Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 48, 49, 50  Następny
Zakup taboru dla Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 04-11-2015, 11:14    Odpowiedz z cytatem

Przy okazji dyskusji o KDowskich Impulsach - ostatnio jak byłem na Głównym to uderzyło mnie jak niesamowicie BRUDNE są te pociągi. Warstwa brudu na 31WE do Węglińca była tak gruba, że do środka prawie nie docierało światło słoneczne (nie przesadzam). Żaden kibel PRów nie był nigdy tak brudny.

KD chwali się swoim "pasażerocentryzmem", a nie potrafią zadbać o przynajmniej podstawową czystość swoich składów?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 04-11-2015, 11:18    Odpowiedz z cytatem

Nie zgodzę się, to czyste czepialstwo. KD myje swoje pociągi dość regularnie, czasami jak wjedzie taki wyczyszczony to się mogę przejrzeć w lakierze. Niestety w okresie pomiędzy myciami mocno się brudzą, na co ma wpływ jasna kolorystyka (biel i żółć) na których dobrze widać każde zabrudzenia. Nikt nie będzie mył jednostek co dwa dni, bo jest to ekonomicznie nieuzasadnione. Interwał tygodniowy jest dobry. PR również ma brudne pociągi, tylko tego tak nie dostrzegasz.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-11-2015, 16:21    Odpowiedz z cytatem

Prośba do chłopaków. Czy ma ktoś może Impulsy w barwach KD w postaci grafiki (przeźroczyste tło) takiej jak na załączonym obrazku? Przy okazji poproszę o szynobusy. W internecie znalazłam tylko "kible".

EN57AL.gif
Pobierz Plik ściągnięto 7095 raz(y) 10.27 KB


_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 21-11-2015, 01:50    Odpowiedz z cytatem

Polecam www.jelenia.rail.pl zakładka Stacja Jelenia Góra dalej składy pociągów pasażerskich rok 2014/15
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 05-01-2016, 08:23    Odpowiedz z cytatem

Koleje Dolnośląskie planują zakup 13 ezt-ów

Czytaj więcej: http://m.inforail.pl/koleje-dolnoslaskie-planuja-zakup-13-ezt-ow_more_80578.html

13 nowych EZTów to spory zakup - wystarczy na przejęcie kolejnej trasy/tras (jak np nadodrzanka i Oleśnica) i wzmocnienie istniejących połączeń. No i słusznie, że planują kupić 5-członowce, w mniejszych już się robi ciasno. [/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 05-01-2016, 08:53    Odpowiedz z cytatem

W SIWZ nie jest napisane na jakie trasy mają być konkretnie przypisane te EZT-y więc obstawiam "Węgliniec" i "Rawicz".Starsze jednostki mogą służyć do przejęcia kolejnych tras.
Dobrym krokiem ze strony KD byłoby wtedy przesunięcie 31we z "węglinieckiej" na "wałbrzyską" a 36wea z "wałbrzyskiej" na np "Oleśnice" lub "Jecz" ale znając życie będą one dalej jeżdzić na "węglinieckiej" bo tam jest 160 km/h a na "Oleśnice" i "Jelcz" puszczą zmodernizowane EN57
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 05-01-2016, 10:23    Odpowiedz z cytatem

Torczes, jeszcze dochodzi potencjalnie nowa trasa do Jelcza (przez Wojnów), która ma być w najbliższych latach rewitalizowana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 05-01-2016, 19:33    Odpowiedz z cytatem

I może jeszcze impulsy wypuszczać do Jelcza dwiema trasami, zaś na kluczowe wylotówki z Wrocławia dalej niech jeżdżą kible z najgorszego sortu PR Wrocław Confused IMHO Koleje Dolnośląskie powinny równolegle modernizować klopy, do standardu EN57AL-1542. Ok. dziesięć sztuk asynchronów + 13 impulsów zwolnionych z E30 oraz E59 wystarczy z nawiązką do przejęcia Kłodzka i Nadodrzanki (zwłaszcza że na obu liniach dużą część ruchu do 2020 roku będą obsługiwać PR-y tygrysami).

Kierunek opolski ma być obsługiwany opolskimi impulsami i asynchronami, zatem jest zabezpieczony. Pozostaje otwarta kwestia Oleśnicy i Kluczborka. Moim zdaniem ta linia mogłaby być obsługiwana "na spółkę" przez KD i PR Opole, przy czym warto aby woj. Opolskie zakupiło kolejne nowe EZT lub zmodernizowało kilka kibli, właśnie na tę linię. Linia lubińska po reaktywacji "zabierze" jedynie ok. 3 EZT, ze względu na przewidywany krótki czas przejazdu, zwłaszcza że bezpośrednio odchodzi od "centrum KD" w Legnicy.

Pomijając już kwestie szczegółowe, obstawiam że ten przetarg będzie gwoździem do trumny PR Wrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 11-01-2016, 11:04    Odpowiedz z cytatem

http://www.rynek-kolejowy.pl/60978/koleje_dolnoslaskie_przygotowuja_sie_do_przetargu_na_13_ezt.htm

Cytat:
Jednostki mają posłużyć do wzmocnienia połączeń na obecnie obsługiwanych liniach do Rawicza, Legnicy i Jeleniej Góry i innych, a także w kierunku Kłodzka i Czech.

– Oprócz wzmocnienia linii oczekujemy, że do czasu zakończenia projektu zrewitalizowana zostanie linia 289 i wówczas nowym taborem uruchomione zostaną połączenia w cyklu godzinnym z Wrocławia do Lubania i ewentualnie dalej do Głogowa przez Rudną. Chcielibyśmy, w miarę budowy nowych stacji we Wrocławiu, nieco zmienić rolę Wrocławia głównego, ze stacji docelowej na stację przelotową. Będzie to sprzyjać rozwojowi kolei aglomeracyjnych.

Ciekawe - czyli potencjalnie linia międzyleska i dalej do Czech oraz linia lubińska (oczywiście chodzi o Lubin, nie Lubań).

[ Dodano: 11-01-2016, 11:31 ]
MK_Wro, A skoro KD chcą wjeżdżać Impulsami do Czech, to czemu nie do samej Pragi? Mam nadzieję, że taka opcja będzie rozważona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 11-01-2016, 23:49    Odpowiedz z cytatem

Brawo KD! Unię trzeba doić ile się da. Bardzo dobry pomysł z 5-członowymi EZT-ami. Przydadzą się na linii E-30 i nie tylko.

A na „Rynsztoku Kolejowym” tradycyjna fala hejtu... Jeden komentarz mnie rozbawił:

„Inni mają 5-członowe Impulsy to my też chcemy. Zauważyliście, że w KD od dawna mają kompleksy na punkcie innych przewoźników? A kompleksy zwykle do niczego dobrego nie prowadzą bo zaburzają racjonalne myślenie.”

Pojawiła się również przestroga dla prezesa Rachwalskiego:

„Miejmy nadzieję, że w międzyczasie zmienią się władze na Dolnym Śląsku i wszystko zostanie jeszcze odkręcone. Bo dopóki Dolnym Śląskiem trzęsie Dutkiewicz ze swoją mafią trudno spodziewać się czegoś innego. Ciekawe jak skończy obecny prezes KD. Choć w sumie to jest łatwe do przewidzenia, tak jak kończą lizusy schlebiające politycznym kacykom zamiast dbać o dobre funkcjonowanie zadania, które im powierzono.”

Zabrakło wezwania „Gienka wróć!”. KD Trolle, nie spać!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-01-2016, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Noema, fascynujące są te komentarze. Czy Ty wiesz, że my obie trzęsiemy koleją na Dolnym Śląsku? I że prezes Rachwalski je nam z ręki? Pochlebiają mi te KD Trolle. Poproszę o więcej! Śmiech

Wracając do tematu, dla zainteresowanych dokumentacja przetargowa:
http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=7&id=98&x=95&n_id=136

koment.jpg
Plik ściągnięto 103 raz(y) 119.5 KB


_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.


Ostatnio zmieniony przez Beatrycze dnia 12-01-2016, 12:20, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ideprosto Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2015
Skąd: z Ziemi

PostWysłany: 12-01-2016, 12:14    Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobry pomysł KD - pięcioczłonowe EZT to naprawdę doskonała decyzja - oby projekt został doprowadzony do końca z pozytywnym skutkiem.

_________________
Idę prosto, to jest powód do troski. Idę prosto, mam w dupie obie wasze Polski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 13-01-2016, 08:58    Odpowiedz z cytatem

Więcej info (oczywiście kilka baboli w artykule):

http://m.wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,106542,19467416,koleje-dolnoslaskie-kupuja-rekordowa-ilosc-pociagow-nowe-trasy.html

[ Dodano: 09-02-2016, 10:13 ]
No i wywołaliśmy temat piętrusów w KD:
Cytat:
Wagony piętrowe to przyszłość – powiedział Tomasz Zaboklicki, Prezes PESY. Nieco inne zdanie na ten temat ma szef PKP Intercity Jacek Leonkiewicz, który stwierdził, iż taki tabor nie mieści się w strategii przewoźnika. PESA po zrealizowaniu dostaw składów push&pull dla Kolei Mazowieckich nie zamierza rezygnować ze sprzedawania takich jednostek kolejnym klientom. Nie tylko w Polsce. Piętrowe składy mogą być naszym produktem eksportowym – mówi Tomasz Zaboklicki. Szef PESY dodaje jednak, że nabywców takich jednostek producent będzie szukał również na lokalnym podwórku. Mówi się bowiem, że o zakupie piętrusów myślą chociażby Koleje Dolnośląskie.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/wagony-pietrowe-to-przyszlosc-_more_81647.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 14-06-2016, 11:53    Odpowiedz z cytatem

Dolnośląskie kupi 11 nowych elektrycznych pociągów.

Województwo dolnośląskie chce kupić aż 11 pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych. Takie pojazdy do tej pory zamawiały jedynie Koleje Mazowieckie. Informację na ten temat podano na konferencji prasowej zorganizowanej na dworcu Wrocław Główny.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/dolnoslaskie-kupi-11-nowych-elektrycznych-pociagow-76977.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 14-06-2016, 18:07    Odpowiedz z cytatem

Coś mi się wydaje, że ten przetarg będzie gwoździem do trumny PR Wrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 36 z 50 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 48, 49, 50  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl