dyżurny, ano chyba,że tak, już sam nie wiem co myśleć w tym temacie.
byc może powód że te pociągi będą smigały na CMK to może tak wyjść jak piszesz, ale znowu wypadałoby jakiegoś loka na 160.
ps. apropo, może bysmy podziekowali koledze Wolandowi, bo to co ujawnił to nie byle co, ze swojej strony DZIĘKUJĘ, nie wiedziałem że są jeszcze w mojej spolce tacy ludzie jak Woland. Dzięki!
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-09-2010, 22:40
Pirat my mamy równo pod sufitem nie masz racj np w Olsztynie IR są już od ponad roku ,my poprostu dyskutujemy a gdzie mamy dyskutować jak nie na forum?.Uparłeś się tego RJ tak jakby już od jutra miał obowiązywać ,ja mam inne zdanie i mam do tego pełne prawo.Czas pokaże czy jestem w błędzie
Pirat daruj sobie te uwagi bo od tego jest forum aby krytykować zbetoniałe poczynania zarówno IC jak i PR.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
PiterTarnów, ale nich to będzie krytyka konstruktywna, a nie język rodem spod budki z piwem. Nerwy i niewybredne epitety na pewno w niczym tu nie pomogą.
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Niestety tak jest w istocie. Niektóre posty niczym się nie różnią od tez wygłaszanych przez dworcowych żuli, że pozostaniemy w tematyce kolejowej i niewiele mają wspólnego z konstruktywną krytyką. Jeśli Piter ma swoje pomysły chociażby na skomunikowania niech je zaprezentuje, a nie tylko obraża wszystkich wokół.
Gryff sorry, ale jesteś uparty i tyle. Wybacz, ale Twoja linia nie generuje takiego ruchu i takich dochodów jak inne, stąd by się kalkulowało jeździcie na kiblach. Zdrowa ekonomia, nie zaś jakaś zła wola.
sasho33, niestety ale są ludzie którzy myślą schematem "wiem,ale nie powiem", więc marne szanse na projekt połączeń TLK, choć sam bym się zapoznał, co tam wymyślono.
W projekcie dla IR, mogą się zmienic jeszcze godziny oraz może jeszcze coś wyleciec.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Niektórzy z was zachowują się jak rozkapryszone bachory. Nie będzie interREGIO w moim mieście lub na interesującej mnie trasie to puszczę focha na PR i poujadam sobie na nich na forum. Macie równo pod kopułą?
Więc mieszkańcy Zamościa, Kłodzka, Zagórza, Kostrzynia, Gorzowa jeżeli mają pretensje o brak połączeń TLK też mają "nierówno pod kopułą" ?
QboOSW - nie do końca rozumiem co miałeś na myśli, czy źle przeczytałeś mój post czy może nie doczytałeś. Ostrów nie jest metropolią żeby wsiadało do każdego pociągu po kilkaset osób, ale jednak uważam puszczenie pociągu iR tą trasą za bardzo dobre posunięcie. Może ja się wyraziłem, w każdym razie dzięki temu pociągowi Oleśnica i inne miasta po drodze do Ostrowa zyskają bardzo dobre połączenie, sam Ostrów wiele nie zyska, i nie wpłynie jakoś znacząco na frekwencję w tym pociągu.
Nie rozumiem czemu się burzysz....
Może skrytykowałem niektóre Twoje propozycje, natomiast nie każdy mój post jest od razu ujadaniem na Ostrów, wystarczy poczytać
Pirat: Ciekawe czy też byś się bużył gdyby okazało się że żaden poranny IR nie jest skomunikowany z pociągiem osobowym z twojego miasta, a tak jest w przypadku Wolsztyna, Głogowa, Jarocina, Gostynia i Krotoszyna. My tu krytykujemy poczynania wszystkich przewoźników.
Co do IR Zielona Góra-Warszawa (67 pozycja) to zastanawiam się czy w tym przypadku IC planuje wyciąć EIC Lech, i czy pociąg ten będzie się cieszył dostateczną frekwą. W jakimś RJ kursował taki poranny pospieszny, ale go uwalili. I jeszcze widzę że sezonowy "Delfin" rel. Poznań-Kołobrzeg z przyspieszonego Regio zostanie przemianowany na IR. Nieładnie.
Ciekawe czy też byś się bużył gdyby okazało się że żaden poranny IR nie jest skomunikowany z pociągiem osobowym z twojego miasta, a tak jest w przypadku Wolsztyna, Głogowa, Jarocina, Gostynia i Krotoszyna.
Pretensje kieruj to urzędu marszałkowskiego, bo to on odpowiada za rozkład jazdy pociąg regionalnych. Chyba nie oczekujesz, że przewoźnicy będą trasować pociągi IR, TLK i EIC pod pociągi REGIO? Bo jeśli tak uważasz (a z twoich wypowiedzi można wyciągnąć taki wniosek) to zastanów się, czy z twoją głową wszystko jest w porządku.
Emillex napisał/a:
My tu krytykujemy poczynania wszystkich przewoźników.
Krytyka (najlepiej konstruktywna!) a oszołomstwo, które uprawiasz na forum, to dwie różne sprawy.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum