Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 09-05-2010, 20:07    Odpowiedz z cytatem

w tym temacie są usuwane posty pisane przez użytkowników chwalących KD
powiem szczerze

do d..y z tym info kolej

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 09-05-2010, 20:11    Odpowiedz z cytatem

I bardzo dobrze! Temat jest nieudolne Koleje Dolnośląskie.
do d..y z KD!

[ Dodano: 09-05-2010, 21:58 ]
A tak poza tym to za co można KD pochwalić? Za to że co chwila wprowadzają KKA?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 10-05-2010, 01:26    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:
w tym temacie są usuwane posty pisane przez użytkowników chwalących KD
powiem szczerze

do d..y z tym info kolej


Jerry, załóżcie w końcu moderowane przez siebie www.forum.kolejedolnoslaskie.eu - taki funclub dla swoich zwolenników i miłośników - będziecie pisać pochwały na swój temat i każdy kto się sprzeciwi ogólnemu trendowi zostanie usunięty z Waszej "piaskownicy" Smile

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ufo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-05-2010, 09:05    Odpowiedz z cytatem

A może oni po prostu oczekują większych wypłat? A wy ich tak krytykujecie za wazeliniarstwo... Wink

_________________
Juz nie PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Picolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-07-2010, 13:47    Odpowiedz z cytatem

50 - cio minutowe poślizgi w kursach szynobusa

19 lipca na forum naszej gazety niezadowolony pasażer umieścił wpis dotyczący opóźnień w godzinach odjazdów szynobusów kursujących na trasie Trzebnica - Wrocław. Mieszkaniec twierdzi, że nie dość, że pociągi odjeżdżają z dużym opóźnieniem, to jeszcze nikt na informacji nie potrafi wyjaśnić z jak dużym...

Oto treść wpisu:

"Ostatnimi czasy, jako pasażer szynobusa Kolei Dolnośląskich czuję się niczym pasażer drugiej kategorii. Miało być to takie udogodnienie dla mieszkańców Trzebnicy i okolic dojeżdżających do pracy do Wrocławia. Miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle. Niestety "usługi" świadczone przez KD trudno nazwać rzetelnymi i dobrymi usługami dla mieszkańców. Odkąd nastały upały nasz szynobus nie jest w stanie dojechać na czas i dowieźć zgodnie z rozkładem mieszkańców strudzonych całodzienna pracą z Wrocławia do domu na zasłużony, jak mniemam wypoczynek. Praktycznie cały ubiegły tydzień w godzinach popołudniowych szynobus nie dojechał do Wrocławia, ani nie wyjechał z Wrocławia punktualnie. Powiem więcej, poziom komunikacji KD jest żaden. Na dworcach niczego nie można się dowiedzieć. Nikt nie raczy łaskawie ogłosić, czy pociąg się spóźni, czy w ogóle przyjedzie, a jeśli przyjedzie to z jakim poślizgiem. Dziś osobiście wykonałem telefon do KD w Legnicy. Pani obsługująca nie potrafiła mi odpowiedzieć, ile opóźnienia będzie miał pociąg, który planowo miał odjechać o 16:47 z Wrocławia Mikołajów (nawiasem mówiąc, na infolinii należy się przedstawić - Pani tego nie uczyniła, pozostając anonimową). Jedyną informację, jaką udało mi się uzyskać, było to, że pociąg może się spóźnić do 70 minut (podczas, gdy cała podróż zajmuje około 50 minut), ponieważ na 15 km odcinku torów jest ograniczenie prędkości do 30 km/h... Ciekawe zatem, jakim cudem poranny kurs dojechał w miarę na czas... Reasumując, dopóki KD nie będzie jeździło punktualnie, a tym samym szanowało swoich pasażerów, rezygnuję z tak świadczonych usług transportowych". (Niezadowolony pasażer)

Skontaktowaliśmy się więc w tej sprawie z Magdaleną Szulecką, rzecznikiem prasowym Kolei Dolnośląskich. W odpowiedzi usłyszeliśmy, że ograniczenia prędkości zostały wprowadzone w całym kraju i spowodowały opóźnienia 200 pociągów. Na trasie Wrocław Główny - Trzebnica wprowadzono je 10 lipca, do odwołania, z uwagi na wysokie temperatury, możliwość uszkodzenia torów i spowodowania wypadku. Ograniczeń prędkości nie wprowadza przewoźnik, tylko zarządca infrastruktury, w tym przypadku Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe. Podobne ograniczenia w czasie upałów wprowadza się w transporcie drogowym, np. zakaz jazdy dla TIRów.

- Bardzo przepraszamy pasażerów za wszelkie utrudnienia, niemniej jednak chcielibyśmy zaznaczyć, że ograniczenia prędkości nie są wyrazem złej woli ani zarządcy infrastruktury, ani przewoźnika, a jedynie troską o bezpieczeństwo pasażerów. Dlatego też jeszcze raz bardzo przepraszamy pasażerów i prosimy o wyrozumiałość - powiedział Magdalena Szulecka.

Na odcinku Trzebnica - Wrocław Zakrzów ograniczenia prędkości powodują opóźnienia 10 min./ na pociąg. Kumulacja opóźnień skutkuje odwołaniem 1 pary. Sytuację na tej linii utrudnia dodatkowo ograniczona przepustowość we Wrocławiu Gł. (wyłączone 3 krawędzie peronowe). W przypadku opóźnień to, kiedy pociąg należący do KD zostanie wpuszczony zależy od bieżącej sytuacji, czyli czy jest wolny tor. W chwili obecnej ograniczenia prędkości zostały odwołane i sytuacja wróciła do normy. W przypadku wystąpienia wysokich temperatur niestety mogą one zostać wprowadzone ponownie.

W Trzebnicy nie ma możliwości informowania pasażerów o opóźnieniu pociągów, ponieważ na stacji nie ma megafonów. - W chwili uruchomienia przewozów, burmistrz Trzebnicy zapewniał nas, że urządzenia megafonowe zostaną na stacji zainstalowane. Niestety, pomimo naszych interwencji, sytuacja do dzisiaj nie uległa zmianie. Jak dowiedzieliśmy się ostatnio, do końca roku na pewno megafonów nie będzie, z uwagi na to, że w budżecie miasta nie ma już środków na ten cel - powiedziała pani Magdalena.

Burmistrz Marek Długozima uważa jednak inaczej: - Niech Dolnośląska Kolej nie zgania wszystkiego na burmistrza. Oni pobierają pieniądze za przejazdy i oni powinni zorganizować sobie megafony. Ja udostępniam im tylko budynek, reszta należy do nich. Ja im wcale nie obiecałem megafonów - powiedział oburzony burmistrz Marek Długozima.

Na pozostałych stacjach, gdzie to było możliwe, KD zamówiły usługę wygłaszania komunikatów megafonowych. Ponadto na wszystkich stacjach, gdzie jeżdżą szynobusy były wywieszone ogłoszenia ostrzegające pasażerów, że z uwagi na wysokie temperatury mogą nastąpić opóźnienia. Informacja ta jest też cały czas dostępna na stronie internetowej spółki.
- Nasi pasażerowie nigdy nie zostają pozostawieni bez informacji. Na tablicach z rozkładami jazdy jest podany nasz telefon alarmowy, pod który można zawsze zadzwonić w razie opóźnienia pociągu. Jest on do dyspozycji pasażerów 24 godziny na dobę - dodała na koniec Magdalena Szulecka.

źródło: Nowa Gazeta Trzebnicka

_________________
"Demokracja to rządy hien nad osłami."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 29-07-2010, 14:33    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W chwili uruchomienia przewozów, burmistrz Trzebnicy zapewniał nas, że urządzenia megafonowe zostaną na stacji zainstalowane. Niestety, pomimo naszych interwencji, sytuacja do dzisiaj nie uległa zmianie. Jak dowiedzieliśmy się ostatnio, do końca roku na pewno megafonów nie będzie, z uwagi na to, że w budżecie miasta nie ma już środków na ten cel - powiedziała pani Magdalena.

Zastanawia mnie inna rzecz: kto miałby te megafony obsługiwać? Może KD powinny utworzyć jakąś dodatkową komórkę ze stanowiskiem kierowniczym, np: naczelnik przewozów st. Trzebnica, on powinien mieć zatrudnionych 5 ludzi, którzy w systemie turnusowym będą siedzieć na dworcu i szczekać 9 razy na dobę o opóźnieniach Wink
Cytat:
Burmistrz Marek Długozima uważa jednak inaczej: - Niech Dolnośląska Kolej nie zgania wszystkiego na burmistrza. Oni pobierają pieniądze za przejazdy i oni powinni zorganizować sobie megafony. Ja udostępniam im tylko budynek, reszta należy do nich. Ja im wcale nie obiecałem megafonów - powiedział oburzony burmistrz Marek Długozima.

Jakoś mnie to nie dziwi. Nie dziwi mnie też zwalanie winy na burmistrza. W końcu marszałkowskie instytucje dały ciała w doprowadzeniu połączenia kolejowego do wyborczego gniazda Łapińskiego. Trzeba się teraz bronić, że to INNI, ONI, czy też inni REAKCJONIŚCI próbują obalić obecną władzę Smile

Wracając do zatrudnienia na trzebnickim dworcu: ciekawe kiedy zostanie uruchomiona kasa biletowa KD - przecież powinna być, też całodobowa, żeby pokazać jak to efektywnie można wywalać publiczne pieniądze.

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lupi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Sie 2006
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 29-07-2010, 15:06    Odpowiedz z cytatem

Wszyscy są winni (pogoda, PLK, burmistrz) tylko nikt w KD nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. A dyrektorów w KD przybywa:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=141808#141808

_________________
Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 29-07-2010, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ostatnimi czasy, jako pasażer szynobusa Kolei Dolnośląskich czuję się niczym pasażer drugiej kategorii.


Pan usilnie się skarżący jak przejedzie się BATORYM tak jak swego czasu na lwóweckiej, wałbrzysko-kłodzkiej czy zgorzeleckiej to poczuje się jak pasażer "mniej niż 0" Śmiech


Opóźnienia faktycznie nie są ich winą tylko grzebiących się PLK między Wrocławiami. A co do zapowiadania pociągów ..... błahahahahaha może im jeszcze pragotrony zamontować i BOK otworzyć z osobną informacją.


Ostatnio zmieniony przez Bonifas dnia 29-07-2010, 15:35, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 29-07-2010, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Opóźnione pociągi Kolei Dolnośląskich na linii trzebnickiej? Wow! Przecież to niewybaczalne! Wszak ta linia to oczko w głowie władz UMWD. Marszałek Łapiński mieszkający w Trzebnicy, który na urojonym sukcesie KD usiłuje zbić przedwyborczy kapitał polityczny musi wyciągnąć daleko idące konsekwencje! Czy dymisja dyrektora technicznego KD to jedna z tych konsekwencji?

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-08-2010, 08:33    Odpowiedz z cytatem

Czasowe zmiany w rozkładzie jazdy na odcinku:
Węgliniec-Zgorzelec (od 31 lipca do 25 sierpnia) - dla 3 pociągów - średnio +10 minut,
Legnica-Kłodzko (od 2 d o11 sierpnia bez soboty i niedzieli) - dla 2 pociągów - dojazd do Kłodzka aż o 34 i 26 minut później.

Zmiany są skutkiem działań PLK, ale są zaplanowane i KD było o nich poinformowane - ale po co zmieniać to w internetowym rozkładzie jazdy! Naprawdę większość osób przed podróżą pociągami korzysta z internetowego rozkładu jazdy, a nie szuka po stronach przewoźników zmian w rozkładzie jazdy w odpowiednich zakładkach.

Takie podejście jest niedopuszczalne i po prostu żenujące.

Minęło kilka dni od wprowadzenia zmian, wczoraj zostało to zgłoszone w KD - teraz czekam na poprawki.

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 04-08-2010, 19:27    Odpowiedz z cytatem

Zastanawia mnie jedno. Dlaczego KD zostawiło obsługę na linii 283 właściwie tylko w 1/4 jej długości, czyli na odcinku Jelenia Góra - Lwówek Śląski, skoro dwa lata wcześniej PKP (wówczas) Przewozy Regionalne przywróciły w miarę stałe kursowanie pociągów na odcinku Lwówek - Zebrzydowa? Połączenie Jelenia Góra - Zebrzydowa na dwóch szynobusach moim skromnym zdaniem byłoby o wiele lepsze, no ale jak wszystkie środki pompuje się w Trzebnicę, to takie są skutki. Nie żebym był przeciwny przywróceniu po 20 latach kursowania na tej linii, ale skoro KD przejęło (na jeden rok, całe szczęście) kursowanie pociągów na linii 283, to czemu najpierw nie sprawdzono, czy jest w ogóle czym tam jeździć? Jeśli nie, to trzeba to było zostawić Przewozom Regionalnym, które dla reaktywacji odcinka Lwówek-Zebrzydowa w zespół z PKP PLK (nowy zjazd z Zebrzydowej na 283) zrobiły sporo. Teraz praca Dolkomu (bo zapewne oni robili ten nowy nasyp) poszła na marne. I jak tu nie narzekać na KD? Przewoźnik ten zepsuł linię, którą Przewozy Regionalne z takim mozołem ratowały... I to skutecznie - wiem, bo jeździłem i nie zdarzyło się, żeby na odcinku Zebrzydowa - Lwówek jechał pusty pociąg za rządów PR. Rozkład był fajnie ustawiony i nikt nie robił problemów, w roku 2008/2009 było pięć par pociągów... Ale oczywiście przewoźnik z Legnicy musiał tę pracę zniszczyć.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 04-08-2010, 21:53    Odpowiedz z cytatem

EU07-469

Sprawa tego odcinka ma POlityczne dno. Reaktywacja trasy Lwówek Śl. - Zebrzydowa była przeprowadzana w czasie gdy w UMWD zasiadała ekipa Patryka Wilda. W między czasie zmieniły się rządy i w marszałkowskim fotelu zasiadł Pan Łapiński.

Od tamtego czasu stosunki marszałkowsko-lwóweckie są zawsze stawiane na ostrzu noża. Marszałek to zatwardziały platformista. Starosta lwówecki Pan Zych jest zrzeszony w PiS.

Samorządy w łapach Łapińskiego już w pierwszym roku /rok po reaktywacji/ dążyły do zlikwidowania pociągów na linii 283 - nie udało się. Społeczne lobby na to nie pozwoliło - wtedy dwa dni przed wejściem w życie RJ 2008/9 wpisano pociągi do tabelki; na łamach prasy w szklanych ekranach wystąpił Pan Szczygieł i "przeprosił w imieniu UMWD za to przeoczenie".

UMWD chciał zatem już wtedy dokonać cichej likwidacji lwóweckiej. By to osiągnąć użył wszelkich środków dowodem czego może być realizacja przez Fakty materiału 8 grudnia 2008 i jego wyemitowanie dopiero 12 grudnia - na szarym końcu gdy w innych gazetach i niezależnych telewizjach o sprawie już huczało a gdy UMWD "przeoczenie zauważył".

Powiem więcej: we Lwóweckim Starostwie są pisma z UMWD i wstępne projekty rewitalizacji linii kolejowej 284. To miała być priorytetowa inwestycja PKP PLK miało zrzec się torowiska Lwówek Śl. - Jerzmanice Zdr. a UMWD przy wsparciu UE miał to torowisko wyremontować. PLK miała wyremontować natomiast odcinek Legnica - Jerzmanice Zdrój.

Na szkoleniu dyżurnych ruchu w jeleniogórskiej sekcji PLK już mówiono że w niedługim czasie jednego roku Lwówek Śl. będzie stacją węzłową. Miało to skróć czas jazdy pociągu z Jeleniej Góry do Legnicy i stworzyć trasę alternatywną w komunikacji Wrocław - Jelenia Góra.

Projekt ten również diabli wzięli bo zmieniły się stołki i priorytetem stała się Trzebnica. Na linię 284 zamówiono natomiast 3 pary pociągów w śmiesznych porach by pokazać szczere chęci UMWD i niechęć pasażerów do kolei, która była podyktowana rzecz jasna nielogicznym rozkładem jazdy, dodatkowo często zmienianym, i relacją do Jerzmanic Zdrój które są wsią. UMWD zrobił wszystko by postawić na swoim i pokazać że linia jest nierentowna - brak reklamy, brak połączeń w godzinach szczytu i brak oferty specjalnej.

Teraz rok od ponownego zawieszenia linii jerzmanickiej idzie pod nóż odcinek lwówecko-zebrzydowski lini 283. Co prawda niby UMWD zaplanował kursowanie pociągów na odcinku Jelenia Góra - Lwówek Śl. ale do tego też radzę zachować dystans! W tym RJ też lwówecka miała być piękna wystarczy kuknąć na oryginalną tabelę w RJ. Wcale mnie więc nie zdziwi jak na tydzień przed wejściem w życie RJ i te pociągi jeleniogórsko-lwóweckie wypadną z rozkładu tak by pogrzebać nadbobrzankę i jednocześnie zetrzeć w pył plany sprzed dwóch lat.

Rola Kolei Dolnośląskich w lwóweckim cyrku nie była obojętna z perspektywy czasu widzę że chyba głównym celem przejęcia obsługi przez KD było wygaszenie popytu. Przyczyniła się do tego grudniowa "optymalizacja" rozkładu jazdy który dziś przypomina prawie ten jerzmanicki w roku ubiegłym, częste KKS w spartańskich warunkach np 1 BUS na 85 osób - GRATULACJE! Kilkakrotnie czekając we Wleniu wybrałem PKS bo jak zobaczyłem to co dzieje się w BATORYm (ta firma obsługuje KKS w "sytuacjach awaryjnych") to zrezygnowałem z podróży "koleją".


I na koniec. Już to cytowałem w innym wątku ale skoro mówimy o lwóweckiej to jeszcze raz pozwolę sobie umieścić to pismo- nie ma się ono ni jak do projektu RJ jaki UM sobie ułożył:


Cytat:
Wrocław, 24 marca 2010 r.

W odpowiedzi na Pana propozycje do rozkładu jazdy pociągów regionalnych w województwie dolnośląskim dot. połączeń na trasie Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Zebrzydowa – Zgorzelec pragnę podziękować za przekazane obszerne uwagi. Jednocześnie informuję, iż zgodnie z Pana sugestiami w rozkładzie jazdy 2010/2011 planowane jest zaspokojenie potrzeb dojazdu zarówno do Jeleniej Góry, jak i do Lwówka Śląskiego, a projektowane godziny kursowania pociągów będą w miarę możliwości zbliżone do proponowanych jako pożądane w przypadku dojazdów do szkoły i pracy oraz z powrotem. W tym celu przewiduje się wykorzystanie dwóch szynobusów w dni powszednie i wzmocnienie dotychczasowej oferty przewozowej na trasie Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Jelenia Góra. Nie planuje się natomiast utworzenia relacji Zgorzelec – Jelenia Góra przez Lwówek Śląski, jednakże w projekcie są dogodne skomunikowania w Zebrzydowej (w kierunku Wrocławia) i Jeleniej Górze (we wszystkich kierunkach). Aktualnie trwają jeszcze negocjacje z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego oraz Republiką Czeską nt. ewentualnej możliwości utworzenia bezpośrednich relacji z Zielonej Góry do Jeleniej Góry lub z Legnicy do Kořenova przez Lwówek Śląski.

Odpowiadając na kwestię proponowanych obiegów taboru uprzejmie informuję, iż oba pojazdy muszą stacjonować w Legnicy. Zatem ostateczny układ obiegów nie będzie mógł odbywać się w zaproponowanym przez Pana kształcie.

Ponadto pragnę poinformować, że na ostateczny kształt kolejowej oferty przewozowej wpływać będzie szereg czynników, takich jak: wielkość środków finansowych w dyspozycji UMWD, zasoby taborowe i personalne przewoźników, dostępność infrastruktury, jej stan oraz możliwości zapewnienia oferty odpowiedniej do popytu i oczekiwań podróżnych.

Z poważaniem

Krzysztof Bańkowski
p. o. Kierownika
Dział Organizacji i Promocji Transportu
Departament Infrastruktury
tel. (0-71) 776 98 43, pok. 104

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
www.koleje.dolnyslask.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 07-08-2010, 13:40    Odpowiedz z cytatem

Czyli znów jak za komuchów - decyzja polityczna niszczy piękne plany, rozwala w niwecz pracę wielu ludzi. Tak było w latach 70-tych ubiegłego wieku z lokomotywą SP47, która była lepsza od radzieckich ST44, tak jest teraz z liniami kolejowymi. A państwo miało być odpolitycznione... Ale jeżeli na 283 wróci PR, to przecież spółka ma w Jeleniej sprzęt - jak nie szynobusy (w liczbie 2), to SU42 i kilka wagonów... Szkoda tylko, że tylko kilka - reszta rdzewieje na Wrocławiu Górnośląskim... Ale beton tego nie widzi. Trzeba radykalnych zmian i przede wszystkim świadomości społecznej. A co do Jerzmanic to pomysł był dobry, tylko że linia też nie była przystosowana do tego. 10 minut na 3-kilometrowy odcinek po płaskim to chyba lekka przesada (mówię o odcinku Jerzmanice - Złotoryja). Z kolei całkowite wykorzystanie 274 (po przywróceniu chwilowym ruchu na odcinku Lubań - Zgorzelec) też było dobrym pomysłem... Ale nie na dwóch parach pociągów.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-08-2010, 17:49   

Pytanko (zapewne retoryczne) do odwiedzających forum pracowników, a może i władz KD - czy możecie przestać dezinformować pasażerów na dworcu w Legnicy?

Dziś tuż przed 10 rano, przynajmniej do 9:55, na peronie 3 był podstawiony szynobus z Kłodzka. Na tablicach widniał sobie kierunek "Miłkowice". Dla pewności aż sprawdziłem rozkład, a tam wszystko po staremu. Najbliższy kurs do Miłkowic to PR na Węgliniec, 10:23.

Ciekaw jestem, czy SA długo jeszcze tam stał i czy taka sytuacja ma miejsce na co dzień. Jeśli do "okolic" 10:23, czy KD mają zamiar oddawać pieniądze za bilet ewentualnym zbłąkanym pasażerom z Jezierzan, albo Miłkowic, który rozsiądą się wygodnie w szynobusie (przyciski otwierania drzwi były aktywne), podczas gdy właściwy pociąg odjedzie z peronu czwartego? A może przewiezie się takiego jegomościa pociągiem-widmem?

Na koniec mam jeszcze pobożne życzenie. Oby z takim zapałem jak programowanie kosmicznych kierunków na tablicach Koleje Dolnośląskie aktualizowały swoje rozkłady w HAFASie.

KDmilkowice_2.jpg
Plik ściągnięto 53 raz(y) 23.53 KB

KDmilkowice_1.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 38.84 KB



Ostatnio zmieniony przez EU07-469 dnia 11-08-2010, 17:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 11-08-2010, 17:56    Odpowiedz z cytatem

morpheo, ten szynobus pewnie zjeżdżał do Miłkowic na przegląd, gdzie KD mają bazę techniczną. Jakiś nadgorliwy serwisant musiał ustawić "Miłkowice" na wyświetlaczu.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl