Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Sardynki w pociągu do Drezna
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-08-2010, 02:49    Odpowiedz z cytatem

Reakcja DB Regio:

pismo.jpg
Plik ściągnięto 156 raz(y) 46.41 KB


_________________
© Pirat
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 26-08-2010, 08:45    Odpowiedz z cytatem

No tak , ale jest mowa o jednorazowym powiększeniu składu tylko w jednym dniu.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 15-09-2010, 10:58    Odpowiedz z cytatem

Od dziś podwójne VTR642 połączą Wrocław i Drezno. Pociągi z i do Drezna będą kursowały w następujących zestawieniach:

* 60001 (1-4) i (6) - skład 2 x VTR, (5) i (7) - 1 VTR
* 60003 (1-4) i (6) - skład 1 x VTR, (5) i (7) - 2 x VTR
* 60005 (1) - (7) - 2 x VTR
* 60002 (1) - (7) - 2 x VTR
* 60004 (1) - (7) - 1 VTR
* 60006 (1) - (7) - 2 VTR

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Walcz ze spamem! Kliknij tutaj lub tutaj !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-12-2010, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Jechałam dziś ostatnim RE Wrocław - Drezno. W pociągu istny Sajgon, ścisk jak w metrze tokijskim! Frekwencja chyba ze 200%, a może i więcej, ludzie autentycznie jechali jak sardynki. Nikt nawet biletów nie sprawdzał. Od Legnicy było jeszcze gorzej, bo tu więcej ludzi wsiadło niż wysiadło. Ktoś robił zdjęcia, może wrzuci na forum.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 05-12-2010, 22:32    Odpowiedz z cytatem

W sumie to dobry znak, podróżni korzystają z połączeń RE Wrocław - Dresden.

PR ma pole do popisu, i powinni pomyśleć nad wypuszczeniem czegoś pojemniejszego (może nie codziennie), nawet piętrowe składy. Tylko PLK będzie liczyć kosmiczne stawki za dostęp do infry. Polska - samoniszczejący i stwarzający problem dla Siebie (czyt.Wojna polsko-polska).

Nie ukrywam, też wolałbym podróżwać takim DESIRO od Siebie, pewniejszy transport jak taki SZROT EN57.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 20-12-2010, 21:18    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:
PR ma pole do popisu, i powinni pomyśleć nad wypuszczeniem czegoś pojemniejszego (może nie codziennie), nawet piętrowe składy..

Pewnie masz na myśli, że powinni pociąg tej relacji puścić tak jak kiedyś czyli na wagonach... :> No niestety też o to kiedyś zapytałem i ponoć okazało się, że były jakieś spięcia odnośnie niezelektryfikowanych odcinków w Polsce i w Niemczech i zdecydowano by puścić SZT zamiast składu wagonowego, bo można na tym sporo zaoszczędzić.. Taka chyba jest prawda odnośnie połączenia Wrocław-Drezno: dlaczego na Desrio a nie na wagonach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-12-2010, 21:51   

No to moi państwo dyrektor Piech będzie musiał starać się u DB Regio na zestawienie 3xDesiro Śmiech Szczerze mówiąc przydałby się taki RE czy RB na spalinowym odcinku linii Wrocław Muchobór-Guben (do Żagania) i dalej po linii nr 14 przez Żary, Tuplice, Forst do Cottbus jako tania alternatywa dla "PRESTYŻOWEGO" Śmiech Wafla
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 20-12-2010, 22:11    Odpowiedz z cytatem

Rozwiązanie tego problemu (problemu? przecież każda normalna spółka kolejowa chciałaby mieć taki "problem" z dużym potokiem podróżnych!) jest banalnie proste. Wystarczy zwiększyć ilość pociągów do/z Drezna z 3 do minimum 5 par, ewentualnie zrobić 3 dodatkowe pary przyspieszonych pociągów relacji Wrocław - Zgorzelec/Gorlitz. Przyspieszonych! Nawet w taryfie interREGIO. Wtedy skończyłyby się cyrki na zgorzeleckiej. Niestety UMWD ma to kompletnie w dupie, a na nieudolne PR i KD nie ma co liczyć. Jedyna nadzieja w tym, że z inicjatywą wyjdzie DB Regio, które doskonale zna niewykorzystany potencjał linii zgorzeleckiej.

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

karass Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2010

PostWysłany: 20-12-2010, 22:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jedyna nadzieja w tym, że z inicjatywą wyjdzie DB Regio, które doskonale zna niewykorzystany potencjał linii zgorzeleckiej.

zna juz nie od dzis i nic kompletnie nic z tym nie robi

_________________
DB=Doją Biedaków
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 20-12-2010, 22:29    Odpowiedz z cytatem

karass, bo na razie DB Regio samodzielnie nie może prowadzić ruchu pasażerskiego w Polsce. Są uzależnieni od PR i Ministerstwa Infrastruktury, które pilnuje, aby dodatkowe pociągi PR do Niemiec nie zachwiały integralnością terytorialną naszego kraju. Tak np. MI uwaliło inicjatywę uruchomienia RE Poznań - Berlin.

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 00:02    Odpowiedz z cytatem

I właśnie dzięki MI nie będzie pociągów dodatkowych. Jedyne wyjście to zmiana SZT. 2xBR614 byłoby ok. Tylko z masami coś nie halo dla PLK.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 21-12-2010, 20:29    Odpowiedz z cytatem

Problemy myślę szybko by się skończyły, gdyby do Zgorzelca był drut i na linii Gorlitz-Dresden.. No ale ponoć w Polsce - gdzieś tu wyczytałem, że w Węglińcu mieliby spore pretensje jakby zelektryfikowano ten odcinek. Zwolnienia itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008

PostWysłany: 21-12-2010, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
gdzieś tu wyczytałem, że w Węglińcu mieliby spore pretensje jakby zelektryfikowano ten odcinek. Zwolnienia itp.


Pociągną drut - mniejsze koszta, można puścić kible. A że zwolnią paru kolejarzy z szopy przy okazji - też będzie oszczędność. Cały Zgorzelec i Pieńsk by się przy okazji ucieszyły.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 21-12-2010, 21:29    Odpowiedz z cytatem

Też tak uważam, ale jak mówię - tu czytałem, że układziki i jeszcze raz układziki i z elektryfikacji nici.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008

PostWysłany: 21-12-2010, 21:34    Odpowiedz z cytatem

Więc się cisnąć będziemy. Ja zawsze jeżdżę z Görlitz, więc o siedzące miejsce się nie martwię, ale obserwując to, co się wyrabia w tych pociągach w Węglińcu i Bolesławcu, niedobrze się robi.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl