wała w ruszali wygląd tego loka - to chyba nie ma wpływu na sprawność i osiągi ? Gdzie są słynne ryfle ? O ile nie najlepszy schemat malowania ( zielenie wg. mnie najlepsze, jagódki - dno ) da się jakoś strawić, ale reszta to kicha. W tej chwili to dla mnie karykatura ST43 z patykami. Nie można było zrobić coś na zasadzie EP08 tzn. to samo pudło (przynajmniej wygląd) i wrzucić nowe bebechy i po bólu ? Tylko u nas jest taki wewnętrzny przymus by zmienić design no bo ten stary był komunistyczny więc nie ma prawa bytu i trzeba go wymazać z pamięci. Może nie zawsze tak jest, ale tendencja tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pilot1123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lis 2010

PostWysłany: 09-04-2011, 23:35    Odpowiedz z cytatem

niektóre spółki mają za dużo pieniędzy i wydają je na głupoty...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-04-2011, 07:18   

Dokładnie a rewizji wagonów brak...
Powrót do góry

nynuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lis 2010
Skąd: Tychy

PostWysłany: 10-04-2011, 08:04    Odpowiedz z cytatem

Adaś , przecież trzeba przetargi ciągle ogłaszać i odwołania od nich rozpatrzać Język Język

_________________
PKP PLK - SWOJE KADRY BETONUJEMY PROFESJONALNIE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ecavon Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Cze 2010
Skąd: Inwałd

PostWysłany: 10-04-2011, 12:57    Odpowiedz z cytatem

Ja teraz czekam tylko na możliwość obejrzenia maszynowni tej przeróbki i dźwięku startu.
Jakby ktoś dopadł w posiadanie zdjęć maszynowni to prosiłbym na priv Very Happy

_________________
2010-2013 na razie 100 178km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

zajaclib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2010

PostWysłany: 11-04-2011, 20:10    Odpowiedz z cytatem

Fajnie, jeśli okazałyby się dość trwałymi i bezawaryjnymi elektrowozami.
Kilka lokomotyw z V maks 140 km/h zasili ilostan na wypadek awarii innych elektrowozów, EP09 czy Taurus. Jednocześnie można podwyższyć prędkość dla wielu TLK z V 125 do 140 km/h, np. Poznań - Warszawa, Warszawa - Kraków, Poznań - Szczecin, Wrocław - Katowice
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2008

PostWysłany: 12-04-2011, 09:41    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy takie podniesienie prędkości do 140 km/h będzie dla IC opłacalne, gdyż powyżej 130 km/h musi być już druga osoba z drużyny trakcyjnej a zysk z podniesienia o 10 km/h raczej niewielki.

_________________
Kamil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zajaclib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2010

PostWysłany: 12-04-2011, 21:41    Odpowiedz z cytatem

Podniesienie prędkości będzie opłacalne. Przypominam, iż w przyszłym roku na wybranych odcinkach linii Warszawa - Gdańsk powinna być wprowadzona V maks 160 km/h i wzrośnie zapotrzebowanie na szybsze lokomotywy.
Dzisiaj pow 130 km/h potrzebują drugiej osoby, a za jakiś czas może nie, bezsensowny przepis może ulec zmianie.
Modernizacja lokomotywy przeprowadzona jest na kilka/kilkanaście lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 13-04-2011, 00:13    Odpowiedz z cytatem

Przepis nie jest do końca bezsensowny, nasze urządzenia sterowania ruchem mają kilka istotnych luk. W przyszłości coraz powszechniejszy będzie ETCS, tylko nie wiem czy będzie się go dało i opłacało montować w starej siódemce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Orion Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 13-04-2011, 22:58    Odpowiedz z cytatem

Przepis zawsze był problematyczny i miał zwolenników i przeciwników.Zwolennicy jazdy pojedynczej mówili że jazda dwuosobowa to lipa bo "jeden spał a drugi się zdrzemnął".Wydaje mi się że nic by się nie stało jakby podnieść tę prędkość 130 km/h do 160 km/h przy czynnym SHP i czuwaku.Te 160 km/h to chyba graniczna prędkość przy której nie ma problemu ze wzrokowym odczytem znaków i sygnałów przy torze.Gdzieś to czytałem.Ale to tylko moje zdanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ecavon Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Cze 2010
Skąd: Inwałd

PostWysłany: 25-04-2011, 19:20    Odpowiedz z cytatem

Wiadomo coś może więcej na temat aktualnego stanu tego czegoś? czy wyjechało to już na jakieś testy na szlak?
A co do tych ograniczeń w obsadzie dwuosobowej powinni zmienić na 140km/h.

_________________
2010-2013 na razie 100 178km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Markuson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sie 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26-04-2011, 18:11    Odpowiedz z cytatem

E 140, niech będzie 160! Jak szaleć to szaleć! Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl