Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Propozycje do RJ 2010/2011 dla Małoposki
Autor Wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 20-10-2010, 22:51    Odpowiedz z cytatem

Może będziesz miał mi to za złe, ale uważam że w tej formie ta linia jest faktycznie nierentowna. Ale z drugiej strony skoro można się dogadać co do relacji Kraków/Tarnów-Rzeszów, to czemu nie można się dogadać do 1 pary Kraków-Jasło, a jak już nie z Krakowa to chociaż z Tarnowa i w kombinacji takiej jak pisałem wcześniej. Przecież cała trasa jest pod prądem, więc już żywcem nie wiem w czym tkwi problem.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 20-10-2010, 23:42    Odpowiedz z cytatem

kris123 napisał/a:
Ciekawe co na to P.Senator


Pan Senator na to tyle, że PKP Intercity zamierza go wysłać do domu bez możliwości powrotu. Czyli łącznik do EIC Tatry (zamiast dawnego E. Malinowskiego) będzie miał w dziurze pod nazwą Stróże postój jednostronny z Warszawy, do Warszawy już na szczęście postoju tam nie będzie Wink. A Pan Senator się pewnie nie skala jazdą w TLK Warszawa-Nowy Sącz-Warszawa Razz. Aha wspomniana TLKa prawdopodobnie dość mocno przestawi poranny RegioPlus Dunajec...

Co do Jasła, od iluś tam miesięcy i lat wszyscy wiedzą w czym tkwi problem, problem tkwi w PZPRze i UMWP, które w Jaśle nie chcą pociągów od strony Stróż. Czy nie rozumiecie, że Przewozy Regionalne nie są instytucją charytatywną i nie będą wykonywać pracy, która nie jest zlecona przez samorządy.


Ostatnio zmieniony przez hurricane dnia 21-10-2010, 00:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 20-10-2010, 23:59    Odpowiedz z cytatem

Ja jestem ciekawy jak długo EIC do Krynicy pojeździ. Nie chciałbym być złym prorokiem ale wakacji to ten łącznik chyba nie doczeka i jak znam IC zostanie wielkie nic. Do Krynicy powinien pozostać tak jak był dotychczas TLK. A jak go już dzielić to najwyżej w Tarnowie w kierunku Rzeszowa lub Przemyśla, chociaż lepszy byłby Zagórz ale niestety z powodu braku druta raczej nierealne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 21-10-2010, 00:03    Odpowiedz z cytatem

Łącznik EIC Tatry do Krynicy zostanie pewnie ścięty po pierwszej korekcie...

Zagórza nie ma i nie będzie w ruchu dalekobieżnym. Podziękowania dla autorów usramorządowienia i wszystkich perturbacji z tym związanych... Poza tym stan torów w tamtym kierunku delikatnie mówiąc nie zachęca do prowadzenia ruchu pasażerskiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 21-10-2010, 00:14    Odpowiedz z cytatem

No właśnie. W IC chyba celowo się podwyższa kategorie pociągu, tylko po to żeby go wyciąciąć z powodu niskiej frekfencji.
Natomiast co do Zagórza, to myślę że jakby jeździł w sezonie powiedzmy w piątki, soboty i niedziele to napewno powietrza by nie woził. Tam największym mankamentem dla PICu jest brak druta, jak z resztą na wielu innych tego typu liniach w Polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-10-2010, 08:08   

Cytat:
Czyli łącznik do EIC Tatry (zamiast dawnego E. Malinowskiego) będzie miał w dziurze pod nazwą Stróże postój jednostronny z Warszawy, do Warszawy już na szczęście postoju tam nie będzie


Mimo że PIC odbija mi się czkawką mają pełnie mojego poparcia dla wycięcia postojów w Stróżach dla EIC. W obie strony wyciąć! Popieram i zachęcam!

Cytat:
Łącznik EIC Tatry do Krynicy zostanie pewnie ścięty po pierwszej korekcie...


Ja bym stawiał jeszcze wcześniejszy termin...
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 21-10-2010, 14:45    Odpowiedz z cytatem

paranoja jakby nie patrzeć. Żeby 2 sąsiednie woj nie umiały się dogadać to zakrawa na kpine

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-10-2010, 15:24   

Cytat:
paranoja jakby nie patrzeć. Żeby 2 sąsiednie woj nie umiały się dogadać to zakrawa na kpine


Norma nie zapomnij że jednym rządzi PO a drugim PIS.
Powrót do góry

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-10-2010, 21:31   

kris123 napisał/a:
paranoja jakby nie patrzeć. Żeby 2 sąsiednie woj nie umiały się dogadać to zakrawa na kpine


Przestan sie powtarzac.

Rowniez skłaniam sie ku opinii, ze EIC Tatry to bedzie zabojstwo dla relacji Krynica-Warszawa. Frekwencja w TLK byla znakomita, juz przed Krakowem bylo 90-100%. Teraz bedzie dwa razy drozszy EIC, przy praktycznie takim samym czasie przejazdu i komforcie- a kto z dnia na dzien zaplaci dwa razy wiecej za taka sama usluge? To niczym sie w praktyce nie rozni od zwyklej podwyzki ceny... Dodatkowym argumentem potwierdzajacym moją tezę o pustkach w EIC Tatry jest fakt, ze pociag pojedzie w strone Warszawy mniej wiecej w godzinach dawnego EC Józef Bem, ktory woził doslownie kilka osob...

Przed uruchomieniem Bema prorokowałem, ze pociag bedzie wozil powietrze i go zlikwiduja po roku. Nie pomylilem sie, teraz mamy powtorke z rozrywki- i tak Krynica zostanie pozbawiona dziennego polaczenia z Warszawa w weekendy. Nie wierze ze IC nie zdaje sobie sprawy z sytuacji- robi to z premedytacja, by miec pretekst do uwalenia kolejnego kierunku. Wyslalem maila w tej sprawie do spolki, ale oczywiscie zero odpowiedzi. Durnie Twisted Evil

PS. IC, jeszcze dajcie Last Minute z Sacza do Krakowa za 23 złote, dajac dowod wspanialego rozeznania lokalnego rynku transportowego Twisted Evil
Powrót do góry

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 21-10-2010, 23:47    Odpowiedz z cytatem

Teraz jest wszystko w rękach PR. Tam może są bardziej myślący ludzie i uruchomią jakiś wekendowy IR do Krynicy w rozsądnych godzinach. Podróż kiblem może nie należy do komfortowych, ale konkurencyjna cena i zbliżony czas przejazdu do EIC mogą zachęcić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2010

PostWysłany: 22-10-2010, 16:07    Odpowiedz z cytatem

Problem taki, że jedynym plusem w porównaniu do PKSów na trasie Warszawa - Krynica był właśnie komfort.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 22-10-2010, 16:41    Odpowiedz z cytatem

To może inaczej. Taki IR mógłby jeździć np. z Wrocławia lub Poznania. Z tamtąd PKSów do Krynicy jest mało albo i niema wcale. Poza tym "Wielkopolanin" jeżdzi na wagonach więc można by wyczepić w Tarnowie w sezonowe wekendy 2-3 wagony do Krynicy, a reszta przez Rzeszów do Zagórza. Poza teminami jak dotąd do Rzeszowa. Może dla PR brak druta do Zagórza byłby mniejszym problemem niż dla PICu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 23-10-2010, 01:52    Odpowiedz z cytatem

Naprawdę, trzeba być PICowcem żeby zniszyć coś takiego jak EX MALINOWSKI ,który dzięki last minute cieszył się dobrą frekfencją. IC do Krynicy - chore, jak już to Ex lub TLK Malinowski...

_________________
1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-10-2010, 06:15   

Cytat:
Teraz bedzie dwa razy drozszy EIC, przy praktycznie takim samym czasie przejazdu i komforcie


Czas jazdy wydłuża się o około 40 minut a cena o 100% plus ucięcie 50% terminów. PIC-owska matematyka.


Cytat:
Nie wierze ze IC nie zdaje sobie sprawy z sytuacji- robi to z premedytacja, by miec pretekst do uwalenia kolejnego kierunku.


A uwalenie w tym roku składów brak jazdy do Sącza i KKA to było ot tak sobie? A uwalenie 10 dni po zerwaniu mostu kasy w Krynicy?


Cytat:
Problem taki, że jedynym plusem w porównaniu do PKSów na trasie Warszawa - Krynica był właśnie komfort.


Taaa a czas jazdy około 7h więc o 1 do 2 h szybciej w dzień niż autobus odrobinę obiektywizmu proszę.
Powrót do góry

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Sie 2010

PostWysłany: 23-10-2010, 19:23    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin napisał/a:

Taaa a czas jazdy około 7h więc o 1 do 2 h szybciej w dzień niż autobus odrobinę obiektywizmu proszę.
Planowo. Jeszcze nie było tak, żeby Malinowski nie był spóźniony o co najmniej 10 minut, przeciętnie to jest koło 30 minut, czyli jedzie 7h:30 a autobus (są trzy) od 8h do 8:40. Autobus za to ma klimatyzację, czyste WC, jest w nim cicho, nie trzeba taszczyć bagaży bo kierowca wsadza do bagażnika i przede wszystkim jest o wiele taniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl