Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Sardynki w pociągu do Drezna
Autor Wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-05-2011, 16:20    Odpowiedz z cytatem

A może inaczej.. Skrytykujecie mnie ale innego rozwiązania nie widzę . Można by było porozumieć się z PR a oni z DB w taki sposób aby zamiast STZ puścić Wagony . Np te zmodernizowane do RE które mają PR-y . Tylko że pewnie musieli by zmienić umowę ,ale skład i tak swietnie na siebie zarabia ,więc "stać go" na to by jezdził na wagonach i wreszcie można by było odetchnąć jechać w lepszym komforcie i sprawdzać bilety.. I żadne tak często widziane w nim wycieczki czy to polskie czy niemieckie nie były by mu straszne . Pytanie tylko Czy Się Da i jakie wagony oraz skład byście Wy jako podróżni zaproponowali do tego pociągu ? Ja myśle o niemieckim loku spalinowym, mającym w Polsce dopuszczenie jadącej do Węglińca a potem standardowo wynajęte od PKP CARGO ET22 .
Pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
22868815

TomKot Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2011
Skąd: Legnica

PostWysłany: 03-05-2011, 03:43    Odpowiedz z cytatem

Nie głupie. Ba. Fajny pomysł, miło by było, jakby im to jeszcze udało się wbić do głowy Very Happy.

_________________
Znany też jako Kitek Razz

www.kitek89.deviantart.com
https://picasaweb.google.com/kotek.tomasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
5217671

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 03-05-2011, 07:19    Odpowiedz z cytatem

Ja uważam że z odcinka Węgliniec - Zgorzelec powinno się wykopać na pysk KD, a w zamian dogadać się z Niemcami i do Węglińca wydłużyć szynobusy DB Regio Dresden - Gorlitz, które na polskim odcinku jeździłoby pod szyldem PRów. W Węglińcu te pociągi powinny być skomunikowane z każdym pociągiem jadącym w kierunku Wrocławia, także z Wawelem i Łużycami które w chwili obecnej ze Zgorzelcem nie są skomunikowane, co jest totalnym debilizmem. Oczywiście RE Dresden - Wrocław powinny zostać bez zmian, a nawet powinna zostać dołożona przynajmniej jedna para.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 16-12-2012, 00:00    Odpowiedz z cytatem

Dantejskie sceny dzieją się w pociągu relacji Wrocław Główny-Drezno. Pasażerowie nie mają możliwości się poruszyć, a o pójściu do toalety, nie ma nawet co marzyć.

Więcej:
http://zgorzelec.naszemiasto.pl/artykul/1602759,dantejskie-sceny-w-pociagu-wroclaw-drezno-pasazerowie,id,t.html

_________________

Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

artus11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2012

PostWysłany: 16-12-2012, 13:33    Odpowiedz z cytatem

DB zas dały ciała oni maja polaków po prostu w no wiecie gdzie.Nie pierwszy to przypadek i nie ostatni gdy niemcy puszczaja chłam do polski
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rogerson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Mar 2009

PostWysłany: 17-12-2012, 08:35    Odpowiedz z cytatem

Ameryki nie odkryli, przecież takie sceny dzieją sie w zasadzie codziennie, a już na pewno w piątki, niedziele i wszystkie dni przedświąteczne. Wydaje mi się, że tu po prostu chodzi o to, że jedzie się Siemensem o 30 minut szybciej, niż starym zaśmierdziałym Ezetem za 3-4 złote więcej, stąd też wieczne oblężenie tego RE.

Sam bardzo często korzystam z tego połączenia, by dojechać do Drezna, a potem dalej w głąb Niemiec do rodziny i cieszę się, że ono jeszcze w ogóle istnieje na odcinku niemieckim, bo gdy porównać frekwencje na odcinku polskim, z tą z odcinka niemieckiego, to mamy cj. 80-90% różnicy. Nie zdziwiłbym się gdyby DB zrezygnowało z tego połączenie w niedalekiej przyszłości.

I nie rozumiem o jakim chłamie piszę kolega powyżej? Rolling Eyes Gdyby wszystkie pociągi IR w Polsce puszczano na takich składach, które udostępniają nam Niemcy, to Polska kolej już o trochu byłaby lepsza i wygodniejsza. A to że nie raz jedzie tylko jedna jednostka, to już zupełnie inny temat...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

artus11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2012

PostWysłany: 17-12-2012, 23:03    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
I nie rozumiem o jakim chłamie piszę kolega powyżej?

no coz notorycznie niesprawna jedynka (ogrzewanie i klimatyzacja) na pociagu 248 wagon klasy drugiej 270 niezgodny z dodatkiem brak odpowiedniej ilosci miejsc to jest ten niemiecki chłam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 22-12-2012, 10:29    Odpowiedz z cytatem

No ja z kolegami jechałem tym Desiro na odcinku Drezno-Wrocław mieliśmy kupiony turystyczny na IR a w Niemczech grupowy 5-cio osobowy, dlatego w Niemczech jechaliśmy 2 kl ogólnie ludzi 30%, a na granicy poszliśmy do 1 kl, no i u nas to nawet jakieś miejsce było wolne a w 2 kl to jak powsiadali w Polsce to dokładnie jak sardynki. Natomiast Do Niemiec to jechaliśmy zwykłym kibelkiem do Bolesławca, tam nocleg i rano szynobusem i luzik w wieczornym kibelku pełno wolnego miejsca. Więc ludzie jak by byli mądrzy to w odcinku krajowym by pojechali kibelkiem. Kibelki są OK siedzenia z dermy są miękkie i wygodne ale ludzie wolą Desiro bo ma nowoczesny "Dizajn" to niech się cisną w nowoczesności. Desiro powinni wybierać jadący do Niemiec.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2006

PostWysłany: 09-01-2013, 15:39    Odpowiedz z cytatem

snajper, Piszesz tak, jakby pociągi na tej linii jeździły co chwilę i każdy mógł sobie wybierać pociąg jakim chce jechać, niestety w obecnym rozkładzie jest to niemożliwe
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 11-10-2013, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj jechałam pociągiem RE z Wrocławia odj. 18:35. Frekwencja ok. 300 proc. Ludzi tyle, że trzeba ich było upychać jak w tokijskim metrze, bo drzwi się nie domykały - maszynista się denerwował, bo nie mógł ruszyć. Konduktorka nie mogła się przecisnąć, żeby wszystkim sprawdzić bilety. W Legnicy więcej ludzi się dosiadało niż wysiadło i maszynista krzyczał przez głośnik, żeby jeszcze bardziej się ścisnąć. Dopiero w Bolesławcu trochę się poluzowało, ale nadal był tłok.

Rzadko korzystam z usług polskiej kolei, a jak już mi się to przytrafi to jestem wożona gorzej niż bydło. Na transport zwierząt są jakieś normy unijne. Ludzie zniosą więcej!

_________________

Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 12-10-2013, 13:48    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Konduktorka nie mogła się przecisnąć, żeby wszystkim sprawdzić bilety.


Na linii Warszawa-Łódź konduktorzy boją się wyjść z przedziału w przypadku tłoku. Śmiech Śmiech

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 12-10-2013, 14:45    Odpowiedz z cytatem

Do desiro wchodzi 220 osob, wiec w te 300% ciezko mi uwierzyc ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-10-2013, 21:01    Odpowiedz z cytatem

Jeśli tam wchodzi 220 osób, to - biorąc pod uwagę, co widuję czasami na stacji Wrocław Główny - jestem w stanie uwierzyć w 150-180%.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 12-10-2013, 21:14    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dzisiaj jechałam pociągiem RE z Wrocławia odj. 18:35. Frekwencja ok. 300 proc. Ludzi tyle, że trzeba ich było upychać jak w tokijskim metrze, bo drzwi się nie domykały - maszynista się denerwował, bo nie mógł ruszyć.


A ja się zgadzam z Noemą Exclamation Bo tak jest na tych pociągach Exclamation . Ile razy zestawienie tych pociągów nie było zgodne z obowiązującymi przepisami PR Exclamation . Wielokrotnie jechał 1 VT642 zamiast 2VT642 - i wtedy co się działo Exclamation .
Ogólnie powiem te pociągi są potrzebne Very Happy Razz Exclamation .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Robikon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Skąd: Legnica

PostWysłany: 12-10-2013, 21:37    Odpowiedz z cytatem

A wyobraźcie sobie co się będzie działo jak nie będzie bezpośrednich osobówek kd do zgorzelca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl