Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 08-01-2014, 21:17    Odpowiedz z cytatem

Chciałbym się spytać : co jaki czas impulsy KD są myte? Niemalże za każdym razem jak widzę ichniejsze 31We, to jest on ugnojony. Zrobiłem zdjęcie, jak ktoś napisał dość wymowny napis na składzie, który chyba od miesiąca nie widział myjki.

Ponure wrażenie, szczególnie na tle zwykle czystych kibli PR Wrocław.

20140108_172458.jpg
Plik ściągnięto 23 raz(y) 164.74 KB

Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dienekes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2012

PostWysłany: 08-01-2014, 22:02    Odpowiedz z cytatem

Impulsy ostatni raz byly myte w czasie swiat Bozego Narodzenia bo byly w tym celu wciagane na baze na Patnowskiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 13-01-2014, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj poc KD6958% Opóźniony od Środy Śląskiej 17 min. Z winy konfidenta pociągu, została wezwana policja do pasażera który nie miał 2 zł przy sobie żeby dopłacić, nie będę pisał który to wezwał policję ale to nie pierwsza sytuacja gdy widzę że ten człowiek wzywa policję na porządnych ludzi, żeby nie pisać przykładów z niedawna podam z lata też z środy: już ciemna noc poc kategorii muchowóz do Zgorzelca odj.z Wrocławia przed 22. Na szynobusie ścisk podstawili SA135, przed Leśnicą kierownik nakrył popijającego grzeczne piwko chłopaka koło WC, jegomość zaczerwienił się jak jego firmowa koszulka powiedział jedynie ZOBACZYSZ!!!
No i w Środzie na chłopaczka już czekała Policja, wyprowadzono go z pociągu (a był to ostatni pociąg do Zgorzelca).
Apeluję więc do tego człowieka aby się uspokoił, bo wzbudza tylko niezadowolenie pasażerów i generuje straty przez opóźnianie pociągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fakir Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Paź 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-01-2014, 07:41    Odpowiedz z cytatem

amadeoen57. napisał/a:
już ciemna noc p(...). Na szynobusie ścisk podstawili SA135, przed Leśnicą kierownik nakrył popijającego grzeczne piwko chłopaka koło WC, j(...)
No i w Środzie na chłopaczka już czekała Policja, wyprowadzono go z pociągu (a był to ostatni pociąg do Zgorzelca).


Akurat w tym wypadku młody człowiek sam sobie winien - nic tak mnie osobiscie nie wkurza jak picie alkoholu w zatłoczonym pojeździe (czy palenie fajek w wszelkiej postaci).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dario.d Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Sty 2014

PostWysłany: 14-01-2014, 22:43    Odpowiedz z cytatem

To w KD jest jakieś traktowanie po ludzku, wołanie policji proszę proszę to jeszcze cywilizacja. Znam jednego co regularnie wywala ludzi byle gdzie bez względu na porę pogodę bez żadnej policji! Sam sobie sędzią trybunałem i wogóle. KD zlewa skargi i telefony na tego gnoja ciepłym moczem. Żeby nie było jestem zatrudniony na kolei, nie u nich ale od ludzi wiadomo co tam się dzieje. Podobno gnój jest nie do ruszenia z przyczyn powiedzmy sobie obyczajowych, wszyscy wiedzą o co chodzi. Skandal, paru małolatów traktuje ludzi ubogich którzy niemają jak się dostać do domu po różnych ''przygodach'' i szczególnie kolejarzy jak śmieci i nic niemożna z tym zrobić już od lat?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 16-01-2014, 20:14    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio obserwuję pogarszający się standard obsługi pasażerów przez konduktorów i kierowników pociągów KD. Stają się chamscy, opryskliwi bardzo, ale to bardzo pewni siebie. Mam nadzieję, że ich wygórowane mniemanie o sobie wkrótce się skończy, jak jeden czy drugi straci zęby.

Ostatnio byłem świadkiem sytuacji, która o mało mnie nie doprowadziła do rękoczynów. Sobota, godziny poranne. Pociąg do Wrocławia, ścisk niemiłosierny, mucha się ledwo mieści. Wsiada kobieta do przedsionka (EN57AKD) i z tego co widzę chce kupić bilet (wyciągnęła portfel). Niestety, nie ma jak się poruszyć, bo osoba kulturalna nie będzie się ramionami rozpychać. Konduktor do takich osób jednak się nie zaliczał. Nie dość że wparował do przedsionka rozpychając się barkami, to jeszcze zaczął drzeć mordę, że wystawi jej karę bo powinna przyjść do pierwszego przedziału! Kobieta się speszyła i nie wiedziała jak odpowiedzieć, więc ten poczuł się na władzy i zaczął ją rugać. W końcu nie wytrzymałem i powiedziałem, że zachowuje się jak ostatni cham i zażądałem jego numer służbowy. Powiedziałem, że ta kobieta nie będzie po głowach ludzi biec żeby kupić bilet. Koleś się przestraszył i spuścił z tonu, sprzedał jej bilet i szybko uciekł.

Naprzyjmowalki gówniarzy, którzy myślą że są panami i władcami pociągu! To się musi skończyć, bo oni są dla nas, a nie my dla nich!

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 06-04-2014, 18:23    Odpowiedz z cytatem

Ktoś odpowiedzialny za obecny stan rzeczy w Kolejach Dolnośląskich powinien dostać prokuratorskie zarzuty za narażanie ludzkiego życia na utratę zdrowia lub życia.

Pociągi, zwłaszcza jeżdżące w szczytach przewozowych są notorycznie przepełnione w sposób wykraczający poza granice mojej percepcji. Ludzie dosłownie stoją sobie na głowach. Sytuacja jest nie do zniesienia w piątki po południu, soboty rano i niedziele przez cały dzień (rano - studenci zaoczni, po południu - studenci dzienni wracający do Wrocławia).

Proszę wyobrazić sobie wypadek kolejowy, który w normalnych warunkach kończy się umiarkowanymi skutkami (wykolejenie przy średniej prędkości, najechanie na inny skład, wypadek na przejeździe). Proszę teraz wyobrazić sobie taki sam wypadek, ale przy blisko 300% frekwencji w pojeździe. Skutki dla pasażerów byłyby fatalne, śmiertelność wzrasta dramatycznie. Giną wszyscy stojący w przegubach (w przypadku wykolejenia) oraz znaczna ilość ludzi, która siłą inercji (wywołanej nagłą zmianą prędkości) zderza się ze sobą powodując poważne obrażenia głowy i innych części ciała. Każda osoba, która naraża na to pasażerów powinna gnić w pierdlu.

Przed chwilą wróciłem ze stacji kolejowej w Malczycach, odprowadzałem przyjaciółkę na pociąg. Przyjechała jednostka 31WE-001 jako 69545. Nie muszę napominać, że pociąg napchany był do granic fizycznych możliwości. Około 5 osób z rowerami zostało nie wpuszczonych do składu, podróżni bez większego bagażu ledwo się wcisnęło.A do Wrocławia jeszcze 45 kilometrów! Jak można doprowadzić do takiej sytuacji? Czy w weekendy w godzinach szczytu nie można wzmocnić składów? Dlaczego, skoro spodziewa się wzmożonej frekwencji odwołuje się pociągi, które kursują tylko w tygodniu?

Opisane wyżej wydarzenia nie mają charakteru incydentalnego. To norma na E-30 od kiedy połączenia przejęły Koleje Dolnośląskie. Ścisk w śmierdzących kiblach zastąpiono ściskiem w "pachnących" Impulsach. Też mi zmiana...

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 06-04-2014, 18:57    Odpowiedz z cytatem

Pisz skargi do UMWD, zaalarmuj media - najlepiej jak zrobisz zdjęcia albo nakręcisz film. To idiotyzm, że trzeba uciekać się do takich środków, aby móc podróżować w ludzkich warunkach, no ale oni biorą się do roboty dopiero wtedy, kiedy jakaś gazeta ich zeszmaci. Po mojej małej interwencji udało się załatwić podwójny EN57 w niedzielny wieczór z Leszna do Wrocławia, to może i tutaj się uda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-04-2014, 19:15    Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:
Ktoś odpowiedzialny za obecny stan rzeczy w Kolejach Dolnośląskich powinien dostać prokuratorskie zarzuty za narażanie ludzkiego życia na utratę zdrowia lub życia.

Winnych szukałabym w UMWD, bo to ta instytucja jest organizatorem kolejowych przewozów regionalnych. KD jeżdżą tak jak im zleci UMWD. Składów KD nie wzmocnią, bo niby czym? Nie mają rezerwowych Impulsów, które zdominowały linię zgorzelecką.

Rozwiązaniem problemu byłyby dodatkowe pociągi w szczytach przewozowych, które można obsłużyć zwykłymi "kiblami" (EN57), których UMWD ma kilka. W ostatnich latach dobrą praktyką był np. wieczorny pociąg Węgliniec - Wrocław z myślą o studentach, który kursował tylko w niedziele. W aktualnym rozkładzie jazdy zrezygnowano z takich kursów na naszej linii. I oto skutki...

Jak pisze przedmówca, dobrze robić filmy z zapchanych do granic możliwości Impulsów i wrzucać je na YouTube. Zbliżają się wybory samorządowe, więc może UMWD zareaguje, a nowy marszałek Przybylski (który pochodzi z Bolesławca) przy okazji zrobi porządek z betonem KD, który należałoby wreszcie przewietrzyć, tzn. pogonić co poniektórych.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-04-2014, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Rozwiązaniem problemu byłyby dodatkowe pociągi w szczytach przewozowych, które można obsłużyć zwykłymi "kiblami" (EN57), których UMWD ma kilka.

Dokładnie to ma trzy, z czego dwa (1501 i 1937) po przerobieniu na turbokible jeżdżą od dawna w KD na E-30. EN57-1938 nie jeździ, bo rewizja mu wyszła i zapewne czeka teraz na NG z kasy Funduszu Kolejowego. W zamian KD wypożyczyły od PR-ów EN57-815.

Na szybko to można dodatkowo uruchomić w niedzielę pociąg KD 69542 (przyj. 17:10) i zwrócić go do Węglińca w składzie z jakimś innym pociągiem. O ile będzie wolny tabor, bo w teorii jeden kibel powinien być, ale czasem Impulsy jeżdżą na przeglądy do Nowego Sącza i nie ma czym obsłużyć Szrenicy.

Ogólnie widać, że E-30 jest ofiarą własnego sukcesu. Wprowadzenie do ruchu Impulsów i znaczące skrócenie czasu przejazdu spowodowało wyraźny wzrost liczby pasażerów i jest bardzo ciasno mimo uruchomienia 19 par pociągów regionalnych i 30-minutowego taktu w szczycie, a i także większej od EN57 (o SA134 nie wspominając) pojemności Impulsa (RE i EIC nie liczę). Już dzisiaj powinno się rozważyć, by po zakończeniu unijnej karencji rozbudować Impulsy o jeden, bądź dwa człony, bądź zakupić nowe, większe jednostki, a 31WE skierować na inne linie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 06-04-2014, 20:16    Odpowiedz z cytatem

Ścisk w pociągach KD na linii E-30 Wrocław- Zgorzelec to już niestety powoli normalność. Nawet kursy w godzinach szczytu co 30 minut jeżdżą przepełnione. Ja bardzo często wracam z Wrocławiu poc. rel. Wrocław (odj. 15.13) - Węgliniec i stanie nie tylko przedsionkach, ale w przedziałach pomiędzy siedzeniami to standard nawet w środku tygodnia.

O opóźnieniach wtórnych (jak to miało miejsce ostatnio w piątek późnym wieczorem) nie będę już wspominał. Braki taborowe to niestety największy problem KD.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-04-2014, 20:26    Odpowiedz z cytatem

No cóż, mści się monopol KD, bez zapewnienia dostatecznej ilości taboru. A przecież dodatkowe kursy można zlecić Przewozom Regionalnym, trzeba tylko chcieć.

W tym miejscu pragnę przypomnieć jak niektórzy mikole swego czasu nawoływali na tym forum do likwidacji pociągów RE Wrocław - Drezno, argumentując to tym, że KD muszą mieć całkowity monopol na linii zgorzeleckiej. Gdy przestrzegałam, że każdy monopol odbija się czkawką konsumentom (pasażerom), byłam wyśmiewana i znieważana na facebooku przez pożytecznych idiotów zaczadzonych kadecją! Wyszło na moje...

Gdzie teraz są te wszystkie KD Chłopaki, którzy popadli w ekstazę, gdy zarząd KD pobiegł do prokuratury z donosami na nasze forum i którzy nie mogli przeboleć sądowej porażki betonu KD?

Ku pamięci:
http://infokolej.neon24.pl/post/31254,koleje-dolnoslaskie-ida-na-wojne-z-internautami

KDchlopak.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 48.4 KB


_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 06-04-2014, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Ścisk w pociągach w trakcie tygodnia nie uprzykrza życia, ponieważ nie jest aż tak tragiczny. Nigdy nie miałem problemów z wejściem do składu. Oczywiście stoję, ale da się żyć. Przeżyliśmy PR, przeżyjemy KD. To dantejskie sceny dziejące się w weekendy wołają o pomstę do nieba. Ciekawe, czy ci biedni ludzie z rowerami dostali się jakoś do Wrocławia. Kierowniczka kazała im czekać na następny pociąg. Głupie dziewcze... nie zdaje sobie sprawy, że kursy bliżej wieczora są jeszcze gorsze.

Od początku wiedziałem, że powtórzy się scenariusz z Kolei Śląskich. Być może nie jest on tak medialnie nagłaśniany (bo proceder jest rozciągnięty w czasie, a do tego nie dzieje się w trakcie srogiej zimy), ale to nie zmienia faktu, że życie pasażerów na E30 to istne piekło.

Wszyscy powinniśmy się cieszyć, że powoli podróżnych przybywa. Sam to obserwuję - z miesiąca na miesiąc na stacjach w aglomeracji wsiada coraz więcej ludzi. Kusi ich szybki czas przejazdu. Ale dlaczego mają jechać stłoczeni, niczym trzoda upchana w bydlęcych wagonach?

Czy KD podpisały w końcu umowę na 11 szt EZT ? Dlaczego to trwa tak długo? Pierwsze składy miały być dostarczone już w maju 2014. 26 lutego przeczytałem w gazecie, że od dnia rozstrzygnięcia przetargu KD nie kwapią się do podpisania umowy, a w dodatku wymiguje się od odpowiedzi na zadawane pytania.
Czyżby ktoś w KD się rozmyślił?
A może prezeska wyznaje zasadę "jak chcą jechać, to i tak pojadą, nie ważne w jakich warunkach" ?

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 06-04-2014, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Zamiast konkurencji są 2 monopole. Ale np. KM chce wydłużać o 1 człon Flirty i Elfy, więc tu też można przerobić SA134 na SA136 i ED78 na 5-członowca...

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-04-2014, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z opinią, że KD padły ofiarą własnego sukcesu. Jeżdżę pociągami na trasie Legnica - Zgorzelec i obserwuję stały wzrost liczby pasażerów na tej linii. Wzrost frekwencji niestety nie przekłada się na wzrost liczby połączeń, stąd tłok w pociągach KD.

Podam przykład. W piątek jechałam ze Zgorzelca do Legnicy z przesiadką w Węglińcu na pociąg o 17:49. Już na początkowej stacji w pociągu było sporo ludzi (frekwencja ok. 50 proc., większość pasażerów to przesiadkowicze ze Zgorzelca), w Bolesławcu wsiadło dużo ludzi, a od Legnicy do Wrocławia pewnie był już tłok. Wyobrażam sobie jaki hardkor musi być w niedzielę wieczorem, gdy studenci zjeżdżają z domów do Wrocławia.

Tak dłużej być nie może! Musi być więcej połączeń, szczególnie na odcinku Wrocław - Legnica. Jak donosi "Gazeta Wrocławska" tylko z Legnicy codziennie dojeżdża do pracy we Wrocławiu prawie 1,5 tys. osób (domniemam, że większość korzysta z kolei), natomiast z Miękini ponad 1,2 tys. osób. Dodajmy do tego pasażerów ze stacji pośrednich (np. Malczyce) plus uczniowie i inni "przypadkowi" pasażerowie, a robi się pokaźna armia ludzi, która przestaje mieścić się do pociągów KD.

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3383435,skad-dojezdzamy-do-pracy-do-wroclawia-i-gdzie-pracuja-wroclawianie-zobacz-dane,id,t.html

Kiedyś szczytowe pociągi PR na trasie Wrocław - Węgliniec były obsługiwane dwoma EZT-ami. Teraz jeżdżą pojedyncze Impulsy i szynobusy. Komuś zabrakło wyobraźni! Czy UMWD i KD wyciągną z tego wnioski?

Zamiast biegać do prokuratury, na policję i kompromitować się w sądach należałoby przejść się na dworzec w Legnicy i poobserwować frekwencję w swoich pociągach, panie i panowie z administracji KD. Ruszcie opasłe tyłki zza swoich biurek, albo my ruszymy was tak, że pospadacie ze swoich stołków!

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 29 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl