Andrzejku maszyny np. SNCF są paskudne ale EU07 jest ładna stylistycznie jak większość używanego w PL taboru a tu taki numer z świetnej laski zrobić jakiegoś paszteta. Od dzisiaj "prestyż" mi się będzie kojarzył głównie z tym "czymś"
Jak na razie brak danych @ET05... Mamy tylko pierwsze zdjęcie. Z tego co wiem to miała być przystosowywana do 140 km/h. Co do mocy nie wiem, ale podejrzewam że ze 4 Mega będzie miała. Po co więcej na nasze tory Pożyjemy zobaczymy... Niech wreszcie wyjedzie na tory... Poślizg ma wielki. Słyszałem że ponoć przy pierwszej próbie uruchomienia w ubiegłym roku elektronika się popaliła, że uratowały się tylko nowe silniki trakcyjne. Nie wiem ile jest w tym prawdy ale czekamy... Miała być na wakacje 2010 a mamy kwiecień 2011, więc może na te wakacje się pojawi. I mam nadzieję że nie będzie jedyną. Te 34 sztuki co maja teraz iść do napraw mam nadzieję że też będą zmodernizowane. Co do wyglądu... Nie jest to najważniejsze... Wygląda dziwnie to fak, przyzwyczailiśmy się do "Siódemki" i taki wygląd właśnie "Siódemki" nas odstrasza ale może będzie super maszynką. Dajmy temu modelowi czas. Pozdrawiam
_________________ Kolejarze wszystkich spółek łączcie się
No właśnie - maszynka to może i będzie, ale moja do mielenia mięsa już więcej wdzięku ma...
Po kiego wała w ruszali wygląd tego loka - to chyba nie ma wpływu na sprawność i osiągi ? Gdzie są słynne ryfle ? O ile nie najlepszy schemat malowania ( zielenie wg. mnie najlepsze, jagódki - dno ) da się jakoś strawić, ale reszta to kicha. W tej chwili to dla mnie karykatura ST43 z patykami. Nie można było zrobić coś na zasadzie EP08 tzn. to samo pudło (przynajmniej wygląd) i wrzucić nowe bebechy i po bólu ? Tylko u nas jest taki wewnętrzny przymus by zmienić design no bo ten stary był komunistyczny więc nie ma prawa bytu i trzeba go wymazać z pamięci. Może nie zawsze tak jest, ale tendencja tak.
Ja teraz czekam tylko na możliwość obejrzenia maszynowni tej przeróbki i dźwięku startu.
Jakby ktoś dopadł w posiadanie zdjęć maszynowni to prosiłbym na priv
Fajnie, jeśli okazałyby się dość trwałymi i bezawaryjnymi elektrowozami.
Kilka lokomotyw z V maks 140 km/h zasili ilostan na wypadek awarii innych elektrowozów, EP09 czy Taurus. Jednocześnie można podwyższyć prędkość dla wielu TLK z V 125 do 140 km/h, np. Poznań - Warszawa, Warszawa - Kraków, Poznań - Szczecin, Wrocław - Katowice
Nie wiem czy takie podniesienie prędkości do 140 km/h będzie dla IC opłacalne, gdyż powyżej 130 km/h musi być już druga osoba z drużyny trakcyjnej a zysk z podniesienia o 10 km/h raczej niewielki.
Podniesienie prędkości będzie opłacalne. Przypominam, iż w przyszłym roku na wybranych odcinkach linii Warszawa - Gdańsk powinna być wprowadzona V maks 160 km/h i wzrośnie zapotrzebowanie na szybsze lokomotywy.
Dzisiaj pow 130 km/h potrzebują drugiej osoby, a za jakiś czas może nie, bezsensowny przepis może ulec zmianie.
Modernizacja lokomotywy przeprowadzona jest na kilka/kilkanaście lat.
Przepis nie jest do końca bezsensowny, nasze urządzenia sterowania ruchem mają kilka istotnych luk. W przyszłości coraz powszechniejszy będzie ETCS, tylko nie wiem czy będzie się go dało i opłacało montować w starej siódemce.
Przepis zawsze był problematyczny i miał zwolenników i przeciwników.Zwolennicy jazdy pojedynczej mówili że jazda dwuosobowa to lipa bo "jeden spał a drugi się zdrzemnął".Wydaje mi się że nic by się nie stało jakby podnieść tę prędkość 130 km/h do 160 km/h przy czynnym SHP i czuwaku.Te 160 km/h to chyba graniczna prędkość przy której nie ma problemu ze wzrokowym odczytem znaków i sygnałów przy torze.Gdzieś to czytałem.Ale to tylko moje zdanie.
Wiadomo coś może więcej na temat aktualnego stanu tego czegoś? czy wyjechało to już na jakieś testy na szlak?
A co do tych ograniczeń w obsadzie dwuosobowej powinni zmienić na 140km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum