Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Elektryfikacja linii Krzyż - Kostrzyn
Autor Wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 24-04-2012, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Urok, urokiem, ale Gorzów to duże miasto, wojewódzkie, ktore powinno sie rozwijać. Elektryfikacja linii powinna mieć zatem miejsce, chociażby do Krzyża. Dzięki temu byłoby więcej połączeń kolejowych do tego miasta.

Dla mnie niezelektryfikowana linia ma swoj urok, kiedy jezdża na niej parowozy:P
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 24-04-2012, 19:35    Odpowiedz z cytatem

Fiatów i tak na niej nie będzie bo w zasadzie wszystkie wyrżnięte. Może by przy okazji pociągnięcia tam druta wzięliby tam nieco kasy na ELFy ? Bo kibel to 110 do 120 km/h MAX, elfy raz że ładniejsze, dwa że nie są nudne, trzy że mają lepsze prędkości a cztery to są wygodniejsze. Dzięki temu podróż by mogła trwać mniej czasu...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sz89 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2011
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 24-04-2012, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:
Jestem za i przeciw. ZA bo będzie szansa na jakieś TLK na Ostbahnie i większy ruch co spowoduje ożywienie regionu, PRZECIW bo linia straci swój niepowtarzalny klimat no i jest wysoce prawdopodobne ze będą tam EN57 którymi już rzygam...


Szkoda, że w Pomorskim nic w tej sprawie się nie dzieje Rolling Eyes Chyba się nie doczekam żadnego pociągu TLK w Chojnicach..

Nie ma co patrzeć cały czas na klimat, bo z tego klimatu to już nic nie zostało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

enstone Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2011
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: 10-05-2012, 08:26    Odpowiedz z cytatem

Klimat to może był kiedyś.....A teraz? lubuskie w 100% na szynobusach Krzyż-Kostrzyn więc ja teraz klimatu nie widzę. Odcinek Krzyż-Piła jest już lepiej bo tam w obiegu są składy wagonowe SP32, SU/SM42, i od czasu do czasu jakiś Fiat, ale jak długo.? Jeżeli ostbhan miałby być zelektryfikowany to na odcinku Kostrzyn-Piła to na pewno by było więcej połączeń, a tak bez druta nikt nie chce jezdzic i na pewno poczekamy jeszcze xxx lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawlaklubuski Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lip 2010

PostWysłany: 10-05-2012, 08:46    Odpowiedz z cytatem

Chyba raczej nikt by nie chciał jeździć, skoro ogólnie w Polsce jest tendencja do likwidacji połączeń, niezależnie od tego, czy są to linie zelektryfikowane czy nie. Pierwsze przykłady z brzegu: Jelenia Góra - Szklarska (ruch szczątkowy), Poznań - Krzyż (ostatnie cięcia na tym odcinku, chociaż po drodze Rokietnica, Szamotuły, Wronki). Dlaczego nagle miałyby powstać jakieś dodatkowe połączenia do Gorzowa, skoro w założeniu wszystkie pociągi osobowe są deficytowe? Zresztą wiele TLK też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marduq Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sie 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: 10-05-2012, 11:05    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Odcinek Krzyż-Piła jest już lepiej bo tam w obiegu są składy wagonowe SP32, SU/SM42, i od czasu do czasu jakiś Fiat, ale jak długo.?


Jeżdżą pseudo składy wagonowe, bo PRy nie dostały od UMu sprawnych szynobusów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

enstone Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2011
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: 10-05-2012, 11:26    Odpowiedz z cytatem

I chyba już nie dostaną pamiętam jak jeszcze dwa lata temu kursowały SA132, potem poszły w krzaki i tak od dwóch lat składy wagonowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 10-05-2012, 11:43    Odpowiedz z cytatem

SA132 co są zawalone w Krzyżu (?) na szopie, należą do KW chyba... tzn UMWW dał w dzierżawę KW, bo właścicielem jest UM. A że stoją rozwalone to inna bajka...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OLDSKUL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sty 2012

PostWysłany: 11-05-2012, 13:17    Odpowiedz z cytatem

Marduq napisał/a:
Cytat:
Odcinek Krzyż-Piła jest już lepiej bo tam w obiegu są składy wagonowe SP32, SU/SM42, i od czasu do czasu jakiś Fiat, ale jak długo.?


Jeżdżą pseudo składy wagonowe, bo PRy nie dostały od UMu sprawnych szynobusów.

Pseudo, ciesz się że w ogóle są Smile

_________________
TE CHWILE PKP, PIĘKNE K**** PIĘKNE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 11-05-2012, 20:02    Odpowiedz z cytatem

Ile ja dałbym żeby na Krzyż-Kostrzyn jeździłyby składy wagonowe, nie byłoby tylu awarii i opóźnień jak w przypadku szynobusów, można by normalnie usiąść..... ech marzenia Wink

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

enstone Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2011
Skąd: Wlkp.

PostWysłany: 12-05-2012, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Jedyny skład wagonowy to chyba tylko IR Wilda w piątek i niedziele. Wszystko dzięki UM którzy wycieli lokomotywy i wagony ze szlaku na rzecz szynobusów.

[ Dodano: 18-05-2012, 15:52 ]
Czy remont wiaduktu w Herburtowie ma coś związanego z elektryfikacją odcinka Piła-Krzyż.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

turystka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 29 Mar 2012
Skąd: Gorzów Wlkp

PostWysłany: 21-05-2012, 17:42    Odpowiedz z cytatem

Ten IR-ek z Poznania do Gorzowa wczoraj miał pecha. Najpierw przed Szamotułami stał godzinę zablokowany innym PR-em, który nawalił, a w Krzyżu spalinówka padła i trzeba było przesiąść się do szynobusu "na śledzia".
Poza tym jestem za wykorzystaniem spalinówki na trasach bez prądu jak Gorzów - Piła (wszak na tej trasie nie prędko będzie prąd) i skomunikować z Poznaniem na tym samym peronie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 08-11-2017, 23:32    Odpowiedz z cytatem

Elektryfikacja linii z Krzyża do Kostrzyna przez Gorzów Wlkp. w nowej perspektywie.

PKP PLK rozpoczęło opracowywanie dokumentacji przedprojektowej na elektryfikację linii kolejowej nr 203 relacji Krzyż - Gorzów Wlkp. - Kostrzyn nad Odrą, która w województwie lubuskim przewozi rocznie ok. 800 tys. pasażerów.

Więcej:

https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31197/elektryfikacja-linii-z-krzyza-do-kostrzyna-przez-gorzow-wlkp--w-nowej-perspektywie.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubuszanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2018

PostWysłany: 04-06-2018, 21:29    Odpowiedz z cytatem

Kiedy będzie gotowa wstępna dokumentacja przedprojektowa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ostbahn1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Mar 2009
Skąd: Gorzów/Wrocław

PostWysłany: 09-05-2019, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Niemcy chcą drugiego toru i elektryfikacji Ostbahnu po swojej stronie:

http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24766858,wiecej-polaczen-kolejowych-z-niemcami-pociag-z-warszawy-do.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl