Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Prośba biednego studenta
Autor Wiadomość

teżewe Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2010

PostWysłany: 04-05-2010, 11:32   Prośba biednego studenta Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich serdecznie!

Zwracam się do Państwa z wielką prośbą o choćby niewielką pomoc. Jestem studentem IV roku jednego z naszych szacownych uniwersytetów i za temat pracy magisterskiej wybrałem sobie udowodnienie wyższości przewozów kolejowych nad innymi metodami transportu jeśli idzie o relację koszt/efekt, bezpieczeństwo, szybkość, wygodę etc. czyli wszystko to, czym charakteryzują się nowoczesne koleje w cywilizowanych krajach świata (Japonia, Francja obecnie Chiny). Temat pracy brzmi "perspektywy rozwoju szybkich kolei w Europie - aspekt finansowo-logistyczny". Mam tam zamiar wyłuszczyć i czarno na białym opisać wyższość transportu kolejowego tak osobowego jak towarowego w porównaniu do transportu samochodowego (o lotniczym nawet nie wspominając) a za pomocą rachunku ekonomicznego dowieść perspektywiczności rozwoju tej gałęzi transportu i konieczności inwestycji w niego jeśli chcemy marzyć o dalszym rozwoju całej gospodarki.
W związku z powyższym mam gorącą prośbę do Państwa. Gdyby ktoś był w stanie nakierować mnie na jakieś pozycje książkowe traktujące na ten temat lub jakieś artykuły w prasie, internecie (zaznaczam, że prenumeruję od dwóch lat czasopismo "RYNEK KOLEJOWY"). Będę ogromnie wdzięczny za każdą pomoc Smile

PS. Jeśli wszytko pójdzie sprawnie i otrzymam wysoką recenzję pracy, wyślę ją mailem do Ministerstwa Infrastruktury Mr. Green . A jak będzie trzeba pojadę do Warszawy i wsadzę ją Tuskowi w... teczkę Happy , żeby przeczytał.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008