Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54, 55  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 01-04-2016, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Robcio, też zauważyłam, że pociągi na linii zgorzeleckiej sukcesywnie są spowalniane. Impuls czasem tak się wlecze, że człowieka szlag trafia. Kto za tym stoi? Po części PKP PLK, a po części same KD poprzez zwiększanie rezerw czasowych i wydłużanie postojów na stacjach i przystankach. I obawiam się, a nawet jestem tego pewna, że z roku na rok będzie tylko gorzej, tzn. będziemy jeździć coraz dłużej. A te 10 minut np. na trasie Legnica - Wrocław, ma dla pasażera duże znaczenie!

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Brzeg Dolny

PostWysłany: 01-04-2016, 15:08    Odpowiedz z cytatem

Noema, Ktoś gdzieś napisał na tym forum (albo gdzieś indziej) że wydłużone czasy przejazdu między Legnicą a Wrocławiem są spowodowane pracami nad automatyką SRK, co wymusza dyktowania rozkazów pisemnych i jazdę na sygnałach zastępczych na części stacji (a to zajmuje czas). Problem ten powinien zniknąć w ramach letniej korekty RJ.

Robcio napisał/a:
Impulsy wleczą niemiłosiernie z prędkością 120-145km/h. Kiedy to ma się zmienić czas przejazdu?! Evil or Very Mad

Te słowa należy rozumieć jako żałosny żart czy denną kpinę z pozostałych mieszkańców regionu? Zapraszam do siebie, do rozlatującego się EN57 z PR Wrocław, z trudem dobijającego do 100 km/h, może w końcu zaczniecie doceniać co macie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 01-04-2016, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Bartuś, zdaje się, że prezes Rachwalski o tym pisał. Nie zmienia to faktu, że czas jest wydłużony nie od ostatniej korekty, ale dzieje się tak sukcesywnie od co najmniej 2 lat, także na odcinku Węgliniec - Legnica. Wystarczy porównać czas przejazdu Impulsów gdy te pojawiły się na linii zgorzeleckiej, z czasem obecnym. Różnica na trasie Węgliniec - Wrocław wynosi nawet 15 minut. Każdego roku kroją minutę, dwie, pięć... i za jakiś czas cofniemy się o dekadę, gdy pociągi wlokły się po zrujnowanej linii E30. Duża w tym wina PKP PLK, które po modernizacji nie robią praktycznie nic, aby utrzymać przejezdność w jak najlepszym czasie. Wchodzą na tory dopiero wtedy gdy coś się sypie i... stawiają „sierżanty”.

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 01-04-2016, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Dla przykładu wczorajszy wieczorny pociąg rel. Żary-Wrocław przyjechał do Miękini 5 minut przed czasem! Oczywiście swoje odstał i pojechał dalej. Na kolejnych stacjach pewnie również był przed czasem.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
7339045

Piotr Rachwalski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2014
Skąd: KD

PostWysłany: 02-04-2016, 11:31    Odpowiedz z cytatem

Jak wiecie sam jeżdżę pociagami i sam się denerwuję jak "odstajemy" swoje, by jechać rozkładowo z uwagi na przyjęte rezerwy( z uwagi na prace przy SRK...). Ale proszę się nie bać - mam zapewnienie PLK że od nowego rozkładu, po zakończeniu prac przy SRK i na Muchoborze (i ikilku innych drobnych sierżantach) czas skróci się o kolejne 3-4 minuty w stosunku do najlepszego czasu SPRZED rozpoczęcia prac. Realny planowy czas jazdy z Legnicy do Wrocławia zbliży się więc do 40-45 minut. Mam nadzieję także na likwidację ograniczeń na dalszym odcinku E30. Czasem musi być gorzej by potem było lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 04-04-2016, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj rano, jak doniosła mi siostra, pociąg z Drezna do Wrocławia pojechał w składzie 1xDesiro. Jak tam frekwencja za Bolesławcem? Ludzie nie zostawali na peronach? Czasem jeżdżę tym pociągiem i zawsze były dwa Desira, a frekwencja przekraczała 100 proc. Róbcie tak dalej prezesie KD a wysmaruję artykuł o tym jak wozicie ludzi na waszej najbardziej frekwencyjnej i dochodowej linii...

Jeden pękający w szwach szynobus ze Zgorzelca do Wrocławia i dwa puste Impulsy z Wrocławia do Jelcza-Laskowic. To są Himalaje kolejowych absurdów!

Beton

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 04-04-2016, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Jeden pękający w szwach szynobus ze Zgorzelca do Wrocławia i dwa puste Impulsy z Wrocławia do Jelcza-Laskowic. To są Himalaje kolejowych absurdów!

Niemcy nie mają sprawnych szynobusów z dopuszczeniem na polską sieć (przeglądy i awarie) więc na jednym obiegu jeździ pojedyncze Desiro. To co jeździ do Laskowic jest pochodną tego co przyjeżdża od strony Rawicza, Legnicy i Jeleniej Góry bo te pociągi mają parominutowe przejścia EZT w peronie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro96 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Mar 2016
Skąd: Lubań

PostWysłany: 05-04-2016, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio (marzec 2016) jechałem feralnym połączeniem do Lubania i widziałem dezinformację i wkurzenie pasażerów. Ja osobiście lubię KD, ale jak PKP PLK nie umie zadbać o infrastrukturę to ja się nie dziwię. Ale to już sprawa PKP jakie mają tory, a nie moja. I to wszystko przez pekniętą szynę. Ja widzę jak się stara KD, ale najpierw porządne tory, a potem puścić pociąg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Kamil1000 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Kwi 2016
Skąd: Polkowice

PostWysłany: 18-04-2016, 18:17    Odpowiedz z cytatem

Witam!
Widzę, że lubicie opisywać absurdy w KD, więc ja dorzucę sytuację jaka mi się wczoraj przytrafiła.

Na pewno słyszeliście o biletomatach w pociągach KD. Mi wiadomo o istnieniu biletomatów aktualnie jedynie w dwóch pojazdach - 36WEa-016 i 31WE-001. Od wielu tygodni w niedziele na pociągu 69545/4 jeździ właśnie 36WEa-016. Jako, że w internecie widać jaka jednostka jedzie na danym pociągu to postanowiłem ułatwić sobie życie i w przypadku zauważenia jednostki z biletomatem nie spieszyć się z przybywaniem na dworzec, z uwagi na możliwość zakupu biletu w biletomacie i zapłacenia za niego kartą płatniczą. Ponieważ we Wrocławiu strach jest chodzić z gotówką przy sobie to nie noszę w portfelu jakichkolwiek pieniędzy. Niestety, nie wiedzieć czemu, w biletomacie znajdującym się w 36WEa-016 bardzo często psuje się terminal płatniczy. Dwa tygodnie temu konduktor podszedł do tej sytuacji bardzo profesjonalnie i zaproponował mi zapłacenie za bilet przelewem w ciągu 2 dni, co odebrałem bardzo pozytywnie i potraktowałem jako standard dla takich sytuacji. Niestety, myliłem się. Wczoraj zostałem uznany za oszusta i złodzieja, aka podróżny bez ważnego biletu, mimo że zgłosiłem chęć zakupu biletu. Ponieważ zostało mi wystawione wezwanie do zapłaty z opłatą dodatkową 100/200 zł złożyłem reklamację, którą zamieściłem w załączniku, a zawiera ona dokładny opis sytuacji.

Tytułem uzupełnienia treści reklamacji to wspominany pracownik (kierownik pociągu) sprawiał wrażenie niekompetentnej osoby, ponieważ nie potrafił rozpocząć transakcji w biletomacie na bilet według oferty 401 (przejazd tam z REGIOkartą), a po zaprezentowaniu ustępu 15 z paragrafu 19 RP-KD narzucił sobie własną interpretację tego przepisu, która była co najmniej absurdalna i wyssana z palca, stwierdzając, że ten przepis dotyczy jedynie sytuacji awarii terminala płatniczego w... kasie biletowej na stacji.

reklamacja_kd_20160418_3.png
Strona 1 reklamacji
Plik ściągnięto 145 raz(y) 349.53 KB

reklamacja_kd_20160418_4.png
Strona 2 reklamacji
Plik ściągnięto 94 raz(y) 87.45 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 19-04-2016, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Ciekawy artykuł:

http://podrozedanusiiradka.blogspot.com/2016/04/pasazer-jest-dla-koleiczy-kolej-jest.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil1000 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Kwi 2016
Skąd: Polkowice

PostWysłany: 29-04-2016, 14:30    Odpowiedz z cytatem

Chciałem sobie pojechać dzisiaj popołudniowym pociągiem do Drezna, a tu po wejściu w ostatniej chwili na peron ukazał się widok dokładnie taki jak w załączniku, czyli 1 jednostka VT642 w piątkowe popołudnie. Zdjęcie zrobione minutę po planowym odjeździe. Oczywiście zrezygnowałem z próby wejścia do tego pociągu, ponieważ ja tylko do Legnicy się wybierałem i poczekałem 20 minut na kolejny pociąg. Ostatecznie po namówieniu ludzi jadących bliżej do poczekania na następny pociąg, pociąg do Drezna odjechał z ponad 10 minut opóźnieniem, co w połączeniu z awarią na Grabiszynie spowodowało niezły sajgon na Głównym, z uwagi na to, że cały czas miał on ułożoną drogę przebiegu.

DSC_4531.JPG
Pociąg 69013 (5792) Wrocław Gł. - Dresden Hbf. w dniu 29 kwietnia 2016 r na 1x VT642. Odjazd 14:25, zdjęcie wykonano o 14:26.
Plik ściągnięto 49 raz(y) 364.02 KB



Ostatnio zmieniony przez Kamil1000 dnia 29-04-2016, 14:46, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 29-04-2016, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Kamil1000, KD mają wyjątkowe szczęście, że zaraz jechał osobowy do Bolesławca, bo wkurzeni ludzie by ich przeklęli, zwłaszcza że to piątkowy i długoweekendowy szczyt przewozowy. Ale nic to, KD Trolle i tak na „Rynsztoku Kolejowym” napiszą, że pociągi do Drezna wożą powietrze i nie są nikomu potrzebne. Za to pociągi z Görlitz do Jeleniej Góry jeżdżą tak nabite, że biedni Niemcy okupujący Karkonosze muszą jeździć na dachu, jak w Indiach...

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=357655#357655

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil1000 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Kwi 2016
Skąd: Polkowice

PostWysłany: 29-04-2016, 14:51    Odpowiedz z cytatem

Akurat ci wkurzeni, co się nie zmieścili i pojechali tym do Bolesławca to są jeszcze bardziej wkurzeni, bo aktualnie ma on ponad 45 minut opóźnienia przez awarię na Grabiszynie. Evil or Very Mad Ja na szczęście jestem cierpliwy i nie jestem wkurzony. W końcu to gratisowe minuty w pociągu. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Robcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-04-2016, 07:44    Odpowiedz z cytatem

Kamil1000, byłem świadkiem tego wczorajszego zdarzenia. Brak mi słów... Powinni KD zakupić PushPull na odc. Wrocław - Drezno jak z dawnych lat i problem rozwiązany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-04-2016, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Jak rezerwa taborowa na pociągi do Drezna wynos 0 jednostek, to niczego innego spodziewać się nie należało. Jedna awaria i jest co jest.

Ja gdybym wiedział, że będzie tylko jeden sprawny SZT, to w miarę możliwości spróbowałbym go wcześniej wypuścić na pusto Węglińca, a ludzi zabrać jakimś EZT-em (31WE, kibel, a nawet 36WEa zawsze jest trochę większy) i tam przesadzić. W międzyczasie większość pasażerów i tak wysiądzie i w jednym Desiro ludzie by się zmieścili.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 53 z 55 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 52, 53, 54, 55  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl