Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 07-05-2015, 18:31    Odpowiedz z cytatem

A co to ma wspólnego z modernizacją E30?
Z pamięci to znam tylko test Ravena.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 29-10-2015, 18:56    Odpowiedz z cytatem

Orientuje się ktoś, dlaczego na przejeździe kolejowym w ciągu ul. Szczecińskiej (przy AOW) we Wrocławiu pociągi jadące w kierunku Legnicy zwalniają prawie do "zatrzymania"? Nie zauważyłem, aby były tam uszkodzone rogatki oraz stał "sierżant" z ograniczeniem prędkości. Dodam, że ograniczenie to jest dla czoła pociągu.
Co ciekawe, czasami zdarza mi się jechać pociągiem, który wcale na tym przejeździe kolejowym nie zwalnia i jedzie dopuszczalną prędkością.
Może ktoś posiada bardziej "fachową" wiedzę w tym temacie?

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 30-10-2015, 02:00    Odpowiedz z cytatem

Być może tarcza przejazdowa przed tym przejazdem miała zapalone dwa pomarańczowe światła w poziomie, co zobowiązuje do zwolnienia na przejeździe.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 22-01-2016, 20:32    Odpowiedz z cytatem

Kiedy bede gotowa siec trakcijna Węgliniec - Horka? Zamalo aktualnych informacji o tym czitalem. Jak bede srobiona zmiana pradu 3000V /15 000V duzo ma w Polsce lokow wielosystemowych?

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tender Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Gru 2013

PostWysłany: 03-05-2016, 17:35    Odpowiedz z cytatem

Nowy most graniczny nad Nysą Łużycką w Bielawie Dolnej.

Powstaje nowy most graniczny nad Nysą Łużycką w Bielawie Dolnej, dłuższy, bardziej wytrzymały, bezpieczniejszy i przygotowany do przejazdu większej liczby pociągów. Zakres prac przekroczył już 70 procent zadania. Od grudnia 2016 powinien zapewnić sprawny przejazd pociągów pomiędzy Polską a Niemcami na odcinku Bielawa Dolna - Horka.

Most zapewni najkrótsze połączenie kolejowe z Wrocławia do Lipska i Berlina. Po modernizacji z przeprawy będzie mogło korzystać w ciągu doby nawet ponad 150 pociągów towarowych i pociągi pasażerskie.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/w-2016-r-z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym--76444.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-06-2018, 16:21    Odpowiedz z cytatem

PKP PLK ogłosiła zamówienie na montaż systemu ERTMS/ETCS na linii 278 Węgliniec - Zgorzelec.

Zamówienie będzie realizowane w trybie "projektuj i buduj" w ramach programu "Zabudowa ERTMS/ETCS na liniach sieci bazowej TEN-T". Według szacunków inwestora, koszty montażu systemu na linii 278 wyniosą 34 872 102,32 złotych netto. Na całość prac wraz z projektem zostanie przeznaczonych 38 miesięcy. Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia. Oferty mamy poznać 9 lipca.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/plk-zamawia-ertms-na-linie-wegliniec--zgorzelec-87286.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 28-02-2019, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Kiedy na Dolnym Śląsku pojedziemy 160 km/h z działającym ETCS/ERTMS?

W pierwszej połowie lutego Koleje Dolnośląskie przetestowały działanie ERTMS na magistrali kolejowej E30 od Legnicy do Węglińca. Kiedy pociągi pasażerskie polskich przewoźników będą mogły korzystać z systemu z pasażerami, kursując z prędkością 160 km/h?

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/kiedy-na-dolnym-slasku-pojedziemy-160-kmh-z-dzialajacym-etcsertms-90833.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 29-09-2020, 19:21    Odpowiedz z cytatem

PKP PLK zmodernizuje stację Węgliniec.

Zaniedbana stacja Węgliniec, ważny węzeł kolejowy na Dolnym Śląsku, tuż przy granicy z Niemcami, doczeka się istotnej przebudowy. PKP Polskie Linie Kolejowe właśnie ogłosiły przetarg na remont stacji w formule „projektuj i buduj”.

Więcej:

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-plk-zmodernizuje-stacje-wegliniec-98787.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 16-01-2023, 19:21    Odpowiedz z cytatem

Czy PKP PLK prowadzi w ogóle jakieś okresowe "akcje" weryfikacji stanu oświetlenia peronów oraz ogólnie obrębu stacji kolejowych?
Przecież niektóre stacje od chwili modernizacji (10 i więcej lat temu) nie widziały ani razu ekipy, które chociażby wymieniały (naprawiały) niesprawne lampy oświetleniowe!

Dla przykładu: na peronach stacji Wrocław Nowy Dwór ciemno jak w dup...
W mojej Miękini połowa lamp już chyba nie świeci. Na przejeździe kolejowym (drogowym) z czterech świecą tylko dwie lampy. Na przejściu dla pieszych między peronami w czterech świeci jedna lampa. Odczytanie rozkładu jazdy w gablocie w porze wieczorowej bez latarki nie realne.
Czy potrzeba jakiegoś wypadku, aby ktoś w PLK opamiętał się i zlecił przegląd oświetlenia?

Może ktoś zna namiary do osób z PLKi we Wrocławiu, gdzie można chociaż napisać maila w tej sprawie?

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 25-01-2023, 18:43    Odpowiedz z cytatem

jano napisał/a:
Czy PKP PLK prowadzi w ogóle jakieś okresowe "akcje" weryfikacji stanu oświetlenia peronów oraz ogólnie obrębu stacji kolejowych?

Sprawy urządzeń oświetlenia zewnętrznego reguluje odpowiednia instrukcja PKP PLK.
https://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Akty_prawne_i_przepisy/Instrukcje/Podglad/Iet/let-3_WCAG.pdf

W paragrafie 14 jest napisane, że oględziny przy załączonych źródłach światła powinny być wykonywane minimum raz na 12 miesięcy. Jak widać w IZ Wrocław nikt tego nie przestrzega. Ogólnie w PKP PLK jest dramat jeśli chodzi o elektryków, bo ci bardziej kumaci pewnie przeszli do PKP Energetyka, a zostali ludzie jacy zostali. Widać to po błędach w materiałach przetargowych nawet na proste remonty elektryczne jak zabudowa słupów oświetleniowych czy też EOR dla rozjazdów. Jakość dokumentacji branży elektrycznej też zostawia wiele do życzenia. Moim zdaniem najlepiej to zgłosić do UTK. Reakcja będzie pewna, bo PLK nie zawsze odpisuje na maile.

ogledziny.JPG
Wyciąg z instrukcji - oględziony
Pobierz Plik ściągnięto 72 raz(y) 141.47 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 34 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 32, 33, 34
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl