Po uwaleniu pociągów RE i zostałem zmuszony cześciej jechać pociągami KD
Czy jakikolwiek kurs pociągu Wrocław - Węgliniec, albo Wrocław - Lubań Śl zakończył się przyjazdem o czasie?
KD prowadzą statystki punktualności swoich pociągów?
Jak to możliwe że każdy kurs jest opóźniony, czasem 3-4 minuty a czasem więcej.
Ktoś panuje w ogóle nad tym, czy rozkład jazdy jest po to by był, a pociągi i tak jeżdżą jak chcą?
PasazerRE, w ten weekend dostałam dwa SMS o opóźnieniach (30-40 minut) pociągów KD na trasie Węgliniec - Wrocław. Niby z powodu awarii. Niestety awarie taboru zdarzają się dość często (kilka razy w tygodniu), a te są przyczyną opóźnień i odwołań pociągów. A ponieważ obiegi Impulsów są dość napięte, pojawiają się także opóźnienia wtórne.
Gdybym musiała być we Wrocławiu na konkretną godzinę w ważnej sprawie, nie zaryzykowałabym podróży pociągiem KD "na styk". Pojechałabym samochodem.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Do tego dochodzą jakieś ograniczenia w ruchu np. ostatnio jechałem i spieszyłem się do Wrocławia z kier. Legnicy na osławionego Polskiego Busa w kier. Katowic no i do Żernik jechałem idealnie a przed Żernikami stanął w jakimś szczerym polu i dopóki 10min później nie minął nas jakiś inny impuls to staliśmy....
Wczoraj w okolicy godziny 18 we Wrocławiu widziałem jak długi impuls ściąga krótkiego, na pociągu 69587 jechał zmodernizowany kibel, jechał w miarę w planie.
Wczoraj wieczorne KD miały jakieś opóźnienie, bo "kibice" w Impulsie wybili szyby. Coś takiego słyszałem, nie wiem ile w tym prawdy, w każdym razie.. EOT.
Akurat jechałem tym pociągiem do Legnicy i nie był to impuls a ostatni pociąg z Wroclawia do Żar o 20.59 w okolicach Grabiszyna wybito szybę w długim szynobusie i w połączonym z nim krótkim.
Zauważyliście może, że KD sukcesywnie zastępuje jednostki 31ew jednostkami 36 ew? Prawie cały tydzień wieczorny pociąg z Wrocławia do Gryfowa jedzie na krótkiej jednostki, a co za tym idzie zapełnienie jest dość spore. Standardem jest brak miejsc do siedzenia. Ciekawe co będzie po 26 kwietnia kiedy pociągów KD ubędzie ze względu na remont na grabiszynie...
Wczorajszy Wrocław (odj 20.14)- Gryfów Śląski był obsługiwany przez krótką jednostkę 36we. Czy ktoś w ogóle myśli w KD? W okresie największych wyjazdów puszczać tak krótki skład? Ludzie ledwo weszli do pociągu w Leśnicy. Do samych Malczyc był mega ścisk, a żeby ktoś ze środka pociągu mógł wysiąść połowa ludzi musiała wyjść z pociągu. W Wielkanoc było możliwe puszczenie nawet podwójnych składów, teraz nie. Ta spółka zaczyna być coraz bardziej chora. Wieczne opóźnienia, zablokowana możliwość kupna biletów w przedsprzedaży, arogancja nowoprzyjętych konduktorów, brak informacji i opóźnieniach na sms czy przez megafony, teraz skracanie składów. Czy prezes Rachwalski już zupełnie stracił kontrolę nad KD? Jego szumne wypowiedzi o tym, że będzie lepiej okazały się zwykłym chwytem marketingowym i próbą zamydlenia oczu pasażerom.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-05-2015, 13:12
black, z zestawu który opisałeś jestem w stanie się zgodzić jedynie z przepełnieniami na linii zgorzeleckiej. Faktycznie zdarza się że zamiast dłuższych 31WE kursują krótsze 36WE. Spowodowane jest to jednak brakami taborowymi. Część 31WE jest w naprawie i przez to jest taki stan rzeczy.
Jednak opinie o nieuprzejmych drużynach są tworem wyobraźni i chorobliwej nienawiści do KD panującej na tym forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum