Noemie chodziło o to, że parametry techniczne linii kolejowej będą dopuszczały taką prędkość. A czy coś w ogóle będzie w stanie taką prędkość rozwinąć to już inna kwestia...
Już niedługo oczekiwany od dawna przejazd pociągiem z Legnicy do Węglińca z prędkością 160 km\h odbędzie się, ale zawsze znajdzie się jakieś ale. Ponieważ jedynym powodem dla którego przejazd ten się jeszcze nie odbył jest remont dworca w Bolesławcu. Bo jak wiadomo minister i inni dyrektorzy nie mogą oglądać rusztowań i obdartego tynku. Aha na stacji Bolesławiec zostanie postawiony także pomnik Św. Katarzyny
Ponieważ jedynym powodem dla którego przejazd ten się jeszcze nie odbył jest remont dworca w Bolesławcu. Bo jak wiadomo minister i inni dyrektorzy nie mogą oglądać rusztowań i obdartego tynku.
Tym wymuszonym remontem dworca chyba trochę pokrzyżowałam im plany.
A możesz podać telegram z rozkładem tego pociągu? Może być na priv lub mail.
Niestety telegramu jeszcze nie ma. Jak już wcześniej wspomniałem PKP PLK czeka tylko na dokończenie remontu dworca. A kiedy dokładnie się on skończy nikt nie wie.
Już niedługo oczekiwany od dawna przejazd pociągiem z Legnicy do Węglińca z prędkością 160 km\h odbędzie się, ale zawsze znajdzie się jakieś ale. Ponieważ jedynym powodem dla którego przejazd ten się jeszcze nie odbył jest remont dworca w Bolesławcu. Bo jak wiadomo minister i inni dyrektorzy nie mogą oglądać rusztowań i obdartego tynku.
To zrozumiałe, bo oprócz specjalnego przejazdu pokazówka dla dygnitarzy na pewno przewiduje także wizytę w bolesławieckim LCS (ponoć najnowocześniejszym w Polsce), a te znajduje się obok dworca, który jest w remoncie.
Dajcie znać jak będzie znany dokładny termin to betonom urządzimy na stacji specjalne powitanie.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
To zrozumiałe, bo oprócz specjalnego przejazdu pokazówka dla dygnitarzy na pewno przewiduje także wizytę w bolesławieckim LCS (ponoć najnowocześniejszym w Polsce), a te znajduje się obok dworca, który jest w remoncie.
Mam wrażenie, że na tym się zakończy, ponieważ Minister i Dyrektorzy nie mogą zobaczyć wizytówki Węglińca jaką jest zabytkowy (zapuszczony) dworzec
Dziś dowiedziałem się, że uroczyste otwarcie zmodernizowanej linii kolejowej Legnica - Węgliniec ma nastąpić 24 kwietnia.
Do tego czasu ma się zakończyć remont dworca w Bolesławcu.
Z tego co wiem to na stacji w Bolesławcu szykowana jest wielka feta dla kacyków i dygnitarzy z udziałem mediów, połączona ze specjalną wystawą na dworcu promującą PKP.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
No proszę, chyba wezmę urlop i wybiorę się do rodzinnego miasta popatrzeć na słodzenie sobie i klepanie się po pleckach Z resztą, jak na Bolesławiec, to nieźle zrobili tą całą infrastrukturę. Szkoda tylko, że zamiast 3. krawędzi peronowej mamy płotek.
_________________ Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzieDeBe
Dziś dowiedziałem się, że uroczyste otwarcie zmodernizowanej linii kolejowej Legnica - Węgliniec ma nastąpić 24 kwietnia.
Do tego czasu ma się zakończyć remont dworca w Bolesławcu.
Z tego co wiem to na stacji w Bolesławcu szykowana jest wielka feta dla kacyków i dygnitarzy z udziałem mediów, połączona ze specjalną wystawą na dworcu promującą PKP.
Zed, czy ten specjalny pociąg dojedzie do Węglińca czy zakończy swój bieg w Bolesławcu ???
Podpisanie umowy na przebudowę szlaku Malczyce-Szczedrzykowice
Dnia 10 marca 2008 r. została podpisana umowa pomiędzy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A oraz Przedsiębiorstwem Robót Komunikacyjnych w Krakowie, na przebudowę linii kolejowej E-30.
Na docinku Wrocław-Legnica przebudowany będzie szlak Malczyce - Szczedrzykowice tor nr 2 z elementami wzmocnienia i stabilizacji nasypu kolejowego w torze nr 1 i 2.
Wartość zadania 57 816 298,00 PLN (NETTO).
Okres realizacji zadania-12 miesięcy.
Ze strony wykonawcy umowę podpisali Andrzej Mitura Prezes Zarządu i Ryszard Kurpyta Dyrektor ds. Przygotowania Produkcji. Ze strony PLK S.A. Jerzy Dul Naczelny Dyrektor Oddziału Regionalnego we Wrocławiu i Zbigniew Gzik z-ca Naczelnego Dyrektora ds. Projektów Inwestycyjnych.
Aktualnie na odcinku Wrocław - Legnica trwa modernizacja stacji Wrocław Żerniki i Środa Śląska oraz montowane są nowoczesne urządzenia sterowania ruchem kolejowym.
Efektem modernizacji będzie standard linii pozwalający na kursowanie pociągów pasażerskich na trasie Wrocław - Legnica z prędkością 160 km/ h i towarowych 120 km/h.
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny we Wrocławiu, ogłasza przetarg na przebudowę linii kolejowej E-30 na odcinku Wrocław–Legnica. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie linii kolejowej E-30 na odcinku Wrocław –Legnica, szlak p.odg. Szczedrzykowice –Legnica tor nr 1 i 2 wraz z po. Jaśkowice Legnickie i p.odg. Wielkie Piekary. Zamawiający nie dopuszcza podziału na części oraz składania ofert wariantowych. Zamówienie ma zostać zrealizowane w okresie 12 miesięcy od udzielenia. Kryterium udzielenia zamówienia jest najniższa cena. Oferty można składać do dnia 12.05.2008.
Nie wiem na ile ta pogłoska jest prawdziwa ale słyszałem ostatnio, że ktoś ważnych "urzędników" ma jechać linią E-30 od Wrocławia w kierunku Legnicy/Zgorzelca. Z tego właśnie powodu w Miękini zabrano się za odnowienie tynku na starym budynku magazynowym oraz wyburzono starą wagę i budynek, w którym kiedyś przesiadywali sobie drogowcy. Ile w tym prawdy to nie wiem, ale coś w tym może być, skoro takie nagłe poruszenie w pracach remontowych.
Na razie sama stacja nie będzie przebudowywana, z moich wiadomości wynika, że będzie chyba modernizowana jako ostatnia na linii Wrocław-Legnica, czyli pewnie za jakieś 2-3 lata
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum