Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 13-10-2014, 20:29    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
No ale przecież nikt innym przewoźnikom nie broni uruchamiać tutaj komercyjnych pociągów?

No i co z tego wynika? Po co uruchamiać komercyjne połączenia skoro są dotacje? Po co starać się o pasażerów, zachęcać ich, skoro można spijać kawę i nic innego nie robić? Postaw się na miejscu kolejowego betonu, a potem zastanów się dlaczego tych komercyjnych pociągów nie ma. Czeski LEO Express chciał jeździć komercyjnie w Polsce, jednak połączone siły betonu PKP i UTK zrobiły wszystko, żeby do tego nie dopuścić!

bystrzak2000 napisał/a:
Skoro środków jest mało, to zacznijmy od tańszego rozwiązania jakim jest łączenie składów.

Kolejny bzdurny dogmat, obok nierentowych pociągów. Skąd wiesz, że pieniędzy nie ma? Skąd wiesz jaką pulą dysponuje UMWD? Niedawno UMWD wydał 66 mln zł na nową stronę internetową. Więc pieniądze są, tylko idą na głupoty zamiast na potrzeby mieszkańców naszego regionu.

Wyjaśnijmy sobie czym jest dotacja. Z założenia ma pokryć różnicę pomiędzy kosztami uruchomienia pociągu a wpływami z biletów. Koszty uruchomienia pociągu to dostęp do torów, praca maszynisty i drużyny konduktorskiej, sprzątanie, serwis techniczny. Jestem przekonana, że wiele pociągów regionalnych jest rentownych. Jednak z dotacji trzeba jeszcze utrzymać zarząd spółki, przerośniętą administrację, etatowych związkowców, biura, samochody, komórki itd. W spółkach państwowych i samorządowych z tymi kosztami nikt się nie liczy - są na maksa rozbuchane. Stąd nieustanny płacz, że pieniędzy na pociągi jest za mało. Albo utrzymujemy pasożytniczą biurwę albo uruchamiamy dodatkowe pociągi - albo rybka albo akwarium!

Wczoraj jechałam do Legnicy szynobusem ze Zgorzelca 14:13 (frekwencja 100%) i przesiadka w Węglińcu na Impulsa o 14:42 (frekwencja 100% już od Bolesławca, dalej było tylko gorzej). I niech mi nikt nie wciska ciemnoty, że wszystkie pociągi są nierentowne!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-10-2014, 21:16    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
No i co z tego wynika? Po co uruchamiać komercyjne połączenia skoro są dotacje? Po co starać się o pasażerów, zachęcać ich, skoro można spijać kawę i nic innego nie robić? Postaw się na miejscu kolejowego betonu, a potem zastanów się dlaczego tych komercyjnych pociągów nie ma. Czeski LEO Express chciał jeździć komercyjnie w Polsce, jednak połączone siły betonu PKP i UTK zrobiły wszystko, żeby do tego nie dopuścić!

LEO Express przynajmniej się starał, ale perfidnie go uwalono. Tutaj jakoś nie słyszałem, by ktokolwiek próbował cokolwiek uruchamiać.
Noema napisał/a:
Kolejny bzdurny dogmat, obok nierentowych pociągów. Skąd wiesz, że pieniędzy nie ma?

Ja nie wiem. Kolega Romario997 tak twierdzi. Ja już od dawna uważam i nawet gdzieś to na tym forum pisałem, że dotacje są chyba za wysokie, skoro przewoźnicy mają gdzieś, że na niektórych liniach wozi się muchy i nic dalej z tym nie robią, np. poprzez lepszą taryfę, czy reklamę.
Noema napisał/a:
Wyjaśnijmy sobie czym jest dotacja. Z założenia ma pokryć różnicę pomiędzy kosztami uruchomienia pociągu a wpływami z biletów. Koszty uruchomienia pociągu to dostęp do torów, praca maszynisty i drużyny konduktorskiej, sprzątanie, serwis techniczny

... a także koszty biurowe, koszty nieruchomości i inne koszty działalności przewoźnika, np. utrzymanie kas biletowych, czy serwisów internetowych, a także inwestycje, np. remonty i zakupy taboru. To są koszty stałe, ale też muszą być pokryte z wpływów z działalności przewozowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Piotr Rachwalski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2014
Skąd: KD

PostWysłany: 17-10-2014, 16:38    Odpowiedz z cytatem

Witam,
przepraszam że nie odzywam się, jednak staram się choć czytać wasze uwagi na bieżąco. Ustosunkuje się do wszystkich uwag, jednak wymaga to czasu. By odpowiedzieć w skrócie czemu nie jeździmy co 20 min albo gdzieś tam gdzie jest potencjał powiem krótko: nie mamy czym więcej jeździć! . Obiegi naszych pojazdów przekraczają 1000km dziennie, co stanowi rekord w skali kraju. Duża część problemów przez was opisywanych to pochodna tego stanu.
Ale dziś nie o tym: zapraszam na prezentację nowego taboru w ramach obchodów 170 lecia linii kolejowej WROCŁAW-LEGNICA - start godz. 10.00 z Wrocławia - przejazd za darmo. Reszta tu: https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/aktualno%C5%9Bci/zapraszamy-na-przejazd-promocyjny-170-lecie-kolei-dolno%C5%9Bl%C4%85sko-marchijskiej.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

CarnageLink Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Cze 2010
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: 17-10-2014, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Witam!!

Panie Piotrze mam następujące pytanie: czy planowany jest przejazd promocyjny po linii 274, na którą dedykowane są 36WEa?? Jeśli tak, to czy będzie możliwość zatrzymania składów na wszystkich stacjach i p.o.?

Pozdrawiam Jarek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

linia274 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Maj 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 17-10-2014, 23:02    Odpowiedz z cytatem

Fajnie by było gdyby taki przejazd promocyjny po 274 (o ile się odbędzie) był łączony.
Np. jedzie sobie 36WEa z Wrocławia do Jeleniej Góry a w Marciszowie na chętnych czeka SA do Wojcieszowa albo w Jeleniej na chętnych czeka SA do Lwówka Śl./Wojcieszowa/Lubawki*
Ehh marzenia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lorem Ipsum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Sie 2014

PostWysłany: 18-10-2014, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Na innym forum znalazłem link do radiowego wywiadu z Bogusławem Moleckim. Wynika z niego, że raczej nie prędko zobaczymy obiecane "pozaszczytowe" promocje zachęcające ludzi do kolei, które obiecywał nowy prezes KD w lipcu... (przypominam: tu link do tekstu z lipca, jakby ktoś zapomniał o takich obietnicach)... Co do reszty rozmowy to się nie wypowiem, poza tym, że znów to gadanie o ważności dojazdów do Wrocławia... 25 lat polskiej samorządności psu pod ogon, oto centralizm stosowany. Najważniejsza jest stolica (w tym wypadku województwa), a tzw. prowincję to można zaorać... Przynajmniej takie widzę zagrożenie w tym podejściu.

A tutaj link do wspomnianego nagrania (jest na wrzucie)

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-10-2014, 18:56    Odpowiedz z cytatem

Lorem Ipsum napisał/a:
Co do reszty rozmowy to się nie wypowiem, poza tym, że znów to gadanie o ważności dojazdów do Wrocławia... 25 lat polskiej samorządności psu pod ogon, oto centralizm stosowany. Najważniejsza jest stolica (w tym wypadku województwa), a tzw. prowincję to można zaorać... Przynajmniej takie widzę zagrożenie w tym podejściu.

Tak, ale jakoś nie zauważyłem, by ludzie nie mieścili się do pociągów np. na linii Wałbrzych - Kłodzko, a do pociągów do Wrocławia już jak najbardziej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lorem Ipsum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 31 Sie 2014

PostWysłany: 18-10-2014, 21:13    Odpowiedz z cytatem

Nie dziwota skoro nasza dolnośląska stolyca jest tak faworyzowana. A w zasadzie sama się tak faworyzuje. Do siebie czynniki, że tak powiem, dochodotwórcze chętnie ściągają... chętnie przyjmują na siebie zysk z migracji i ułatwiają ją jak się tylko da... a reszta? mniejsze centra ludzkiej aktywności? a tam to niech się wożą furmankami... W ogóle zauważyłem dziwną prawidłowość... dla władz Dolny Śląsk kończy się na Leśnicy, ale Wrocław za to rozciąga się aż po Zgorzelec... Mam nadzieję, że kiedyś doczekamy się równomiernego rozwoju regionalnego, ale to chyba dopiero, jak wróci 49 województw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-10-2014, 21:17    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Tak, ale jakoś nie zauważyłem, by ludzie nie mieścili się do pociągów np. na linii Wałbrzych - Kłodzko, a do pociągów do Wrocławia już jak najbardziej.

Trudno oczekiwać, aby ludzie nagle masowo porzucili samochody i busy na rzecz 4 par pociągów na dobę. W normalnych krajach na lokalnych liniach pociągi kursują co godzinę.

Gdyby na linii zgorzeleckiej były tylko 4 pociągi do Wrocławia to też jeździłyby puste, gdyż cały potok podróżnych przejęłaby komunikacja autobusowa i transport prywatny. Nędzną ofertę kolejową ludzie po prostu olewają, z wyjątkiem kolejarzy, którzy jeżdżą pociągami z biletem miesięcznym za kilka złotych. Stąd nieśmiertelne hasło: KOLEJ DLA KOLEJARZY!

Bo nawet KD faworyzują kolejarzy, dzieląc pasażerów na gorszych niekolejarzy i na lepszych pasażerów-pracowników spółek Grupy PKP, którzy mają atrakcyjne ulgi handlowe, których zwykły pasażer wykupić w KD sobie nie może.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Romario997 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2014
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-10-2014, 23:20    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Noema napisał/a:
No i co z tego wynika? Po co uruchamiać komercyjne połączenia skoro są dotacje? Po co starać się o pasażerów, zachęcać ich, skoro można spijać kawę i nic innego nie robić? Postaw się na miejscu kolejowego betonu, a potem zastanów się dlaczego tych komercyjnych pociągów nie ma.

LEO Express przynajmniej się starał, ale perfidnie go uwalono. Tutaj jakoś nie słyszałem, by ktokolwiek próbował cokolwiek uruchamiać.

Ja nie wiem. Kolega Romario997 tak twierdzi. Ja już od dawna uważam i nawet gdzieś to na tym forum pisałem, że dotacje są chyba za wysokie, skoro przewoźnicy mają gdzieś, że na niektórych liniach wozi się muchy i nic dalej z tym nie robią, np. poprzez lepszą taryfę, czy reklamę.

Trudno uważać inaczej. Dopóki mamy taki patologiczny układ, że organizator jest właścicielem spółki przewozowej i zleca jej pracę, której spółeczka nie jest w stanie fizycznie wykonać, ja nie widzę możliwości, aby komukolwiek rządzącemu tam chciało się chcieć cokolwiek zmieniać. Jeśli byłaby to spółka prywatna to jestem przekonany, że przy takiej frekwencji już dawno wydzierżawiłaby lub zamówiła inny tabor w celu sprostania zapotrzebowaniu lub wygenerowania dodatkowych zysków. Tutaj takiego działania nie ma, co widać po niskiej jakości przewozów na Wrocław - Legnica oraz kompletnej niemocy w zakresie obsługi linii spalinowych.

Ciekawe, czy zgodnie z umową dotacja przepada jeśli kade uruchamia KKA zamiast pociągu. A może istotą jest właśnie dojenie dotacji i obsługa pomniejszych linii autobusami przy zachowaniu dotacji? Przypuszczam, że funkcjonuje ta druga opcja, bo jeśli byłoby inaczej spółeczka stanęłaby na uszach aby zapewnić jakikolwiek tabor z zewnętrznego źródła. Choćby i jakieś ryflaki z SM42. Poza tym jest jedna zasadnicza różnica, spółce prywatnej można by było do skutku naliczać kary umowne. A tutaj "mamy karać własną spółkę, w której manko będzie trzeba załatać z naszych pieniędzy"?!? To jest właśnie nieudolność i patologia w relacji umwd-kade.

CBDO

Wystarczy popatrzyć co dzieje się na liniach spalinowych. Dziś odwołano chyba wszystkie pociągi na odcinku Legnica - Jaworzyna a zpet. Podobna sytuacja ("z przyczyn technicznych") sytuacja powtarza się w zasadzie codziennie na jednym, dwóch i więcej pociągach, nieustannie od wielu miesięcy. Permanentna KKA na Lwówku, bardzo częste odwołania na Wałbrzych - Kłodzko.

Bardzo słaba jakość połączeń na liniach elektrycznych (wieczne przepełnienie na linii z Wrocławia do Legnicy) pogorszy się jeszcze bardziej w momencie przejęcia przez kade linii do Jeleniej Góry. Nie da się złapać wszystkich srok za jeden ogon. Ale wiadomo, że nikt decyzyjny nie sprzeciwi się odgórnym (jak widać nierzadko bardzo nierozsądnym) nakazom przekazywanych z Mazowieckiej i Stoszowic, bo wówczas jego los byłby już przesądzony. Najpierw zapewnijcie sobie tabor i ogarnijcie to, co macie, a nie szumnie zapowiadacie niestworzone plany na przyszłość. No chyba, że zrządzeniem losu tabor spalinowy i elektryczny cudownie się rozmnoży w połowie grudnia 2014?

Najlepszym żartem i antywizytówką kade jest powoływanie się na statystyki UTK, gdzie spółeczka przedstawiana jest jako jedyny przewoźnik, który zwiększa liczbę pasażerów z roku na rok. Nikt jednak nie umieścił w legendzie "gwiazdki", że powinnno być wyjaśnienie, iż owi pasażerowie zostali przejęci w wyniku odgórnej zmiany zadań przewozowych poprzez ich zabranie z peerów (ciekawe jaki byłby ogólny bilans wobec tego co było za czasów peerów). W takie sztuczki to może wierzą jakieś tępe pismaki, ale rok w rok propaganda leci w świat spod grzejących się aż klawiatur na Mazowieckiej i Wojska Polskiego...

bystrzak2000 napisał/a:
... a także koszty biurowe, koszty nieruchomości i inne koszty działalności przewoźnika, np. utrzymanie kas biletowych, czy serwisów internetowych, a także inwestycje, np. remonty i zakupy taboru. To są koszty stałe, ale też muszą być pokryte z wpływów z działalności przewozowej.

Akurat koszty kas powinny być bilansowane przez znacznie większą sprzedaż biletów (w punktach handlowych, gdzie jest takie zapotrzebowanie). Jeśli jest inaczej, to kasy biletowe w tych miejscach po prostu nie mają racji bytu.

[ Dodano: 2014-10-18, 23:37 ]
Piotr Rachwalski napisał/a:
Witam,
przepraszam że nie odzywam się, jednak staram się choć czytać wasze uwagi na bieżąco. Ustosunkuje się do wszystkich uwag, jednak wymaga to czasu. By odpowiedzieć w skrócie czemu nie jeździmy co 20 min albo gdzieś tam gdzie jest potencjał powiem krótko: nie mamy czym więcej jeździć! . Obiegi naszych pojazdów przekraczają 1000km dziennie, co stanowi rekord w skali kraju. Duża część problemów przez was opisywanych to pochodna tego stanu.

Panie Dyrektorze, ale to jest sprawa Zarządu spółki, że dotąd nie potrafił zapewnić jakiegokolwiek taboru z zewnętrznego źródła dla należytego wykonywania założonej pracy przewozowej, nie mówiąc o jakimkolwiek zwiększaniu liczby pociągów. Dlatego peery mogły wynająć nieużywany tabor z Małopolski (w związku z długotrwałym wstrzymaniem ruchu na Balice), a kade nie? Dlaczego Koleje Śmieszne mogły wynająć tabor z SKM Warszawa lub z Kolei Czeskich i prywatnych spółek a kade nie? To chyba nie jest żadna podróż na odległą planetę?

Piotr Rachwalski napisał/a:
Ale dziś nie o tym: zapraszam na prezentację nowego taboru w ramach obchodów 170 lecia linii kolejowej WROCŁAW-LEGNICA - start godz. 10.00 z Wrocławia - przejazd za darmo. Reszta tu: https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/aktualno%C5%9Bci/zapraszamy-na-przejazd-promocyjny-170-lecie-kolei-dolno%C5%9Bl%C4%85sko-marchijskiej.html

Wszystko pięknie ładnie, ale przy obecnej jakości świadczonych przewozów na większości Waszych linii uważam, że jest to zwykły temat zastępczy i (niestety prawdopodobnie) przedwyborcza kryptoagitacja. Najpierw powinna zostać załatwiona sprawa podstawowa jaką jest realizacja powierzonych zadań przewozowych a potem przecinanie wstęgi, świętowanie rocznic i podsumowywanie.

Obecne funkcjonowanie kade spowodowało, że przewozy kolejowe na wielu liniach są w zapaści i jeżdżą nimi ci, co nie mają innego wyjścia. Nie wiem, jak można w ogóle mówić o zachęcaniu do przesiadki z samochodów kiedy albo pociągi są masowo odwoływane, a na innych liniach (które stały się ofiarą własnej popularności) spółka nie panuje nad podażą i niektórych pasażerów nie jest w stanie przewieźć (tak, nie ma swojego taboru, ale dodatkowego, obcego także nie próbuje nawet zapewnić).

Jak można w ogóle głosić slogany o wielkiej niezawodności i bezpieczeństwie kolei, jeśli podstawowa wojewódzka spółeczka (do której miana pretenduje kade) jest tak nieprzewidywalna w swoim działaniu. Dobrze, że kade nie wystawia się już na targach turystycznych i na święcie Dolnego Śląska (dziś), bo cóż to za oferta dla turysty, który np. zaplanuje sobie wyjazd, przyjedzie rowerem na stację, a tam nie doczeka się pociągu wcale, tylko dostanie smsa z 1,5-godzinnym opóźnieniem o odwołaniu z przyczyn technicznych...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-10-2014, 01:12    Odpowiedz z cytatem

Romario997, Cezary Grabarczyk, były minister rządu Tuska odpowiedzialny m.in. za transport kolejowy był łaskaw powiedzieć, że za tłok w pociągach odpowiadają pasażerowie. Obawiam się, a nawet jestem pewna, że tej tezy trzymają się w UMWD i KD. Spoglądając bowiem na nowy rozkład jazdy nie zauważam wzrostu liczby połączeń na najbardziej zatłoczonym odcinku Legnica - Wrocław. Ba, pojawi się bezpośredni pociąg relacji Wrocław - Zgorzelec oraz Wrocław - Jelenia Góra przez Lwówek Śląski, co oznacza, że zamiast Impulsa lub choćby tzw. "kibla" będą na tej linii mniej pojemne szynobusy. Znając nieudolność KD, niejednokrotnie podstawią malutkiego szynobusa serii SA 135, bo i takie numery na linii E30 już ta spółeczka odstawiała... Co spotęguje tłok w i tak już zatłoczonych pociągach!

Od grudnia szynobusy pojadą:

Wrocław Gł. 6:14 - Legnica - Lwówek Śląski - Jelenia Góra (C)
Jelenia Góra - Lwówek Śląski - Legnica - Wrocław Gł. 18:00 (C)
Wrocław Gł. 11:34 - Zgorzelec
Zgorzelec 9:21 - Wrocław Gł.

Poranny szynobus ze Zgorzelca będzie nabity po sam dach, ponieważ RE z Drezna pojedzie 2 godziny wcześniej. Podobnie albo jeszcze bardziej nabity będzie w niedziele szynobus z Jeleniej Góry, na który "rzucą" się studenci z Bolesławca, Chojnowa i Legnicy.

Tak więc KD szykują pasażerom na linii zgorzeleckiej moc "atrakcji"... Ale to pasażerowie będą winni tłoku w pociągach, a nie KD, zgodnie z wykładnią prominentnego aparatczyka partii rządzącej tak w kraju jak i w samorządzie wojewódzkim na Dolnym Śląsku...

Reasumując: komuś w KD zabrakło wyobraźni !!!

PS
A propos przedmówcy, wreszcie na forum ktoś normalny trzeźwo patrzący na KD, a nie szajbnięty mikol zaczadzony kadecją i zauroczony Gienką. Witam w gronie oszołomów godnych prokuratorskiego śledztwa - za jakich na Wojska Polskiego i wśród wspomnianych mikoli uważało się wszystkie osoby krytykujące ich najukochańsze KD.

http://infokolej.neon24.pl/post/31254,koleje-dolnoslaskie-ida-na-wojne-z-internautami
http://infokolej.neon24.pl/post/86066,prokuratura-swoje-a-sad-swoje

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 19-10-2014, 09:36    Odpowiedz z cytatem

A jaka bedzie predkosc szlakowa na linii do Lwowka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2008

PostWysłany: 19-10-2014, 10:49    Odpowiedz z cytatem

Romario997 napisał/a:
... Dziś odwołano chyba wszystkie pociągi na odcinku Legnica - Jaworzyna a zpet. Podobna sytuacja ("z przyczyn technicznych") sytuacja powtarza się w zasadzie codziennie na jednym, dwóch i więcej pociągach, nieustannie od wielu miesięcy...

W Strzegomiu na wiadukcie nad ulicą Szrych Szeregów wymieniane są podkłady. Nie wiem dokładnie, co się tam dzieje, bo z dołu nie widać, ale codzinnie kręci się ekipa i widać świeże podkłady. Jest tam jeden tor i w żaden sposób nie da się tego ominąć, więc szlak Legnica - Jaworzyna jest nieprzejezdny przynajmniej czasowo.

Ostatni kurs Legnica - Dzierżoniów i pierwszy Dzierżoniów - Legnica często wypada z powodu braku rezerwy taborowej.

Nie to, żebym jakoś bezkrytycznie bronił KD, ale nie można na nich zrzucać odpowiedzialności za wszystko, co dzieje się na Podsudeckiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 19-10-2014, 12:54    Odpowiedz z cytatem

Krzysiu napisał/a:
W Strzegomiu na wiadukcie nad ulicą Szrych Szeregów wymieniane są podkłady. Nie wiem dokładnie, co się tam dzieje, bo z dołu nie widać, ale codzinnie kręci się ekipa i widać świeże podkłady. Jest tam jeden tor i w żaden sposób nie da się tego ominąć, więc szlak Legnica - Jaworzyna jest nieprzejezdny przynajmniej czasowo.
Nie to, żebym jakoś bezkrytycznie bronił KD, ale nie można na nich zrzucać odpowiedzialności za wszystko, co dzieje się na Podsudeckiej.

A słyszaleś o wymianie podkladów "pod ruchem" ? Jaki jest rzeczywisty powód odwolywania kursów to musiałby napisać ktos kto ma dostep do SEPE.
A co do pociągów Zgorzelec/Jelenia Góra ( p. Lwówek) - Wroclaw to sie okaże "w praniu". Już w poprzednim r.j. byly kursy Wrocław - Jelenia Góra p. Zgorzelec. Tłok rzeczywiscie w dużych SA był ale na odc. Wrocław - Legnica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-10-2014, 14:07    Odpowiedz z cytatem

rail_user,
No tym po 10.00 z Wrocławia do Jeleniej p. Zgorzelec to wydaje mi się, że dużo osób jechało do Zgorzelca i Lubania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 41 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl