Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 176, 177, 178, 179  Następny
Pytania dotyczące połączeń dalekobieżnych
Autor Wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 31-08-2017, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Tak dokładnie uważam i jestem ciekaw czy w drugą stronę też byś był za taką opcją. Czyli ktoś chce 2 klasę to pakujemy do drugiej klasy a jak tam miejsca się skończą to ostatnim osobom dajmy zdeklasowaną jedynkę. Też miałbyś to za co zapłaciłeś a "nieszczęśnicy" którzy kupili bilet na ostatnią chwilę dostali by wagon 1 klasy którego tak naprawdę nie chcieli.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

d-t-x Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2011
Skąd: Poznań

PostWysłany: 31-08-2017, 19:39    Odpowiedz z cytatem

Tak, nie przeszkadzało by mi to. Naprawdę nie czuję się źle, gdy ktoś ma lepiej ode mnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 31-08-2017, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Witam, kupiłem bilet na przejazd w sypialnym 2 osobowym wagon 41 TLK Sudety z Jeleniej Góry do Gdyni.Jadę z żoną i dwu letnim dzieckiem + walizki i wózek . Jak wygląda ten przedział i czy się tam pomieścimy we troje + bagaże i wózek .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukaszJ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Cze 2017

PostWysłany: 02-09-2017, 11:25    Odpowiedz z cytatem

Głowy nie dam, ale jeśli dziecko będzie spało z matką w jednym łóżku to teoretycznie powinno być ok. Możesz spróbować upewnić się w infolinii PKP IC, akurat na takie pytanie powinni umieć udzielić odpowiedzi.
Natomiast taki przedział ma po prostu dwa łózka, jedno na dole, a drugie na samej górze. Po drugiej stronie jest miejsce na bagaż, jakieś wieszaki, półka i umywalka. Także powinniście się zmieścić (zakładam, ze wózek jest składany). Wpisz sobie na yt lub google "wagon sypialny pkp" i tam z pewnością coś znajdziesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TFZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2019
Skąd: DC

PostWysłany: 11-02-2020, 09:54    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś z Was orientuje się, jak prowadzony jest pociąg Kraków - Warszawa Gdańska - Kołobrzeg i powrotny tzn. 38170/71 oraz 83170/71? Czy pociąg ten prowadzony jest na całym odcinku jedną lokomotywą, czy też jest ona zmieniana (ewentualne miejsca zmiany to pewnie Gdynia i/lub Radom)?

_________________
Szacunek się zdobywa, a nie wymusza.
Sergio Ramos
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atakan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2009

PostWysłany: 11-02-2020, 21:57    Odpowiedz z cytatem

TFZ,Na całej trasie przebiegu jest eu/ep 07 .Nie ma zmiany lokomotywy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olaf Skurvensen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2012

PostWysłany: 04-06-2021, 20:51    Odpowiedz z cytatem

Pytanie: czy TLK SUDETY z Jeleniej Góry do Krakowa i z powrotem po czerwcowej korekcie rozkładu jazdy ma być przez jakiś czas na jakimś odcinku zastąpiony zastępczą komunikacją autobusową? Coś mi się obiło o uszy, ale nie mogę znaleźć info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adrian M. Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 22 Cze 2020

PostWysłany: 04-06-2021, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Olaf Skurvensen, tak, Sudety pojadą w relacji Kraków Gł. - Ząbkowice Śl. - Kraków Gł. Na odcinku Ząbkowice Śl. - Jaworzyna Śl. ZKA skomunikowana w Jaworzynie z IC Orzeszkowa.

Szczerze mówiąc liczyłem że w PKP IC ktoś jeszcze myśli i wprowadzą ZKA od Kamieńca, a Sudety pojadą w pełnej relacji przez Kłodzko i Nową Rudę. Niestety, ale jak widać w tej instytucji myślenie boli i w tej wersji ten pociąg nie ma sensu, bo będzie woził co najwyżej smog z Krakowa i Śląska Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 05-06-2021, 09:10    Odpowiedz z cytatem

Zacznijmy od tego, że ten pociąg stanowi jeden wielki ból głowy dla przewoźnika i jest tylko wymysłem MI jako efekt "społecznych żądań powrotu do czasów PKP PR". Pisałem już wcześniej, że to będzie niewypał, ale oczywiście "znawcy" wiedzieli lepiej. Ten pociąg nie jest w stanie uzyskać nawet 50% frekwencji w trzech wagonach, a koszt jego uruchomienia przewyższa wiele innych bardziej frekwencyjnych połączeń. Linia jest nieprzygotowana na takie połączenia, a niektórzy chyba też nieprzygotowani do racjonalnego planowana. PKP IC tu ma akurat związane ręce, bo musi uruchamiać to, co chce organizator przewozów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 05-06-2021, 09:22    Odpowiedz z cytatem

Atoman napisał/a:
(...) Ten pociąg nie jest w stanie uzyskać nawet 50% frekwencji w trzech wagonach (...)

Skoro Tobie się wydaje, że w tym pociągu nie ma 50% frekwencji (zakładając, że wiesz jak się ją poprawnie liczy), natomiast ja dwukrotnie jadąc w tym roku tym pociągiem w pełnej relacji (raz w sobotę poza tzw. długimi weekendami i raz w tygodniu) zanotowałam w pierwszym przypadku zajętość na poziomie 70-80% miejsc siedzących i w drugim przypadku ok. 40%, dla osób obiektywnie patrzących na temat oczywistym jest jego przeciętne obłożenie. Marzy mi się, żeby dziobaki jeżdżące między Krakowem a stolicą w środku dnia miały zapełnienie stanowiące co najmniej połowę zapełnienia "Sudetów"...

Osobną sprawą jest to, że "Sudety" faktycznie są solą w oku naszego nieudolnego "narodowego" ( Śmiech ) "przewoźnika".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olaf Skurvensen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2012

PostWysłany: 05-06-2021, 09:45    Odpowiedz z cytatem

@ Adrian M. dziękuję za info
Rzeczywiście decydenci w IC nie pomyśleli, spokojnie SUDETY mogłyby jechać przez Kłodzko i Nową Rudę. Pamiętam jeszcze z "dawnych" czasów, że jeździł tamtędy nocny pośpiech z Jeleniej Góry do Krakowa (czy jak kto woli, z Krakowa do Jeleniej Góry). Były zatem dwa pociągi w tej relacji. Wspomniany nocny pośpieszny, który z Wałbrzycha jechał w kierunku Kłodzka, stamtąd do Kamieńca Ząbkowickiego i "podsudecką". Drugi dzienny tzw. osobowy dalekobieżny jadący tą trasą, co dzisiejsze SUDETY. Zauważcie przy tym, że przez jakiś czas w latach dziewięćdziesiątych miał zmienioną rozkładowo trasę i z Kędzierzyna-Koźla nie jechał przez Gliwice i Katowice, lecz przez Rybnik, Żory, Pszczynę, Czechowice-Dziedzice, Trzebinię.
Swoją drogą - magistrala podsudecka od Jaworzyny Śląskiej do Kędzierzyna-Koźla i linia Wałbrzych Główny - Kłodzko, to chyba jedne z najpiękniejszych linii kolejowych Dolnego Śląska 😊
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adrian M. Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 22 Cze 2020

PostWysłany: 10-06-2021, 08:55    Odpowiedz z cytatem

Atoman napisał/a:
Zacznijmy od tego, że ten pociąg stanowi jeden wielki ból głowy dla przewoźnika i jest tylko wymysłem MI jako efekt "społecznych żądań powrotu do czasów PKP PR". Pisałem już wcześniej, że to będzie niewypał, ale oczywiście "znawcy" wiedzieli lepiej. Ten pociąg nie jest w stanie uzyskać nawet 50% frekwencji w trzech wagonach, a koszt jego uruchomienia przewyższa wiele innych bardziej frekwencyjnych połączeń. Linia jest nieprzygotowana na takie połączenia, a niektórzy chyba też nieprzygotowani do racjonalnego planowana. PKP IC tu ma akurat związane ręce, bo musi uruchamiać to, co chce organizator przewozów.

Sudety są takim samym bólem głowy dla IC-ków, jak wszystkie inne połączenia po liniach niezelektryfikowanych. Poza tym jak się to ma przyjąć, skoro nigdy nie wiadomo czy pojedzie pociąg w pełnej relacji, czy szanowny monopolista zafunduje przesiadkę w Kędzierzynie na gumowóz, jak to się dzieje przez kilka ostatnich dni. Jak ktoś z Krakowa czy Śląska będzie chciał jechać do Jeleniej czy Wałbrzycha z przesiadką, to wybierze połączenie przez Wrocław. Przynajmniej ma pewność że się przesiądzie z pociągu do pociągu, a i czasowo to lepiej wychodzi niż Sudetami. Bądźmy szczerzy, sama Podsudecka tego pociągu nie zapełni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MaRcin1987 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lis 2008

PostWysłany: 19-06-2021, 16:29    Odpowiedz z cytatem

Czy po korekcie rozkładu od 29 sierpnia będzie kursował IC Szyndzielnia relacji Bielsko Biała Główna - Ustka ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aga321 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Lip 2021

PostWysłany: 06-07-2021, 19:48    Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry, chciałabym kupić bilet na przejazd IC z przesiadką w Olsztyn Główny.
Przesiadka z pociągu IC 56102 Mamry do pociągu IC 5320 Żeromski. Czas na przesiadkę to sześć minut. Będę z dwiema dużymi walizkami.
Mam wątpliwości, czy zdołam sobie poradzić w sześć minut. I co w przypadku, kiedy pociąg Mamry się spóźni?
Niestety na trasie Giżycko - Modlin to jedyne sensowne połączenie.
Będę ogromnie wdzięczna za poradę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 06-07-2021, 22:03    Odpowiedz z cytatem

Do przejścia są dwa perony, ale przynajmniej w razie opóźnienia "Żeromski" bezproblemowo czeka na "Mamry" do 10 minut po planowym odjeździe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 177 z 179 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 176, 177, 178, 179  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl