Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29  Następny
Nowe trasy dla ED74
Autor Wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 09-04-2012, 09:53    Odpowiedz z cytatem

dev napisał/a:
Z tego co widziałem, to na Goplanie jeżdżą wagony...


Tak Goplana jeździ na ładnych sześciomiejscowych wagonach:)

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 09-04-2012, 22:43    Odpowiedz z cytatem

6-miejscowe w 2giej klasie? Nieźle jak na TLK. Tamten poziom jak na TLK i liczbę stacji ma niezłe tempo.

Dziwne trochę wysyłać ED74 wysyłać na trasę Żeromskiego, gdzie maksymalna prędkość nie przekracza 120 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 10-04-2012, 14:34    Odpowiedz z cytatem

Zamiast odstawiać nowy tabor powinni go wysłać na jakieś krótkie trasy ze średnią frekwencją. Na moim podwórku to pociągi Jadwiga (Kraków-Lublin-Kraków) i Łokietek (Warszawa- Lublin- Warszawa poza sezonem) tłoku w nich nie ma, a jakaś nowość zawitała by do Lublina Smile

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kohtrain Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2011

PostWysłany: 10-04-2012, 18:53    Odpowiedz z cytatem

Słyszałem że po Euro 2012 IC chce się pozbyć część ED74 - te przeznaczone do naprawy

_________________
-- KOHTRAIN --
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 11-04-2012, 12:02    Odpowiedz z cytatem

Może chodzi o leasing zwrotny tych kilku sztuk?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 11-04-2012, 15:14    Odpowiedz z cytatem

Trochę nie wiem czemu tutaj taka panuje nienawiść do tych składów. Może to nie jest szczyt wygody ale z drugiej strony ja np. bardziej nie lubię przedziałów., gdzie trzeba patrzeć się na siebie i zawsze jakiś idiota może zepsuć podróż...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-04-2012, 16:08    Odpowiedz z cytatem

Pociągi TLK obsługiwane jednostkami ED74

Najświeższa aktualizacja stan na kwiecień 2012.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dev Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 11-04-2012, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Właśnie to miałem napisać. Zdziwiłem się, że jest taka strona.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 11-04-2012, 22:46    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś obeznany z obiegami mógłby wyliczyć ile jednostek będzie używanych w ciągu dnia, aby to wszystko obskoczyć?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 11-04-2012, 22:51    Odpowiedz z cytatem

dev napisał/a:
Trochę nie wiem czemu tutaj taka panuje nienawiść do tych składów. Może to nie jest szczyt wygody ale z drugiej strony ja np. bardziej nie lubię przedziałów., gdzie trzeba patrzeć się na siebie i zawsze jakiś idiota może zepsuć podróż...

Są dwa powody - niewygodne siedzenia (6h na takim zydelku to koszmar) i awaryjność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 12-04-2012, 00:15    Odpowiedz z cytatem

Niewygoda, to jak najbardziej się zgadzam. Ale z awaryjność występuje głównie w okresie zimowym, oraz kiedy za sterami siadają świeżo upieczeniu maszyniści wyuczeni do obsługi tych jednostek.

Jak dobrze pamiętam, mimo początkowych kłopotów, łódzcy maszyniści poskromili tej jednostki tak, że na trasie Warszawa - Łódź, jeździły stabilnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 12-04-2012, 00:37    Odpowiedz z cytatem

ED74 posiadają pewne ograniczenia związane z założeniami projektowymi. Teraz, kiedy są własnością Intercity należało by je po prostu przebudować do takiego poziomu, jak pozostały tabor. Siedzenia wandaloodporne można zastąpić normalnymi fotelami, zastosować większe zbiorniki na fekalia, wydzielić ściankami przedsionki.
Wtedy otrzymamy tabor w sam raz na TLK. Utrzymywanie obecnego stanu to tylko pozorna oszczędność pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-04-2012, 12:25    Odpowiedz z cytatem

A ja mam takie pytanie. Czy w ED74 jest jakieś specjalne miejsce przeznaczone do trzymania rowerów? Czy niestety projektant zapomniał o takim szczególe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-04-2012, 12:37    Odpowiedz z cytatem

Z drugiej jednak strony ED74 np. na takie relacje jak Warszawa- Kielce czy Warszawa- Kielce- Kraków ( patrz Zeromski) pasuje idealnie. Skoro już ED74 jest zastanómy się jak go najlepiej wykorzystać. Generuje niższe koszty niż tradycyjne składy wagonowe zatem może warto skierować te składy na mniej popularne relacje?
I na pewno jest potrzebne zestawinie 2xED74, np. w większość dni na Żeromskim spokojnie wystarczy 1 EZT.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

szpiegu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2009

PostWysłany: 30-04-2012, 21:21    Odpowiedz z cytatem

DarekP napisał/a:
Czy ktoś obeznany z obiegami mógłby wyliczyć ile jednostek będzie używanych w ciągu dnia, aby to wszystko obskoczyć?

Osiem sztuk:
2 szt. z Krakowa do Wrocławia i z powrotem w danym dniu
2 szt. z Krakowa do Warszawy i z powrotem w danym dniu (Smok Wawelski)
2 szt. z Krakowa do Warszawy (Żeromski) - powrót po 2 dniach.
2 szt. do z Warszawy Terespola i Białej Podlaskiej (z obiegu Żeromskiego).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 27 z 29 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl