"POCIĄGI ODWOŁANE BEZ KOMUNIKACJI ZASTĘPCZEJ:
1. 60324 10.16 Kłodzko M. - Wałbrzych Gł. 11.44
2. 60334 11.54 Wałbrzych Gł. - Kłodzko M. 13.31
Za niedogodności bardzo przepraszamy."
Ah te małe niedogodności. Pociąg z Kłodzka Głównego jest o 4:09, 10:19, 14:14, 17:36. Kurs o 10:19 odwołany bez komunikacji zastępczej, więc mamy 10-GODZINNĄ przerwę w kursowaniu pociągów. BRAWO!
[ Dodano: 22-12-2010, 10:02 ]
Już zmiana - udało się KD załatwić zastępczą komunikację na Kłodzko-Wałbrzych. Chociaż tyle.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Generalnie nie dziwią mnie już notoryczne odwołania w KD. Co ciekawe, dopiero teraz ktoś poszedł po tzw. rozum i wysłał w świat taką cenną informację:
"Do odwolania nie beda kurswaly pociagi Legnica(5:31)-Klodzko M.(8:56) oraz Klodzko M.(6:09)-Legnica(9:10). Uruchomiona zostanie kom. zastep."
Gratulujemy sukcesów na dolnośląskich torach. Ciekawe czy na wiosne jeszcze ktos będzie tam jeździł?
I to jest to o czym mówilem..... Panowie i Panie chyba sie ze mną zgodzicie.... KD spadajcie juz z walbrzyszanki i podsudeckiej, a najlepiej spadajcie juz wogole.... Genua.... ciekawe co na te cyrki...... nowy Pan viceminister, i marszalek... bo tak dalej juz byc nie moze.....
Moze czas zrozumiec, ze NISZCZYCIE LINIE KOLEJOWE..... a jak KD startowalo pamietam jak dzis.... W KONCU WRACA NORMALNOSC NA DOLN. LINIE.... bzdetyyyyyyyyyy ...... ZASADA jest prosta..... jak sie nie ma taboru.... i nie ma czym wozic pasazerow.... to zwijamy biznes...... a KKZ .... jak bym chcial jezdzil PKS..... wiadomo wypadlki wszedzie sie zdarzaja,... ale to juz jest PRZEGIECIE...... zostalo mi zyczyc .. KD ..... aby w Nowym Roku,... powaznie zastanowila sie czy jest we stanie obsluzyc Zgorzelec, Klodzko, dzierzoniow itd...... bo robienie sobie jaj z pasazerow jest zenujace..... nie wiem co by sie musialo stac.... aby KD wypozyczylo od PR SU42 i wagony do obslugi..... A gadanie ze sie nie da.... blagam..... jakos kiedys na lwoweckiej sie dalo
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-12-2010, 13:30
Jak to co? Nic. KD kontynuują zleconą przez wizjonerów z UMWD misję zażynania kolei regionalnej, wedle której niebawem z pociągów na Dolnym Śląsku ma pozostać DKD - czyli ośmiorniczka wkoło Wrocławia.
Tymczasem
Cytat:
Od 1 stycznia nastąpią zmiany w rozkładzie jazdy wybranych pociągów spółki Koleje Dolnośląskie, kursujących między województwem dolnośląskim i lubuskim.
Pociąg nr 67131 Legnica 06:00 – Żary 07:37 od 1 I kursuje od poniedziałku do piątku oprócz świąt i oprócz 02 V, 24 VI
Pociąg nr 67139 Legnica 16:51 – Żary 18:28 od 1 I kursuje od poniedziałku do piątku i w niedziele oprócz 06-07 I, 24 IV, 01-03 V, 23-24 VI, 14-15 VIII, 11 XI
Pociąg nr 76142 Żary 07:46 – Legnica 09:34 od 1 I kursuje od poniedziałku do piątku oprócz świąt i oprócz 02 V, 24 VI
Pociąg nr 66148 Węgliniec 19:41 – Legnica 22:20 kursuje codziennie oprócz 25 XII tylko do 31 XII
Pociąg nr 66148 Żary 20:45 – Legnica 22:20 od 1I kursuje od poniedziałku do piątku i w niedziele oprócz 06-07 I, 24 IV, 01-03 V, 23-24 VI, 14-15 VIII, 11 XI
Pociąg nr 76726 Żary 18:33 – Węgliniec 19:26 kursuje codziennie tylko do 31 XII
Rzekomo
Cytat:
Zmiany w rozkładzie są spowodowane zmniejszeniem środków finansowych na dotowanie połączeń w 2011 roku przez Samorząd Województwa Lubuskiego.
Dziwię się, że w lubuskie w ogóle finansuje miernotę w wykonaniu KD.
Lubuski UM nie wnika którą spółkę wyznaczy UMWD do obsługi połączeń. Byle by było...
Skandalem jest uwalenie wieczornego pociągu Kolei Dolnośląskich Węgliniec - Żary - Legnica, który nawet nie został umieszczony na rozkładach stacyjnych (o czym pisałem powyżej), przez PR. Nic dziwnego, że idzie do wycinki...
Zobaczymy jak PR sobie poradzi w obsłudze Jelenia Góra - Lwówek po przejęciu od KD. To jest jedyna szansa żeby PR mogło pokazać się z dobrej strony po rozwaleniu tej linii przez KD. Chociaż znając dzisiejsze realia wszystko może się zdażyć i Lwówek może być ostatnim Lwówkiem w tym rozkładzie. Bardzo bym pragnął aby tak nie było!!
Zmiany w rozkładzie są spowodowane zmniejszeniem środków finansowych na dotowanie połączeń w 2011 roku przez Samorząd Województwa Lubuskiego.
Bzdury! Dlaczego na rzekomym ograniczeniu środków przez woj. lubuskie mają cierpieć także mieszkańcy Dolnego Śląska? Przecież te linie w połowie leżą w naszym województwie! Lepiej od razu przyznajcie, że KD nie dają sobie rady, zamiast wciskać ludziom ciemnotę.
G. Ładniak musi odejść !!!
_________________ "Demokracja to rządy hien nad osłami."
Po prostu kino. Rozkład nawet miesiąca jeszcze nie ma, a KD już mają problemy na kolejnych trasach. Szkoda gadać, a najgorsza to jest ta bezsilność w obliczu wygaszania popytu i zainteresowania podróżnych na kolejnych liniach, na których nawiasem mówiąc frekwencja nie była nigdy mała.
A tak konkretnie, to jaki tabor stoi i dlaczego?
A jak stoi, to kto nie potrafi się zmotywować do działania:
serwis czy zarząd KD, który ma wymusić sprawne działanie tegoż?
O czestotliwosci uzytkowania linii 137 przez KD niech swiadczy fakt, ze tory nr 4 i 6 na stacji Jaworzyna Slaska (odjazdowe odpowiednio do Legnicy i Swidnicy) sa niemal kompletnie zasypane. Toru 4 wczoraj pomimo goraczkowych poszukiwan (prowadzonych z okna pociagu Kamienczyk) nie odnalazlem, dzisiaj rowniez z Kamienczyka (tyle ze w druga strone) ledwo dostrzeglem tor 6, ale tylko dlatego, ze wiatr go odsypal.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Tor 4 w peronie stacji Jaworzyna jest zamknięty całkowicie. Tarcza D1 jest ustawiona. Po torze 6 jeździ KD w kierunku Świdnicy a po torze 2 w kierunku na Strzegom.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum