Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Następny
Rozkład jazdy pociągów 2011/2012 - propozycje
Autor Wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 23-06-2011, 22:55    Odpowiedz z cytatem

Dosyć głośno było ostatnio o planowanym IR "Śnieżnik" z Białegostoku do Międzylesia. Bez sensu jest dla mnie to, że pociąg pojedzie tylko w jedną stronę. W przeciwnej relacji pojedzie bowiem jako IR "Mamry" do Olsztyna. Albo pociąg kursuje tam i z powrotem, albo niech nie jeździ wcale. Mieszkańcy Kotliny Kłodzkiej będą mogli wrócić ze stolicy bezpośrednim pociągiem, ale żeby się do niej dostać, muszą się przesiadać i raczej zmuszeni będą skorzystać z pociągu PKP IC.

Pociąg IR na trasie Wrocław-Poznań-Warszawa byłby potężnym działem wytoczonym przeciwko drogim EIC. Na odc. Międzylesie-Wrocław jechałby jako Regio - moim zdaniem to dobry pomysł. Wyjazd z Międzylesia ok. 4:40 i przyjazd do Warszawy Centralnej ok. 14:00, w Białymstoku meldowałby się ok. 16:40. W stronę powrotną niech zostanie tak, jak jest obecnie planowane, odjazd z Warszawy Centralnej ok. 12:20. Relacja trochę kosmiczna, no ale skoro zarzucili przynętę, to trzeba ciągnąć za haczyk. Very Happy

Co do IR Mamry... zmienić mu nieco godziny kursowania i przywrócić EZT. Frekwencja nie jest aż tak powalająca, żeby pchać tam byka z wagonami. W poprzednim rozkładzie jeździł zawsze spot i było to najlepsze moim zdaniem rozwiązanie. Wagony przydadzą się gdzie indziej. Chociażby na "Śnieżniku".
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 23-06-2011, 23:40    Odpowiedz z cytatem

Przyjazd do Białego o 16:40 - niemożliwe, o tej godzinie przyjeżdża TLK d. Mewa. Musisz gdzieś pomiędzy TLK-i włożyć tego iR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 24-06-2011, 00:02    Odpowiedz z cytatem

Kwestia przesunięcia tego pociągu o godzinę. Tak się składa, że jest także Regio o 05:50 z Międzylesia do Wrocławia. Ale wówczas nie wiem co zrobić z "Mamrami"... Szkoda, że nie można dzielić składów w Poznaniu, mielibyśmy dwie pieczenie na jednym ogniu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 24-06-2011, 07:25    Odpowiedz z cytatem

mk1992, znalazlem sposob na polaczenie Gdynia/ Szczecin- Jelenia Gora. Czesc szczczecinska pojechalaby trasa przez Koszalin, Kolobrzeg, Szczecinek i Pile, a z Gdynia polaczylby sie w Bydgoszczy. Myslalem tez nad wariantem przez Slupsk i Lebork i polaczeniem w Gdyni, ale to raczej byloby bez sensu. (Przepraszam za brak polskich znakow, ale telefon mi zbzikowal i tak jest bardziej zrozumiale).

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-06-2011, 08:11    Odpowiedz z cytatem

IR LICZYRZEPA to będzie w przyszłym rozkładzie jazdy obecna GALICJA więc przesunięcie go na odjazd z wcześniejszymi godzinami nie przejdzie. Po drugie Przewozy Regionalne nie zaryzykują aby puścić go na całej trasie jako IR dlatego UMWD wciągają w ten interes, a że UMWD się zgodził więc pociąg w przyszłym roku pojedzie. Co do pociągu do Szczecina myślę, że należy w przyszłym roku postarać się aby pozostał obecny IR bo już cieszy się on dużą popularnością a co dopiero będzie w późniejszej fazie wakacji, a nie że ludzie się do niego przyzwyczają i go zabiorą. TLK do Warszawy obowiązkowo wydłużyć do Olsztyna lub Białegostoku- to się o to prosi cały czas. Połączenie wagonów tego pociągu z Lublinem to dobry pomysł.Gdynia jako samodzielny skład i ok.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-06-2011, 09:59    Odpowiedz z cytatem

To z tym IR Międzylesie-Białystok to strasznie niedobry pomysł, żeby jechał tylko w jedną stronę. Tak jak już było wspominane, byłaby to bardzo dobra konkurencja dla drogich Ex i EIC których na trasie Warszawa-Poznań-Wrocław nie brakuje. Po drugie mieszkańcy mniejszych miejscowości położonych między Białymstokiem i Warszawą jak i dalej przy E20 zyskaliby szybkie w miarę i niedrogie połączenia do dwóch dużych ośrodków w Polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ujd Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 12 Lip 2009

PostWysłany: 24-06-2011, 14:16    Odpowiedz z cytatem

Z tego co zasłyszałam przyjazd do Białegostoku ma być około 20
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 24-06-2011, 17:45    Odpowiedz z cytatem

czyli wydłużenie Branickiego.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 24-06-2011, 18:24    Odpowiedz z cytatem

Swiatowid, ja mysle ze podrozni nie mieliby nic przeciwko nocnemu polaczeniu do Szczecina, a IR (tyle ze pod nazwa Wiking) mozna by puscic przez Wegliniec i Zielona Gore.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 24-06-2011, 19:16    Odpowiedz z cytatem

audrin napisał/a:

Co do IR Mamry... zmienić mu nieco godziny kursowania i przywrócić EZT. Frekwencja nie jest aż tak powalająca, żeby pchać tam byka z wagonami. W poprzednim rozkładzie jeździł zawsze spot i było to najlepsze moim zdaniem rozwiązanie. Wagony przydadzą się gdzie indziej. Chociażby na "Śnieżniku".


Tak długa relacja nie wypada by była na EZT. I PR też myślę, że doszły po jakimś czasie do tego słusznego wniosku, dając na Mamry wagony.
Np. ja jeżdżę IR tylko ze względu na to, że zestawione są z wagonów. Te na EZT omijam.
No chyba, że ED74. To jeszcze ujdzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 24-06-2011, 19:26    Odpowiedz z cytatem

PRy już nie mają ED74. Mają ED72.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 24-06-2011, 22:39    Odpowiedz z cytatem

A Mamry nie jezdzi na EZT, bo na odcinku Olsztyn- Elk nie ma druta.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

katowicer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Sty 2009
Skąd: Praha hl.n.

PostWysłany: 25-06-2011, 14:40    Odpowiedz z cytatem

Co to za IR me lecieć przez Jasło od grudnia ? Wie ktoś ? Wujek, który tam jeździ na lokach coś mi wspominał. Czy bajki mi opowiada ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

buuuuum Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Ełk

PostWysłany: 25-06-2011, 16:12    Odpowiedz z cytatem

siwiutki91 napisał/a:
PRy już nie mają ED74. Mają ED72.


Pfu ... zawsze gdy myślę o ED72 mówię ED74.
Oczywiście ED72 .. Nawet gdy PR miałyby ED74 w dalszym ciągu... to uważałbym to za badziew.
Tak samo jak Acatusa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 13-07-2011, 15:23    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy jest szansa na powrót pociągów Ex Pomorzanin i Piast, w kolejnych latach, np.2012/2013.
Tory mają być modernizowane od Tczewa do Bydgoszczy, podobnie inne odcinki, czy to jest szansą na powrót Ex z Wrocławia do Gdyni w najbliższych rozkładach? Pamiętając dawne Ex i niezłe czasy przejazdów, oraz popularność tych pociągów, chciałoby się powrotu na "zmodernizowane" tory czegoś wygodnego i komfortowego. Troche wybiegam poza 2012r, ale co wy sądzicie o szansach na pociągi Ex Wrocław - Gdynia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 87 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 86, 87, 88, 89  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl