Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39, 40  Następny
Projekt rozkładu jazdy interREGIO 2010/11
Autor Wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-12-2010, 21:25   

IR"MAMRY"od dziś na wagonach opis w temacie "Zestawienia pociagów interRegio
Przejdź na dół

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 11-12-2010, 21:53    Odpowiedz z cytatem

A nie wiecie, czy modernizacje: zarówno KK - Opole jak i SO - Gliwice to będą MODERNIZACJE z prawdziwego zdarzenia, czyli z możliwością przejechania tam potem 160km/h czy są to tylko zabiegi kosmetyczne?

Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeźdżi do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne.

Ja bym puścił EIC przez Strzelce, nawet bez zatrzymywania ich tam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-12-2010, 22:37   

Co to za pociąg http://rozklad.sitkol.pl/bin/stboard.exe/pn?ld=hw1& ?


Ostatnio zmieniony przez Lil_Peter dnia 11-12-2010, 22:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 11-12-2010, 22:38    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter napisał/a:
A nie wiecie, czy modernizacje: zarówno KK - Opole jak i SO - Gliwice to będą MODERNIZACJE z prawdziwego zdarzenia, czyli z możliwością przejechania tam potem 160km/h czy są to tylko zabiegi kosmetyczne?


W planach miało być 160 km/h przez KK i 120 km/h przez Strzelce.

Lil_Peter napisał/a:

Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeździ do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne.


I z powodu niecałych 10 km wolisz zrezygnować z obsługi 65-tysięcznego miasta (+ dojazdowi z linii lokalnych) na rzecz 19-tysięcznego bez stacji węzłowej ? Jesteś z PKP ? Wiadomo, że w KK nie wsiada tyle ludzi co w Katowicach czy Wrocławiu, ale trochę jednak wsiada (porównywalnie z Opolem). Do Wrocławia owszem, sporo ludzi jeździ osobówkami, ale w drugą stronę nie pojedziesz osobówką bezpośrednio nigdzie dalej niż do Gliwic.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 11-12-2010, 22:42   

Zgadzam się z przedmówcą. Najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby 1/3 pociągów TLK i IR została skierowana na Strzelce Opolskie z postojem w Pyskowicach, pozostałe pociągi przez KK.

Co do EIC, pociągi te powinny mieć następujące postoje:

- Wrocław Główny
- Opole Główne
- Gliwice
- Zabrze
- Katowice
- Sosnowiec
- Zawiercie
- Warszawa Zachodnia/Centralna/Wschodnia

No i powinny jeździć przez Strzelce Opolskie, zawsze te 10 km. taniej za bilet wyjdzie, chociaż czy to ma znaczenie dla osób korzystających z tej kategorii pociągów?
Powrót do góry

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 11-12-2010, 22:52    Odpowiedz z cytatem

Nie zgadzam się z Tobą, w KK też trochę osób korzysta z EIC.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 12-12-2010, 13:33    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego wagony zmodernizowane rzucono na Poznań? A tak miały być efektywnie rozplanowane, że na CMK trzy pary można było obsłużyć zmodernizowanymi wagonami za pomocą 2 obiegów.

OBIEG 1:
1 dzień: WOŚP Rzeszów - W-wa 5-11, Matejko W-wa Kraków 13-16, Malinowski Kraków-W-wa 18:30-21:30, 2 dzień: Malinowski 7-10 W-wa - Kraków, Matejko 13-16 Kraków - Warszawa, WOŚP 18-23 W-wa - Rzeszów

OBIEG 2: Taki sam tylko dzień 1 staje się u niego dniem drugim, a drugi pierwszym.

Prosty sposób i mamy trzy komfortowe RegioEkspresy na CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 12-12-2010, 17:44    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wg mnie priorytetem powinna być mimo wszystko trasa przez Strzelce, trasa jest krótsza a to duży +. W KK nie wsiada aż tak dużo ludzi do TLK czy EIC. Większość ludzi z KK jeźdżi do Wrocławia, ale 90% korzysta z osobowych, bo nie są one jakoś strasznie powolne.


Bzdury. Linia przez KK jest i kluczowa i bardzo popularna. Potoki tej przez Strzelce wyglądają przy niej bardzo blado, dlatego trasa dla TLK i IR przez KK to konieczność. Przez Strzelce mogą jechać 2 ewentualnie 3 pary.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-12-2010, 20:19   

sheva17 napisał/a:
Przez Strzelce mogą jechać 2 ewentualnie 3 pary.


Natomiast w Zdzieszowicach powinny się zatrzymywać wszystkie TLK-i, prawda? Gdzie jest logika w Twoich poglądach Łukaszu...?
Powrót do góry

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 12-12-2010, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Ale Zdzieszowice to tylko przy okazji, bo TLK i tak tamtędy jedzie, żeby obsłużyć KK.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-12-2010, 20:43    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Natomiast w Zdzieszowicach powinny się zatrzymywać wszystkie TLK-i, prawda? Gdzie jest logika w Twoich poglądach Łukaszu...?


Wszystkie TLK-i, które jadą przez KK. Myślimy, a potem piszemy...Proste, prawda Very Happy ? Wiadomo, że zawsze coś przez Strzelce pojedzie, IR to dobre rozwiązanie. mk1992, nie szukamy sensacji, tylko rozmawiamy i staramy się zrozumieć przedmówcę.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!


Ostatnio zmieniony przez sheva17 dnia 14-12-2010, 20:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-12-2010, 20:44   

To był skrót myślowy (wszystkie=wszystkie, które przejeżdżają przez KK).
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-12-2010, 20:47    Odpowiedz z cytatem

No tak. Dlatego wszystkie TLK-i jadące przez KK powinny mieć postój również w Zdzieszowicach, gdzie przypomnę znajduje się największa w Polsce koksownia, do której jak wiadomo z pobliskich miast dojeżdżają również koleją pracownicy. Warto zawsze poznać specyfikę regionu.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 14-12-2010, 20:50    Odpowiedz z cytatem

hurricane, dokładnie są takie obiegi składów IR p.CMK jak napisałeś Smile

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-12-2010, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Tak, a składy z RE jeżdżą na Mazowszu po 7 godzin dziennie....Co to za kretyński pomysł by tam je wysłać?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 37 z 40 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39, 40  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl