Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35  Następny
Archiwalne rozkłady jazdy
Autor Wiadomość

janox79 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 17 Lut 2007
Skąd: Legnica

PostWysłany: 07-03-2013, 22:15    Odpowiedz z cytatem

Zdjęcia starych SRJP znajdują się np. pod adresem:

ftp://anonymous@750mm.pl:*****@750mm.pl/pub/rozklady_jazdy/cegly/

Najlepiej przekopiować całość np. do Opery.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

xMICHCIOx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Kwi 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 16-03-2013, 12:20    Odpowiedz z cytatem

Posiada ktoś może dodatek 2b do obecnego rozkładu? Głównie chodzi o skany ale mogą być również zdjęcia (ew. treść).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerzy1201 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 12 Maj 2013

PostWysłany: 12-05-2013, 22:39   archiwalne rozklady jazdy PKP z lat 1971 i 1972 Odpowiedz z cytatem

Szanowni internauci mam wielka prosbe do osoby, ktora posiada rozklad jazdy pociagow z lat 1971, 1971/1972 i 1972. Interesuje mnie relacja warszawa zakopane, oraz zakopane warszawa. Chodzi mi o godziny odjazdow i pzryjazdow pociagow osobowych i pospiesznych z tych z tych stacji. Bylbym bardzo wdzieczny za informacje w tym zakresie i z gory dziekuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 12-06-2013, 13:07    Odpowiedz z cytatem

Ekspres „Tatry” na linii transwersalnej.

Flagowy niegdyś pociąg PKP – Ekspres „Tatry” – uruchamiany obecnie przez PKP intercity, w rozkładach 1975/1976 i 1976/1977 prowadził grupę wagonów relacji Warszawa Wschodnia – Chabówka – Limanowa – Krynica.

Skład pociągu w całej relacji liczył łącznie aż szesnaście wagonów – pięć do Krakowa, trzy do Krynicy i osiem do zakopanego. Od Chabówki do Krynicy obsługę trakcyjną „tatr” miały prowadzić lokomotywy spalinowe SP45, ale po wykolejeniu się jednej z nich koło tymbarku do trakcji zastosowano wypróbowane w górach parowozy T2 i TKt48. W rezultacie z Chabówki do Krynicy jeździł ostatni w europie pociąg ekspresowy „na parę”, co zazwyczaj wywoływało zdumienie podróżnych.

W 1976 roku czas przejazdu z Warszawy do zakopanego został skrócony do 7,5 godz., co było możliwe dzięki ukończeniu rok wcześniej elektryfikacji całej trasy. ekspres „tatry” w tamtym okresie miał odczepiane w Chabówce, a nie w Krakowie wagony do Krynicy, które kursowały linią Chabówka – Nowy sącz. Osiągnięty czas przejazdu tego odcinka, około 2 godz., był najkrótszy w jego historii. średnia prędkość wynosiła 39 km/godz.

Lokalna od lat linia Chabówka – Nowy sącz zyskała niejaką nobilitację. Liczy ona 77 km długości i jest jedynym kolejowym połączeniem dwóch linii głównych: Tarnów – Muszyna – Krynica/Plavec oraz Kraków – zakopane. przecinając Beskid Wyspowy, ma charakter górski, przebiega dolinami trzech rzek i pokonuje dwa wysokie działy wód między ich zlewiskami. Jej najwyżej położonym punktem jest przystanek Skrzydlna – 608 m n.p.m., najniżej – stacja Marcinkowice – 272 m n.p.m. spadki toru przekraczają na ogół wartość 20 procent, z obu stron stacji Kasina Wielka dochodzą do 27 procent. Nie zaszła konieczność budowy tuneli, niemniej, by zachować dopuszczalny profil pionowy trasy, należało dokonać imponujących robót ziemnych w postaci licznych przekopów i nasypów, wybudować setki metrów murów oporowych i innych zabezpieczeń inżynieryjnych. W ich budowie celowali Włosi, którzy przybyli tu ze swej ojczyzny. część z nich pozostała na tym terenie, dając początek włosko- polskim rodom.

Na całym przebiegu linii znajduje się 206 przepustów wodnych pod torem (kilkadziesiąt z nich to murowane z kamienia tunele, służące także do przejazdu nawet dużych pojazdów), 59 małych mostów i 15 dużych. Największe z nich to most na Dunajcu w Nowym Sączu długi na 314 m oraz położony w łuku most-wiadukt w Dobrej, który ma 143 m długości i 26,5 m wysokości.

A wszystko to powstało w niecałe dwa i pół roku! W latach 1882-84.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/14428/Ekspres-Tatry-na-linii-transwersalnej.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mezo23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2011

PostWysłany: 23-06-2013, 17:04   rozkład jazdy 2005/6 Odpowiedz z cytatem

Witam oddsprzedam plakatowy rozkład jazdy 2005/6 dla stacji Warszawa Wsch/cent/zach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 25-06-2013, 19:12    Odpowiedz z cytatem

Ja posiadam książeczkowy rozkład jazdy dla stacji Wrocław Główny rok 2000/2001

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 10-07-2013, 19:41    Odpowiedz z cytatem

ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW PASAŻERSKICH Z Głogowa w stronę Żagania
1997/1998
4.57 GŁOGÓW-FORST
6.02 LESZNO-TUPLICE
10.55 GŁOGÓW-FORST
14.10 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
16.11 KROTOSZYN-TUPLICE
19.41 LESZNO-ŻAGAŃ
22.38 GŁOGÓW-ŻARY

[ Dodano: 10-07-2013, 20:52 ]
Rok1961
4.50 GŁOGÓW-WĘGLINIEC
6.21 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
9.40 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
16.21 GŁOGÓW-ZAGAŃ
GŁOGÓW-ŻAGAŃ

Rok1963
3.55 GŁOGÓW-WĘGLINIEC
6.15 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
9.40 GŁOGÓW-ŻAGAN
16.34 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
21.56 GŁOGÓW-ŻAGAŃ

1985
5.17 GŁOGÓW-LUBSKO p.Sieniawę Żarską,Lipsk Żarski
6.20 GŁOGÓW-TUPLICE
9.14 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
14.36 GŁOGÓW-ŻARY
15.38 GŁOGÓW-ZASIEKI
22.41 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-07-2013, 02:47    Odpowiedz z cytatem

Stacja Sanok 1911 rok.

sanok.jpg
Plik ściągnięto 150 raz(y) 125.02 KB


_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

figo_fago Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Maj 2013

PostWysłany: 25-07-2013, 09:33    Odpowiedz z cytatem

Przychodzą, odchodzą. Rano, przed południem, po południu, wieczór, w nocy. Very Happy Szkoda, że dziś tak nie piszą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafał21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 10-08-2013, 19:55    Odpowiedz z cytatem

ROZKŁAD JAZDY POCIĄGÓW PASAŻERSKICH z Głogowa w stronę Żagania
1996/1997
4.57 GŁOGÓW-FORST
5.56 GŁOGÓW-TUPLICE
6.35 LESZNO-TUPLICE
14.10 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
16.11 GŁOGÓW-TUPLICE
19.34 LESZNO-ZAGAŃ
22.38 GŁOGÓW-ŻARY

1991rok
5.23 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
6.22 GŁOGÓW-TUPLICE
10.30 KROTOSZYN-ŁĘKNICA
14.25 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
16.20 GŁOGÓW-ZASIEKI
18.38 OSTRÓW WLKP.-TUPLICE
22.41 GŁOGÓW-ŻAGAŃ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kurks Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 10 Sie 2013

PostWysłany: 12-08-2013, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Miło sobie popatrzeć jak to kiedyś pociągi jeździły ;p Może ja też coś wrzuce Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 12-08-2013, 21:14    Odpowiedz z cytatem

To ja skomentuje ten rozkład.
Kto mądry przesunął pociąg z 14:25 na 14:10. Totalny bezsens. Ludzie nie mają szans dojechać na niego.
Rozumiem że rano jest dołożone połączenie do Tuplic, tylko czy odstęp 30to minutowy nie jest za mały ?
Nie lepiej 5:10 , 6:10 , 7:10 ? Byłby takt. Widać politykę, powyższe ma służyć likwidacji połączeń.
Ten pociąg po 14 powinien jechać gdzieś 14:40 - 14:50.
Przesunięcie pociągu 18:38 aż o godzinę zapewne miało zmniejszyć lukę, tylko co z osobami kończącymi
pracę po 17 ? Jak już tak chcieli zrobić to przykładowo 17:50 i 20:20. Zawsze to lepsze rozwiązanie.
Nie znam potoków na tej linii, ale i tak powyższe pokazuje że zamiast poprawiać, w ciągu tych przedstawionych wyżej lat ofertę zepsuto i to znacznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-08-2013, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Mam prośbę z gatunku chyba niemożliwych do spełnienia; czy ktoś ma może jakąś informację o rozkładzie jazdy wąskotorówki, która przed laty jeździła w Ciechanowie? Albo może gdzie szukać tego typu informacji?

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 12-08-2013, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Jakie to były lata ?
Ja mam cegłę z 1978 Smile
Tylko skaner nie działa, więc musiałbym aparatem pstryknąć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-08-2013, 23:45   

W rozkładzie 84/85:
Ciechanów Wąsk. odj. 03:20 - Grudusk przyj. 04:37
Grudusk odj. 05:10 - Ciechanów Wąsk. przyj. 06:27
Ciechanów Wąsk. odj. 15:50 - Grudusk przyj. 17:07
Grudusk odj. 18:15 - Ciechanów Wąsk. przyj. 19:32
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 33 z 35 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl