Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Oferta Arrivy przyjęta
Autor Wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-10-2010, 17:58   

@dinxles

Bo wadlopery mają jakąś wadę konstrukcyjną silnika. Poza tym na nie mają chrapę KolMazy Razz
Przejdź na dół

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 29-10-2010, 17:59    Odpowiedz z cytatem

Mogliby wziąć, poza tym moim zdaniem potrzeba czegoś na małą ilość osób jak i na większe potoki pasażerów. Sytuacje typu MRD na pustym kursie i SA106 na pełnym nie powinny mieć miejsca. 106 to zło konieczne, ale potrzeba coś nowego nie z pesy o podobnej pojemności. DH aka SN82 aka SN83 (Skąd to kretyńskie oznaczenie ? ) byłyby dobrym rozwiązaniem moim zdaniem tylko żeby był układ siedzeń podobny jak w MRD.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-10-2010, 18:02   

Sorry za OT, ale Wadlopery to złom. Prędzej Arriva zakupi w trybie zamówienia publicznego ATR220 znane jako SA136 (sprawdzone w Zachpomie i we Włoszech) lub 220/1 M (SA137) Newagu Smile Ale to tylko domysły. Kopernik wie lepiej Smile
Powrót do góry

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 29-10-2010, 18:18    Odpowiedz z cytatem

220M ? Żadna szanująca się prywatna firma nie kupi taboru który się rozlatuje na pół Very Happy

SA134/ SA136 ? Nie ma nic brzydszego i bardziej awaryjnego, może poza 220M Very Happy

MRD ? Stare ale jare. Są wygodne, komfort lepszy niż w produktach z Bydgoszczy. Moim zdaniem należy iść w tym kierunku, ewentualnie coś z Niemiec ściągnąć, coś wygodnego i dobrego.

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 29-10-2010, 18:27    Odpowiedz z cytatem

No właśnie, ciekawe czemu Deutche Bahn nie wnosi aportem do Arrivy vt 628???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-10-2010, 18:32   

Nie kolego co ma Uerdingen/Scandia MRD do Wadlopera Question To,że chyba jest tak samo stary Śmiech Tu nie chodzi o mikolskie przyzwyczajenia, ale o to by pojazd był ergonomiczny, jak najtańszy w eksploatacji i spełniał ścisłe normy spalania Euro V czy VI. Na ten przetarg Arriva nie wystawi złomu (nie mówię o MRD, gruntownie zmodernizowanych) jakim jest Wadloper czy Linetka Śmiech , bo UTK nie dopuści do ruchu jakiegoś niesprawnego badziewia ( a takim SA136 nie jest). Mogę śmiało stwierdzić, że SA136 jest bodaj najlepszym przedstawicielem wszystkich pesowskich SZT (jeszcze nie zdechł, a SA132/3/4/5 defektują w wyniku niewłaściwej eksploatacji- vide KD czy PR).
Powrót do góry

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 02-07-2013, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Arriva z umową na przewozy w kujawsko-pomorskiem.

Przewoźnik w końcu podpisał umowę z samorządem województwa kujawsko – pomorskiego na realizację przewozów w rozkładzie 2013/2014. Od grudnia Arriva RP przejmie większość linii w województwie. Podpisanie umów odbyło się 1 lipca 2013 r. Obejmują one świadczenie usług przewozowych w okresie 15 grudnia 2013 – 12 grudnia 2015.

Więcej:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/14766/Arriva-z-umowa-na-przewozy-w-kujawsko-pomorskiem.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jaceck1980 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Cze 2010

PostWysłany: 10-08-2013, 11:50   odliczamy dni do grudniowego dramatu Odpowiedz z cytatem

Pora zacząć zadawać pytania Arrivie i marszałkowi wojew. kuj-pom. w jaki sposób firma nieposiadająca taboru wygrała przetarg na przewozy? W jaki niby sposób w ciągu 5 miesięcy chcą podwoić czy nawet potroić park maszynowy?? Kana Galilejska przy tym to pikuś Smile Wszak potoków podróżnych na trasach które mają zamiar obsługiwać nie da się nijak porównać do ilości pasażerów na trasach w kierunku Tucholi czy Chełmży. Powiedzmy sobie otwarcie, że jest realne zagrożenie, że firma przez te dwa lata będzie prawdopodobnie wozić ludzi jak bydło w oczekiwaniu na jakąś długoterminową umowę. Nie wiem jak wy, ale ja jestem przerażony. Można narzekać na EN57, że są mało komfortowe i stare. Ale prawda jest taka że są cholernie pojemne, w miarę niezawodne zimą a i wnętrza w większości są po licznych liftingach. Wolę stare kible niż ropniaki.
PS. nie jestem pracownikiem PR - to tak na wypadek jakby fani niemieckiej arrivy się odezwali
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 10-08-2013, 19:41    Odpowiedz z cytatem

jaceck1980, sądze, że pytania możesz stawiać wtedy, kiedy przewoźnik wejdzie na te trasy ostatecznie. Do grudnia jeszcze czasu trochę jest. Uważam, że przewoźnik nie rzucałby się na te pakiety, gdyby wiedział, że nie ma odpowiedniego taboru. Skoro się zdecydowali, to zapewne wiedzą jak pozyskać tabor.

No ale większość, już musi osądzać wszystko i wszystkich, zanim się coś zacznie.

PS. Nie jestem fanem niemieckiej arrivy, ani żadnego innego przewoźnika, patrzę na wszystko obiektywnie, z punktu widzenia zwykłego pasażera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Issos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2007

PostWysłany: 12-08-2013, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Ja myślę, że pogorszy się głównie tym, którzy dotychczas dojeżdżają Arrivą na liniach spalinowych. Żeby nie podpaść do końca marszałkowi Arriva przeniesie wszystkie duże szynobusy na linie elektryczne (żeby nie powtórzył się Śląsk), a pozostałym taborem obsługiwać będzie dotychczasowe, a że będzie ścisk to nieważne, tam ma przecież umowę na 10 lat i to dopiero będzie "Meksyk"!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 12-08-2013, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Na trasie Bydgoszcz - Toruń kończy się remont.
Przy czasie przejazdu 30 minut ile składów jest potrzebnych z rezerwą ? 4 ? 5 ?
Do tego dochodzą kursy na Laskowice, gdzie też max 5 składów.
W Arrivie składy nie stoją po 10 h tylko jeżdżą. To nie KŚ, tam jest inne myślenie.
Będąc przez kilka dni w tamtych rejonach i obserwując arrivę, nie spotkałem się z dłuższym postojem niż godzinę. Oczywiście pomijam noc. Postoje trwają max 60 minut. Oczywiście możliwe że nie trafiłem
na dłuższe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanekT Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lut 2012

PostWysłany: 12-08-2013, 16:13    Odpowiedz z cytatem

W sobotę widziałem, że wymieniali jeszcze tor w kierunku Bydgoszczy między Przyłubiem a Solcem.

_________________
JanekT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 12-08-2013, 16:19    Odpowiedz z cytatem

Tempo prac jest dobre, właściwie niewiele im zostało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jaceck1980 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Cze 2010

PostWysłany: 12-08-2013, 18:07   armagedon w grudniu Odpowiedz z cytatem

moim skromnym zdaniem nie da się zastąpić 1 jednostki en57 dwuczłonowym szynobusem - przecież w godzinach szczytu kible są pełne. Arrivie zabraknie pewnie z 10 składów. Nowych nie kupią bo nie ma czasu a wybór staroci z zachodu jest ograniczony bo niewiele typów ma dopuszczenie w Polsce. Już to widzę jak będzie -20 i parę starych diesli nie odpali... te setki ludzi na dworcach... Poprostu linie które obsługuje obecnie Arriva w stosunku do tego co mają objąć to niebo i ziemia. No ale grunt, że się PDT cieszy - kilku związkowców i innej maści krzykaczy z PR wyleci, no i Angeli się podliże bo parę euro z podatków wleci:P a ludzie? eeee tam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-08-2013, 18:17   

Spojrzenie eksperckim okiem:

PR Bydgoszcz:

EN57-655 czarno-czerwone, spotowe
(2R1)
EN57-658 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(2R2)
EN57-659 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(2R2)
EN57-676 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(2R2)
EN57-688 czarno-czerwone, niskie niebieskie
(2R1)
EN57-695 czarno-czerwone, spotowe
(2R1)
EN57-702 czarno-czerwone, niskie niebieskie (w ra: spotowe)
(2R1)
EN57-714 czarno-czerwone, niskie niebieskie
(2R1)
(OR)

EN57-724 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(2R2)

EN57-728 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R9)

EN57-737 czarno-czerwone, niskie niebieskie
(2R1)
EN57-749 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(2R2)
EN57-756 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R8)
EN57-758 czarno-czerwone, spotowe
(2R1)
EN57-761 czarno-czerwone, niskie niebieskie
(2R1)
EN57-770 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R8)
EN57-787 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R6)
(OR)
EN57-792 czarno-czerwone, spotowe
(G2)
(OR)
EN57-805 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R8)
(del. PR Kielce)
EN57-827 czarno-czerwone, niskie plastiki
(1R5)
EN57-834 czarno-czerwone, ciemne czerwone dermy
(1R8)
(OR)
EN57-836 czarno-czerwone, czerwone dermy (dawniej: zielone dermy)
(1R6)
EN57-879 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R8)
(OR)
EN57-917 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R8)
(del. PR Kielce)
EN57-948 czarno-czerwone, ciemne czerwone dermy
(1R4)
(OR)
EN57-971 czarno-czerwone, zielone dermy
(1R5)
EN57-1068 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R4)
EN57-1095 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R4)
EN57-1096 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R4)
EN57-1097 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R3)
(OR)
EN57-1104 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R4)
EN57-1111 czarno-czerwone, wysokie szare
(1R2)
EN57-1132 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(1R2)
EN57-1154 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R2)
EN57-1160 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R2)
EN57-1255 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R2)
EN57-1276 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(1R2)
EN57-1277 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(1R2)
EN57-1284 czarno-czerwone, czerwone dermy
(1R2)
EN57-1337 czarno-czerwone, wysokie szare
(1R2)
EN57-1339 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(1R2)
EN57-1530 żółto-niebieskie, wysokie plastiki
(R8)
(OG)
EN57-1557 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(R8)
(OG)
EN57-1570 żółto-niebieskie, wysokie plastiki
(R8)
(OG)
EN57-1574 żółto-niebieskie, wysokie plastiki
(R8)
(OG)
EN57-1714 czarno-czerwone, brązowe materiałowe (rb:1kl.)
(R6)
EN57-1720 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(R6)
(OR)
EN57-1721 czarno-czerwone, brązowe materiałowe (rb:1kl.)
(R6)
EN57-1731 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(OR)
EN57-1741 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(R6)
(OR)
EN57-1762 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(R7)
EN57-1783 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(R7)
EN57-1789 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
(R7)
(OR)
EN57-1791 czarno-czerwone, czerwone dermy z oparciami
EN57-1794 czarno-czerwone, czerwone tapicerowane (dawniej: ciemne czerwone dermy z oparciami)
(R8)
EN57-1797 czarno-czerwone, wysokie plastiki
EN57-1820 czarno-czerwone, czerwone tapicerowane (dawniej: czerwone dermy z oparciami)
(R7)
EN57-1821 czarno-czerwone, czerwone tapicerowane (dawniej: czerwone dermy z oparciami)
(R7)
EN57-1822 czarno-czerwone, brązowe materiałowe (rb:1kl.)
(R5)
(OR)
EN57-1919 czarno-czerwone, niebieskie materiałowe
(R5)
(OR)
EN57-1933 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(R5)
EN57-1940 czarno-czerwone, wysokie plastiki
(OR)
EN57-1944 czarno-czerwone, czerwone dermy (dawniej: wysokie plastiki)
(R5)

EN57-2064 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1289) (1R1)
EN57-2065 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1517) (1R1)
EN57-2066 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1259) (1R1)
EN57-2067 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1493) (1R1)
EN57-2070 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1478) (1R1)
EN57-2073 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1481) (1R1)
EN57-2078 czarno-czerwone, spot
(ex. EN57-1432) (1R1)

EN71-017 czarno-czerwone, czerwone dermy

Kontra Arriva RP:
ED72A-001 barwy woj. kujawsko-pomorskiego, szare tapicerowane
(G1+M)
[UM]
ED72A-003 barwy woj. kujawsko-pomorskiego, szare tapicerowane
(G1+M)
[UM]
ED72A-007 barwy woj. kujawsko-pomorskiego, szare tapicerowane
(R4)
[UM]
ED72A-020 barwy woj. kujawsko-pomorskiego, szare tapicerowane
(R4)
[UM]

Do tego:
MRD 4001
MRD 4015
MRD 4022
MRD 4039
MRD 4055
MRD 4068
MRD 4080
Ytog-001

SA133/134:
SA133-021
SA133-022
SA133-023
SA134-001
SA134-002

Jak dla mnie to za mało. Oberwie się liniom spalinowym, może poza Brodnicą. Do tego obiegi będą mocno napięte i w razie opóźnienia będzie KŚ-bis
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl