Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 32, 33, 34  Następny
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 23-07-2008, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Lausitzer, mówisz o tym weekendowym Ex Izery? Rzeczywiście, wykorzysta jak cholera. Śmiech

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 23-07-2008, 17:58    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, czy jak "cholera", ale jakoś tam wykorzysta. Smile

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mar-cin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2006
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 25-07-2008, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Ta linia chyba nigdy ni będzie w pełni wykorzystana jeżeli chodzi o prędkość dla osobówek. Brakuje taboru i będzie brakować:/ a zanim tabor się znajdzie to trasa będzie do remontu. Jeden Ex który powiedzmy pojedzie więcej niż 120 to trochę mało:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 26-07-2008, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Nie przesadzajmy i nie róbmy z tej linii czarnej dziury na kolejowej mapie Polski. Nie chodzi o to, że jestem tutaj zachwycony tym Ex, bo nie jestem, ale ta linia ma potencjał międzynarodowy. Dużo będzie zależało od uruchomienia połączeń w kierunku Drezna. Zobaczymy, co przyniesie nowy r.j. Zobaczymy także, jak sprawdzą się pociągi z Warszawy do Jeleniej i lokalne do Drezna. Smile Dopiero potem będzie można ocenić sytuację przewozową.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 11-09-2008, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Umowa dot. przebudowy E 30 na odcinku Wrocław - Legnica

PKP Polskie Linie Kolejowe SA Oddział Regionalny we Wrocławiu podpisał 10 września umowę dot. przebudowy linii kolejowej E 30 na odcinku Wrocław – Legnica, szlak posterunek odgałęźny Szczedrzykowice – Legnica tor nr 1 i 2 wraz z przystankiem osobowym Jaśkowice Legnickie i przystankiem odgałęźnym Wielkie Piekary.

Roboty na 9,7 km linii obejmą: roboty torowo-odwodnieniowe, roboty drogowe, urządzenia automatyki kolejowej, elektroenergetykę niskiego napięcia, roboty elektrotrakcyjne, obiekty budowlane i inżynieryjne, instalacje sanitarne, roboty telekomunikacyjne, roboty związane z ochroną środowiska.

W zakresie umowy są prace związane ustawieniem 1400 m ekranów akustycznych i modernizacją 2 przejazdów kolejowo – drogowych, które otrzymają nową nawierzchnię oraz w nowoczesne urządzenia sygnalizacji przejazdowej.

Podczas prac zachowana będzie ciągłość ruchu kolejowego.

Koszt robót to 32 914 152,53 euro.

Termin realizacji: 12 miesięcy od podpisania umowy.

Wykonawca wyłoniony w trybie przetargu: konsorcjum firm TORPOL Sp z o. o. – lider kontraktu, FEROCO S.A., ELMONT- Kostrzyn Wlkp., SALCEF-COZTRUZIONI EDILI E FERROVIARIE S.p.A

Modernizacja linii kolejowej E 30 Opole – Wrocław – Legnica – Zgorzelec. zapewni kursowanie pociągów pasażerskich z szybkością do 160 km/h i towarowych do 120 km/h.

źródło: PKP PLK Oddział Regionalny we Wrocławiu

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kamis
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-09-2008, 14:43   

No tak na marginesie, to miało to być już zrobione dawno - bodajże mieli otworzyć linię Legnica - Węgliniec do 160 km/h, ale co się okazało...? Okazało się, że wszystko licho bierze, bo źle wykonana robota i pociągi nie mogą na tym odcinku rozwinąć prędkości do 160 km/h. No ale cóż... Lepiej późno i porządnie, niż wcale.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 12-09-2008, 12:05    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
szlak posterunek odgałęźny Szczedrzykowice – Legnica tor nr 1 i 2 wraz z przystankiem osobowym Jaśkowice Legnickie i przystankiem odgałęźnym Wielkie Piekary.

Nie ma czegoś takiego jak przystanek odgałęźny! Wielkie Piekary to posterunek odgałęźny.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 12-09-2008, 15:04    Odpowiedz z cytatem

Jakoś nie odczuwam dyskomfortu jazdy po wyremontowaniu odcinka Legnica - Zgorzelec. Ładnie się tam jedzie i na razie nie widzę, żeby coś miało zostać spartolone. No chyba, że nagle będzie się, ni stąd ni zowąd, jechać 60 km/h po wykrzywionych szynach.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mares Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 12-09-2008, 19:55    Odpowiedz z cytatem

Torowisko to nie wszystko... Wiele budowli inżynieryjnych jak przepusty i wiadukty czy nasypy i przekopy zostało spieprzonych na maxa... Kilka do dnia dzisiejszego nie jest odebrana przez PLK...Więc to, że teraz się jedzie nie znaczy, że za rok nie będzie sie stało, bo wszystko się rozsypie... Cool

_________________
Hobby zawsze trzeba mieć... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

akerman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2006

PostWysłany: 12-09-2008, 21:40    Odpowiedz z cytatem

Szczedrzykowice tez nie sa (jeszcze) odgaleznym tylko stacją. Zastanawia mnie jedna rzecz dlaczego PLK zajela sie odcinkiem na ktorym 11 lat temu wymnieniano nawierznie, a tym samym zostawiono odcinek malczyce - sroda sl gdzie stan torow jest poprostu fatalny, czyzby potrzebowali material na inne linie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-09-2008, 21:58    Odpowiedz z cytatem

akerman, z tego co wiem, odcinek Szczedrzykowice - Malczyce został parę lat temu totalnie spiep... przez PLK i do dziś mają z tym poważny kłopot. Chodzi o to, że teren jest tam bagnisty (podmokły), a fachowcy z PLK zniszczyli jeszcze niemieckie dreny, nie dając nic w zamian. Na efekty nie trzeba było długo czekać, woda zrobiła swoje. Myślę, że forumowicze z IZ Wrocław znają więcej szczegółów w tym temacie.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-09-2008, 22:14    Odpowiedz z cytatem

Modliszka, coś w tym jest co mówisz, bo dwa lata temu Krycha napisała na forum:

Na waszym miejscu nie popadałabym w euforię. Modernizacja strasznie się ślimaczy, opóźnienia sięgają ponad roku. Proszę zauważyć, że na odcinku Legnica - Wrocław praktycznie nic się nie robi. Do tego dochodzi nie fatalny, ale wręcz tragiczny stan torowiska między Szczedrzykowicami a Malczycami. Sytuacja nie jest wesoła - śmiało można powiedzieć, że jest to punkt krytyczny na E-30. Jednak pewnych rzeczy ujawniać nie mogę!
Niedawno oddany z wielkim hukiem zmodernizowany odcinek Legnica - Miłkowice to też cudo nie z tej ziemi, szczególnie stacja w Miłkowicach. Ale spuszczę na to zasłonę milczenia, bo i tak nikt nie uwierzy w to co mogłabym napisać...
Krótko mówiąc ta modernizacja to jeden wielki cyrk, o czym wiedzą tylko pracownicy PLK. Pasażerowie niech lepiej żyją w nieświadomości.

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 13-09-2008, 10:21    Odpowiedz z cytatem

Każdy kto jeździ zmodernizowanymi odcinkami na linii Wrocław-Legnica widzi jakość prac wykonanych. Szlak Malczyce-Szczedrzykowice to długa historia... Firmy, które przebudowywały ten odcinek chyba się przeliczyły ze swoją wiedzą i możliwościami, wywaliły mnóstwo kasy na ten "punkt krytyczny" i w zasadzie (można powiedzieć) poddały się.

Nie mniej jednak modernizacja trwa dalej, w ostatnim tygodniu m.in. zostały zamontowane rogatki na przejeździe kolejowym na stacji Mrozów oraz na przejeździe pomiędzy Mrozowem a Leśnicą (dotychczas była tam tylko sygnalizacja świetlna).

A na stronach PLK ukazały się informacje szczegółowe dot. postępowania przetargowego na przebudowę stacji Miękinia. Wg planów ma ona potrwać 12 miesięcy.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-09-2008, 14:14    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A na stronach PLK ukazały się informacje szczegółowe dot. postępowania przetargowego na przebudowę stacji Miękinia. Wg planów ma ona potrwać 12 miesięcy.

Chińczycy zrobiliby to w 12 tygodni i trzy razy taniej. Rolling Eyes

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 13-09-2008, 17:15    Odpowiedz z cytatem

Lady Makbet napisał/a:
Chińczycy zrobiliby to w 12 tygodni i trzy razy taniej.

Ale wtedy żaden cwaniak z dolnośląskiej PLK i PKP Energetyki nie uszczknąłby nic dla siebie a ich przyjaciele mający hurtownie (np. budowlane) nie otrzymaliby zamówień z PKP.

Przeciąganie w nieskończoność modernizacji E-30, dzielenie prac na wiele różnych oddzielnych projektów i projekcików (każdy projekt to nowe przetargi i nowy dyrektor ds. projektu) jest w interesie betonu PLK. W takim bałaganie gruba kasa (w tym unijna) przepływa wieloma strumieniami, z których łatwiej można wyłowić coś dla siebie. A jak wiadomo największe ryby łowi się w mętnej wodzie...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 32, 33, 34  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl