Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 25, 26, 27  Następny
RJ 2010/2011 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 07-12-2010, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Ku... ja nie wiem jakich tu słów określić by oddać idiotyzm tej całej naszej dolnośląskiej kolei!! Gdzie są te obiecane IR?!! To jest jakieś kompletne nieporozumienie.
Hafas już przygotowany pod nowy RJ i godziny odjazdów są już jako oficjalne i nie ma tam żadnej wzmianki o IR. Nawet o tym do Przemyśla, Rzeszowa czy tam Krakowa - tak mi namieszali że już nawet sam nie wiem. PARODIA!!! Nawet gdyby te IR były a Hafas ich nie pokazywał to i tak kpina, rozkład powinien już być zaktualizowany i gotowy dla podróżnych od niedzieli.


Ostatnio zmieniony przez krzysztoff dnia 07-12-2010, 17:39, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 07-12-2010, 17:39    Odpowiedz z cytatem

@krkonos masz absoluyną rację. Jeśli KD chce uruchamiać swoje szynobusy w tym rejonie to niech to będą relacje Węgliniec-Zgorzelec-Lubań, ewentualnie reaktywacja lini do Bogatyni i Świeradowa, a trasę pod prądem niech zostawią PR tak jak jest obecnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 07-12-2010, 17:49    Odpowiedz z cytatem

Adams, a nie jest tak,że jadąc od Węglińca do Lubania to omija się Zgorzelec "Gł."

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 07-12-2010, 18:25    Odpowiedz z cytatem

A co stoi na przeszkodzie, żeby szynobusy dojeżdżały do Zgorzelca "Gł" w Ujeździe? Tak samo jak do Görlitz? W dobie szynobusów zniknął problem z zawracaniem tradycyjnych składów wagonowych. Nie widzę lepszego rozwiązania jak połączenie trzech linii (Węgliniec - Zgorzelec, Lubań - Zgorzelec i Zgorzelec - Görlitz) w jedną relację na szynobusach Węgliniec - Görlitz - Lubań.

Też uważam, że lepszym wykorzystaniem szynobusów (na których nadmiar, jak na razie, nikt nie narzeka) niż pchanie ich pod drut byłaby reaktywacja nieczynnych linii albo zwiększenie liczby połączeń na liniach obecnie obsługiwanych szynobusami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 07-12-2010, 18:36    Odpowiedz z cytatem

krkonoš, można nie zajezdzac na "Ujazd" ,ale to by nie miało sensu. Pomysł świetny, tylko trzeba by było przekonac do tego UM. Myślisz,że np.3 szynobusy starczą?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 07-12-2010, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
można nie zajezdzac na "Ujazd"


Nie jestem pewien (tu lepiej będą zorientowani mieszkańcy Zgorzelca), ale wydaje mi się, że większość ludzi wysiada w Zgorzelcu Miasto. Wtedy faktycznie można by nie zajeżdżać na Ujazd. Jednak, tak jak już pisałem, uważam, że przynajmniej co drugi szynobus powinien zaglądać do Görlitz, spinając w ten sposób polską sieć z kolejami niemieckimi. Wtedy by to miało jakiś sens.

Cytat:
Myślisz,że np.3 szynobusy starczą?


Myślę, że szynobusy powinny jeździć mniej więcej co 2 godz. Oczywiście powinny być skomunikowane na stacjach Lubań, Görlitz i Węgliniec z innymi pociągami.

Mogłyby być też oczywiście kursy "połówkowe" (tylko Węgliniec - Zgorzelec/Görlitz lub tylko Lubań - Zgorzelec/Görlitz), w zależności od potrzeb i możliwości skomunikowań w danej porze dnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 07-12-2010, 19:08    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Adams, a nie jest tak,że jadąc od Węglińca do Lubania to omija się Zgorzelec "Gł."

Tak Można tak pojechać łącznicą, wtedy zmiana kierunku w "GŁ" odpada.

A tak poza tym gdyby jechać przez "GŁ" to trzeba by wyjechać z peronów tych na Węgliniec aż prawie pod most graniczny a następnie przestawić się na perony na Mikułową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-12-2010, 16:08    Odpowiedz z cytatem

Najważniejsze zmiany rozkładu jazdy PR i KD

Już od najbliższej niedzieli (12 grudnia) obowiązywał będzie nowy rozkład jazdy pociągów Kolei Dolnośląskich i Przewozów Regionalnych. Poniżej znajduje się opis najważniejszych zmian rozkładu jazdy pociągów regionalnych w województwie dolnośląskim.

I. Pociągi regionalne (krajowe)

W nowym rozkładzie jazdy przybędzie pociągów regionalnych. Największą zmianę odczują pasażerowie jeżdżący z Wrocławia do Legnicy, gdzie przybędą 4 nowe połączenia (odjazdy z Wrocławia Głównego o godzinie 12:28, 14:54, 15:58 i 21:43). Nowe poranne przyjazdy z Legnicy będą mieć miejsce m. in. o 4:03, 6:39, 7:48, 11:25. Również na trasie Wrocław – Trzebnica pojawią się 4 dodatkowe pary pociągów (z Wrocławia Głównego odjadą o godzinie 04:39, 06:55, 13:33 i 15:44, natomiast przyjazdy do Wrocławia o godzinie 06:30, 08:48, 15:34 i 17:42). 2 pary pociągów więcej kursować będą między Jelenią Górą i Lwówkiem (przez Wleń) oraz między Legnicą a Żarami (przez Rokitki, Żagań). Dodatkową parę połączeń zobaczymy na trasach z Wrocławia do Wołowa, Krotoszyna i Ostrowa Wielkopolskiego.

Nie tylko ilość pociągów się liczy, ale przede wszystkim ich przydatność codziennych przejazdach do pracy i szkół. Nowe połączenia uruchamiane będą głównie w szczytach przewozowych (rano i po południu) – np. z Brzegu (przyjazd do Wrocławia Głównego o 06:43, w poniedziałki będzie kursować z Opola), Bystrzycy Kłodzkiej Przedmieście (we Wrocławiu Głównym o 07:33) czy z Legnicy (Wrocław Główny – 06:39).

Ponadto pojawią się pociągi przyjeżdżające do Wrocławia Głównego wczesnym rankiem, dzięki czemu zdecydowanie łatwiejszy dojazd uzyskają osoby rozpoczynające pracę o godzinie 06:00. Nowe połączenia będą kursować na trasach z Kłodzka Głównego (przyjazd do Wrocławia Głównego o godzinie 05:15), Wałbrzycha Głównego (we Wrocławiu o 05:31), Legnicy (przyjazd do Wrocławia 05:13) i Ścinawy (we Wrocławiu o 05:27).

Niestety, nie wszędzie było możliwe zwiększenie liczby połączeń. Na odcinku Wrocław – Rawicz pociągów nawet ubędzie. Spowodowane to jest prowadzoną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizacją linii kolejowej Poznań – Wrocław. Z powodu remontów zamykane są niektóre odcinki toru, co powoduje, że pomiędzy niektórymi stacjami pociągi muszą jeździć tylko po jednym torze (zamiast po dwóch, jak normalnie). Przez to dla niektórych pociągów brakło już miejsca, z powodu planowanej przebudowy stacji Oborniki Śląskie nie będzie możliwe uruchomienie pociągów w krótkich relacjach z Wrocławia. Mimo to, w szczycie pociągi nadal będą kursować co ok. 40-60 minut.

Aby ułatwić podróżowanie po terenie województwa na niektórych odcinkach pociągi interREGIO będą kursowały tak, jak zwykłe pociągi REGIO (osobowe) – tzn. zatrzymają się na większości lub na wszystkich stacjach. W takiej sytuacji obowiązywać będą bilety na pociągi REGIO, a nie interREGIO. Dzięki temu także posiadacze biletów okresowych na pociągi REGIO nie będą musieli wykupywać żadnych dopłat ani nowych biletów.

Poniżej podajemy listę odcinków i pociągów interREGIO, w których obowiązują bilety REGIO:

• Odcinek Wrocław Gł. – Rawicz: IR „Mamry” (Wrocław Gł. 08:40 – Rawicz 09:57), IR „Wielkopolanin” (Wrocław Gł. 17:56 – Rawicz 19:02).
• Odcinek Rawicz – Wrocław Gł.: IR „Wielkopolanin” (Rawicz 10:46 – Wrocław Gł. 11:55), IR „Mamry” (Rawicz 18:34 – Wrocław Gł. 19:50).
• Odcinek Wrocław Gł. – Ścinawa: IR „Ślązak” (Wrocław Gł. 15:38 – Ścinawa 16:49).
• Odcinek Ścinawa - Wrocław Gł.: IR „Ślązak” (Ścinawa 15:29 - Wrocław Gł. 16:35).
• Odcinek Wrocław Gł. – Kluczbork: IR „Łysica” (Wrocław Gł. 15:52 – Kluczbork 17:43).
• Odcinek Kluczbork - Wrocław Gł.: IR „Łysica” (Kluczbork 17:53 - Wrocław Gł. 20:05).

II. Pociągi przygraniczne (międzynarodowe)

W nowym rozkładzie jazdy zdecydowanie zwiększą się możliwości podróżowania do Czech i Niemiec. Pojawią się nowe relacje, pociągów będzie też więcej. Dzięki temu łatwiej będzie zaplanować wycieczki turystyczne i krajoznawcze.

A) Czechy

Zdecydowaną poprawę odczują podróżujący w Góry Izerskie. Ze Szklarskiej Poręby do Harrachova kursować będzie 6 par pociągów, czyli o 2 pary więcej niż poprzednio. Co więcej, część z nich pojedzie w wydłużonej relacji Jelenia Góra – Kořenov. Odjazdy z Jeleniej Góry zaplanowano na godziny: 07:10, 11:58 i 17:58 (powroty do Jeleniej Góry: 10:30, 16:54, 21:28), natomiast ze Szklarskiej Poręby Górnej o godzinach: 08:19, 13:07, 14:38, 19:05 oraz dodatkowo w wakacje: 11:40 i 17:16. Powroty do Szklarskiej Poręby Górnej planowane są na godziny: 09:21, 14:33, 15:46, 20:20 oraz dodatkowo w wakacje: 11:23 i 16:52.

Nowe możliwości pojawiają się także przy podróżach przez przejście graniczne Międzylesie – Lichkov. Dotychczas mieliśmy tylko krótkie pociągi, kończące bieg w Międzylesiu. Od 12.XII pojawią się 4 pary bezpośrednich, codziennych pociągów z Kłodzka do Ústí nad Orlicí. Składy odjadą z Kłodzka Głównego o godzinach: 07:10, 12:06, 15:10 i 17:46 (powroty do Kłodzka: 10:10, 13:20, 16:23, 19:27). Jedna para pociągów będzie wydłużona do i z Wrocławia, dzięki czemu mieszkańcy stolicy Dolnego Śląska będą mogli pojechać do Czech bez przesiadki. Odjazd z Wrocławia Głównego nastąpi o godzinie 05:05, natomiast powrót do Wrocławia – o 21:15. Co ważne, dodatkowo po stronie czeskiej 1 para opisywanych pociągów jest wydłużona do Pardubic.

Należy dodać, że Ústí nad Orlicí to stacja przesiadkowa, zapewniająca dogodne podróże w głąb Czech – np. do Pragi, Pardubic, Ołomuńca czy Brna.

Z nowości warto wspomnieć również o bezpośrednim pociągu Wrocław – Bohumin k/Ostrawy (przez Opole, Kędzierzyn-Koźle, Racibórz). Pociąg będzie kursował codziennie i umożliwi wygodne wyjazdy na Morawy – do tej pory konieczne były przesiadki (niekiedy kilkukrotne). Wyjazd z Wrocławia Głównego zaplanowano na godzinę 14:38, zaś powrót do Wrocławia – o 12:13. Czas jazdy to ok. 3,5 godziny.

Utrzymane zostaną połączenia z Jeleniej Góry do Trutnova – podobnie jak w roku 2010, pociągi kursować będą w weekendy od maja do końca sierpnia. Wprowadzono jednak jedną istotną innowację – pojawi się bezpośrednie połączenie Wrocław – Trutnov. Godziny kursowania ułożono z myślą o weekendowych wycieczkach turystycznych: odjazd z Wrocławia Głównego o godzinie 05:40, przyjazd do Trutnova o 09:27, powrót z Trutnova o godzinie 19:30, przyjazd do Wrocławia Głównego o 22:54.

B) Niemcy

Do rozkładu wprowadzamy nowe, bezpośrednie pociągi z Legnicy do Forst (przez Żagań, Żary). Obsługiwane komfortowymi szyno busami 2 pary połączeń będą kursować codziennie. Odjazdy z Legnicy zaplanowano na godziny: 08:17 i 14:14, powroty do Legnicy – o 13:08 i 20:08. Co ważne, w Legnicy pociągi będą dogodnie skomunikowane z połączeniami do/z Wrocławia (czas na przesiadkę nie dłuższy niż 25 minut). Podróż z Legnicy do Forst potrwa ok. 2 godzin 15 minut. Forst jest stacją przesiadkową – można tam kontynuować szybką podróż do Cottbus i Berlina.

Bez większych zmian kursować będą pociągi Wrocław – Drezno. Pozostają 3 pary codziennych połączeń, jednak pojadą one jeszcze szybciej, dzięki czemu podróż do Drezna skróci się o 15 minut (do 3 godzin 15 minut).

III. Pociągi interREGIO

Znane i lubiane połączenia interREGIO pozostają w ofercie rozkładu jazdy. Niemniej jednak zajdzie kilka istotnych zmian. Przede wszystkim pojawią się nowe miasta, do których dojedziemy z Wrocławia – m.in. Lublin, Stalowa Wola i Zielona Góra. Od 12 grudnia na tory wyruszy IR „Bolko” Wrocław Główny – Lublin przez Katowice, Kielce, Radom. Z Wrocławia wyjedzie o godzinie 06:26, do Lublina dotrze na godzinę 14:21. Powrót z Lublina o godzinie 13:30, zaś przyjazd do Wrocławia – o 21:42. W Katowicach z „Bolka” będzie można przesiąść się na pociąg do Krakowa i Rzeszowa.

Wydłuży się trasa IR „Wielkopolanin”, dotychczas kursującego między Poznaniem a Rzeszowem. W nowym rozkładzie jazdy „Wielkopolanin” pojedzie aż do Stalowej Woli Rozwadów (od Rzeszowa przez Łańcut i Leżajsk). Odjazd pociągu z Wrocławia Głównego to 12:05, przyjazd do Stalowej Woli o godzinie 21:39, a z powrotem - wyjazd ze Stalowej Woli o godzinie 08:55 przyjazd do Wrocławia o 17:51.

IR „Ślązak” zmieni trasę i godziny kursowania. Pociąg dotychczas łączył Legnicę z Rzeszowem, od nowego rozkładu jazdy pojedzie w relacji Kraków – Zielona Góra (przez Katowice, Opole, Wrocław, Głogów). Dzięki temu mieszkańcy rejonu głogowskiego otrzymają bezpośrednie połączenie z południem Polski. Skrócony rozkład jest następujący: Zielona Góra (13:13) – Głogów (14:45) – Wrocław Główny (16:52) – Kraków Główny (21:40), z powrotem: Kraków Główny (10:35) – Wrocław Główny (15:38) – Głogów (17:31) – Zielona Góra (18:53).

Zamiast dawnego „Ślązaka” kursować będzie IR „Łużyce” – i to w wydłużonej relacji. Pociąg do Przemyśla wystartuje bowiem nie z Legnicy, ale już z Bolesławca (o godzinie 07:27) i pojedzie starą trasą przez Wrocław (odjazd o godzinie 09:02), Opole, Katowice i Kraków. Przyjazd do Przemyśla zaplanowano na godzinę 17:39. W drodze powrotnej IR „Łużyce” kursować będą w relacji Kraków Główny (15:35) – Bolesławiec (21:57), z przyjazdem do Wrocławia Głównego o godzinie 20:20.

Wspomnieć należy również o zmianie trasy weekendowego interREGIO Wrocław – Kielce. Zamiast przez Opole pociąg pojedzie przez Oleśnicę i Kluczbork, a od Lublińca dotychczasową trasą przez Częstochowę Stradom i Włoszczowę. Odjazd w piątki z Wrocławia Głównego o godzinie 15:52 (w Kielcach o 21:24), powrót w niedziele o 20:05 (odjazd z Kielc o 14:10).

źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego / RK

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 08-12-2010, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Drobna uwaga odnośnie pociągu do Trutnova: ten pociąg powinien kursować do końca września, tymczasem już drugi rok z rzędu będzie jeździć do końca sierpnia. Wrzesień powszechnie uważany jest za jeden z miesięcy sezonu wakacyjnego, wiele osób planuje na ten miesiąc swój urlop. A pozostali korzystają z ostatnich ciepłych dni i udają się na weekendowe górskie wycieczki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 08-12-2010, 16:47    Odpowiedz z cytatem

Ale zawieszają Lwowek-Zebrzydowa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 08-12-2010, 16:54    Odpowiedz z cytatem

A'propos lwoweckiej, pozwólcie że zacytuję komentarz z RK:

"Co do linii lwóweckiej. Ładny takt, tylko nieprzydatny. Cemu? Po kolei: pociąg R-66641 przyjeżdza do Lwówka o g. 6.04. Czemu nie 20 minut wcześniej? Mógłby stanowić pociąg dowożący do pracy na szóstą. Wszak jest powrót z Lwówka o 14.12 pociągiem R-66646.
Podobnie R-66643 przyjeżdzający do Lwówka o 8.04. Czemu tylko w C? I nie można 20 minut wcześniej, przed ósmą?
Jest powrót z Lwówka o 17.12 pociagiem R-66648, ale na 9 do Lwówka to nei dojedziemy, bo dojedziemy na 9.04 (R-66645). Fajne, nie?
Dobra, niech im będzie. Może miało ładnie wyglądać w drugą stronę? Zobaczmy. Przyjeżdżam do pracy na ósmą do Jeleniej pociągiem R-66640 o g. 7.26, dobrze. Powrót mam zato ... 15.50 albo 18.50. Fajne. Albo teleportacja, albo kwitnięcie na dworcu, albo samochód/autobus/bus.
Prawie dobry rozkład. Prawie robi różnicę... "
http://www.rynek-kolejowy.pl/20261/Dolnoslaskie_Najwazniejsze_zmiany_rozkladu_jazdy_PR_i_KD.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 08-12-2010, 17:26    Odpowiedz z cytatem

Mimo wszystko lepiej niz przez ostatni rok, kiedy KD uparlo sie na 283, rujnujac tam caly rozklad z powodu braku taboru. Jeden szynobus to za malo, a tylko tyle obslugiwalo te linie, w dodatku czesto sie sypiac.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 09-12-2010, 13:21    Odpowiedz z cytatem

KD: W nowym rozkładzie jazdy 2010/2011 więcej połączeń

- Największym sukcesem jest uruchomienie dodatkowych pociągów na linii Wrocław – Trzebnica w godzinach szczytu – mówi „Rynkowi Kolejowemu” Magdalena Szulecka, rzecznik Kolei Dolnośląskich, proszona o ocenę nowego rozkładu jazdy samorządowego przewoźnika, który zacznie obowiązywać już od najbliższej niedzieli.

- W nowym rozkładzie jazdy 2010/2011, obowiązującym od 12 grudnia b.r. będzie więcej połączeń. Największym sukcesem jest uruchomienie dodatkowych pociągów na linii Wrocław – Trzebnica w godzinach szczytu. Od nowego rozkładu w czasie największego natężenia ruchu pociągi będą kursowały co godzinę. W związku z tym możliwe będą dojazdy do pracy i szkoły na godzinę 6.00, 7.00, 8.00, 9.00, 10.00 oraz powroty po godzinie 14.00, 15.00, 16.00, 17.00, 18.00 – mówi Magdalena Szulecka.

- Dużym udogodnieniem jest również uruchomienie nowego pociągu z Legnicy do Wrocławia bardzo wcześnie rano (odj. z Legnicy o godz. 03.04, przyj. do Wrocławia Gł. na godz. 04.03), który umożliwi skomunikowanie z porannymi pociągami dalekobieżnymi. Pozwoli to podróżnym dotrzeć np. do Warszawy przed południem – informuje rzecznik KD.

- Z kolei na linii Zgorzelec – Legnica uruchomiono dodatkowy pociąg wieczorny (odj. ze Zgorzelca o godz. 20.39, przyj. do Legnicy na godz. 22.05), który umożliwi przesiadkę i dojazd do Wrocławia ok. godz. 23.30. Dotychczas ostatnie połączenie było 2 godziny wcześniej. Udało się również uruchomić nowy pociąg od strony Jaworzyny Śląskiej dla dojeżdżających do pracy do Legnicy na godz. 7.00 – wyjaśnia Szulecka.

- Na linii Kłodzko Miasto – Wałbrzych Główny w dni wolne od pracy zamiast pociągu w godzinach wczesnoporannych, uruchomiono późniejsze połączenie, aby zachęcić podróżnych do wyjazdów turystycznych. Teraz pociąg odjeżdża z Kłodzka Miasta o godz. 07.07 – wyjaśnia Szulecka - Od nowego rozkładu jazdy Koleje Dolnośląskie rozpoczynają obsługę nowych linii: Legnica – Żagań – Żary i Węgliniec – Żary – dodaje.

- Wprowadzenie korzystnych zmian w nowym rozkładzie było możliwe dzięki zakupowi przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego 3 nowych autobusów szynowych wyprodukowanych przez Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego Mińsk Mazowiecki. Pojazdy te zostały skierowane do obsługi linii Legnica – Kłodzko, a także zastąpią pojazdy skierowane na dłuższe przeglądy. Do końca 2011 r. na dolnośląskie tory ma trafić jeszcze 6 pojazdów wyprodukowanych w Mińsku – podsumowuje Magdalena Szulecka.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Skoku Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Cze 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 09-12-2010, 17:28    Odpowiedz z cytatem

Witam! Orientuje się ktoś może, czym będzie obsługiwany IR Łużyce relacji Bolesławiec - Przemyśl?

Czy będzie to skład w postaci ET22 + 2x Bohun oraz Dwójka? (mam tutaj na myśli to samo zestawienie co w Ex-Ślązaku) Czy będzie to EN57?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 09-12-2010, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Skoku, chyba kibello.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 16 z 27 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 25, 26, 27  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl