Wczoraj jechałem Interregio i akurat przeczytałem ten temat. Gdyby nie on, nawet nie próbowałbym braćzwrotu kasy.
Mam nadzieję, że wylecisz z tego forum szybciej niż się pojawiłeś. Przydałby się punkt w forumowym regulaminie dzięki któremu można by banować takich kombinatorów jak ty. A wiec, że na infokolej nie mamy litości dla oszustów i krętaczy!
Odbył podróż pociągiem i jeszcze chce zwrotu kasy...
Jak to mówi przysłowie "za błędy się płaci". W pośpiesznym raz nie miałem sprawdzanego biletu na trasie 300km i też zwrot dali bez problemu. Chodzi o to, że takim zachowaniem zmotywujemy PKP do tego, aby dyscyplinarnie wywalali oni konduktorów, którym nie łaska sprawdzić bilet. System powinien być dopracowany do perfekcji, ten nie jest.
Ostatnio zmieniony przez Jetair dnia 15-07-2010, 00:38, w całości zmieniany 2 razy
Bilety zakupione przez internet nie powinny podlegać zwrotowi. To ukróciłoby kombinatorstwo.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-07-2010, 21:23
Jetair napisał/a:
Jak to mówi przysłowie "za błędy się płaci".
Jeśli uważasz, że uczciwy zakup biletu na pociąg jest "błędem", to my nie mamy o czym rozmawiać. A tak przy okazji pozwolę się o coś zapytać. Ile masz lat? Domyślam się, że kolega jeszcze poniżej 15-ki jest?
Błędem jest to, że można go zwrócić, pomimo odbycia podróży. Masz poczucie humoru z wyczuciem mojego wieku, zwiedziłem częściowo sam i częściowo w partnerstwie 15 krajów, mierzysz dużo za nisko.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-07-2010, 22:06
Jetair napisał/a:
Błędem jest to, że można go zwrócić, pomimo odbycia podróży.
Wstydem powinno być to, że próbujesz z tego korzystać. To się nazywa po prostu złodziejstwo i nie ma na coś takiego usprawiedliwienia.
Jetair napisał/a:
mierzysz dużo za nisko.
A ile wykorzystanych biletów już zwróciłeś w tych 15 krajach?
Oczywiście to było pytanie retoryczne. Z mojej strony EOT, a ciebie bym prosił, abyś nie propagował na forum złodziejstwa i okradania spółek kolejowych.
Zakupiony bilet powinien być zawsze skasowany przez konduktora.
Jeśli tego nie zrobi takie sytuacje będa miały miejsca, a czy to jest moralne - to niech każdy sobie odpowie sam.
Jedni będą z tego korzystać inni nie.
Ja zakupiłem takowy bilet niedawno i sprawdzę, czy i jak będą mnie kontrolować...
Błędem jest to, że można go zwrócić, pomimo odbycia podróży. Masz poczucie humoru z wyczuciem mojego wieku, zwiedziłem częściowo sam i częściowo w partnerstwie 15 krajów, mierzysz dużo za nisko.
Wychodzisz z założenia, że jak ktoś zostawił komórkę w otwartym aucie to należy ją ukraść (bo przecie mógł zamknąć auto). Polactwo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum