A po co chcesz na siłę terminować pociągi? Zarówno Łódź, jak i zachodnia część GOP-u cierpi na brak jakichkolwiek połączeń kolejowych ze sobą. Już od dawna nad tym ubolewam, bo jest to ogromny problem, który chciałbym, żeby został jak najszybciej przeskoczony. Poza tym ludzie nie korzystają z kolei tylko w weekendy.
IR Kordecki na wagonach się nie sprawdzi, zresztą nie widzę potrzeby uruchamiania go na pudłach. Edyta byłaby w sam raz na taką relację.
Gdańsk 6:02
Szczecin Główny 10.56 -> 11.10
postoje Szczecin Gumieńce, Tantow
Anmgermunde 12.04 / 12.05 -> tutaj zmiana loka chyba nie potrzebna na tak krótki odcinek
postoje Eberswalde, Bernau
Berlin Haupt. 12.58
powrót
Berlin Haupt. 15.42
Szczecin Główny 17.30 17.43
Gdańsk 22.26
nawet na jednym skladzie by obrocil tylko wtedy pewnie obiegi skladow Olsztyn - Szczecin sie powala
Dobre by to nawet było jednak jakby można było nieco później z tego Berlina ewentualnie nieco wcześniej z Gdańska bo 2:42 w stolicy to trochę mało jakby by było już 3:30 to w sam raz na wycieczkę lub jakieś zakupy.
To jest racja warto by trochę więcej czasu spędzić w Berlinie niż 2-3 godziny - dlatego najlepszym rozwiązaniem dla tej relacji jest połączenie nocne - oczywiście mam tu na myśli hita z sezonu 2006/2007 (Podlasiak/Masuren Express)
EICKaszub, yusek, tylko taki pociąg ma złe konotacje polityczne co do Prus. Zawsze jakaś Gazeta może podnieść raban że przywozimy niemców na obejrzenie swoich domów.
Priorytetem następnego rozkładu jazdy powinien być pociąg spółki Przewozy Regionalne na trasie (Szklarska Poręba Górna)-Jelenia Góra-Węgliniec-Żary-Zielona Góra-Kostrzyn-Szczecin Gł.-(Świnoujście),może być to skład przyspieszony Regio z którego chętnie korzystaliby pasażerowie pośrednich stacji np.Jelenia G.-Lubań,Żary-Ziel.Góra na krótkich odcinkach z powodu taniej oferty przewozowej i licznych promocjach tj.np. Ty i raz,dwa,trzy.Ewentualnie może być to skład IR , taryfa wyższa ale nie wygórowana .
Na trasie Jelenia Góra-Szczecin Gł.-Jelenia Góra powinien kursować codziennie,
Na trasie Szklarska P.G-Szczecin-Szkl.P. w okresie Świąt ,Nowego Roku,ferii zimowych w woj.dolnośląskim,lubuski,zachodniopomorskim ,Weekendu Majowego .
Na trasie Szklarska Poręba G-Świnoujście-Szkl.P. od 1.06 do 30.09.
Skład powinien nosić nazwę ,,SZRENICA" nawiązując do szczytu górującego ponad Szklarską Poręba,popularnego kurortu narciarskiego,który prężnie się rozwija(od grudnia 2010 zostanie oddana do użytku najnowsza i najdłuższa w Polsce 6 osobowa kanapa o długości 2500m. o nazwie Karkonosz Express.),a także do terenów licznie odwiedzanych w sezonie letnim przez rzesze turystów.
Ponadto Karkonosze zawsze były chętnie odwiedzane latem jak i zimą przez turystów mieszkających w Zachodniopomorskim ,Lubuskim .
Postoje na trasie:
Szklarska P.Górna,Średnia,Dolna
Piechowice
(przy relacji Regio)Jelenia Góra Sobieszów i Cieplice
Jelenia Góra(w sezonie zimowym i letnim bezpośredni Autobus Kolejowy do Karpacza)
Stara Kamienica
Gryfów Śl.
Olszyna Lubańska
Lubań Śl.
Węgliniec
Ruszów
Iłowa Żagańska
Jankowa Żagańska
Żary
Bieniów
Nowogród Osiedle
Zielona Góra
Czerwieńsk
Rzepin
Kostrzyn
Mieszkowice
Chojna
Gryfino
Szczecin Podjuchy
Szczecin Gł.
Szczecin Zdroje
Szczecin Dąbie
Goleniów
Wysoka Kamieńska
Wolin Pomorski
Międzyzdroje
Świnoujście
Ponadto relacja byłaby alternatywą dla mieszkańców zachodniej Polski w szybkim i tanim przemieszczaniem się między miejscem zamieszkania a zakładem,pracy,szkołą,uczelnią.
TLK Solina Przemyśl-Przeworsk-Rzeszów-Kolbuszowa-Tarnobrzeg-Sandomierz-Starachowice-Skarżysko Kamienna-Radom-Warszawa (dzienny);
TLK Wetlina Zagórz-Jasło-Rzeszów-Kolbuszowa-Tarnobrzeg-Sandomierz-Starachowice-Skarżysko Kam.-Radom-Warszawa (nocny);
TLK (nocny) Zamość-Biłgoraj-Stalowa Wola-Sandomierz-Starachowice-Skarżysko Kam.-Kielce-Częstochowa-Kluczbork-Wrocław-Wałbrzych-Jelenia Góra (nocny) o wiele szybciej niż przez Susiec, Przeworsk, Rzeszów, Kraków Katowice;
Ex Nida sezonowo Kraków-Kielce-Skarżysko Kam.-Radom-Warszawa-Gdańsk-Gdynia-Hel
a codziennie Kraków-Kielce-Skarżysko Kam.-Radom-Warszawa-Gdańsk-Gdynia;
Ex Jagiełło Zakopane/Wrocław-Lublin z Zakopanego przez Chabówkę-Kraków i w Krakowie połączyć wagony z Wrocławia przez Opole-Katowice dalej od Krakowa wagony z Zakopanego i Wrocławia przez Kielce-Skarżysko Kam.-Radom-Nałęczów;
TLK (nocny) Kielce-Częstochowa-Piotrków Tryb.-Łódź-Poznań-Szczecin-Świnoujście;
TLK (dzienny) Kielce-Skarżysko Kam.-Końskie-Tomaszów Maz.-Łódź-Poznań-Szczecin.
_________________ STOP PRZEMOCY-Co 3 dziecko ulegające przemocy w rodzinie nie ukończyło 4 roku życia!
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-11-2010, 08:04
Ludzie co wam się dzieje rozkład 2010-11 jeszcze nie wszedł a wy już szalejecie bo 2011/2 zamiast pisać głyupoty pomyślcie lepiej jakie zmiany zrobić w ramach 3 korekt nadchodzącego rozkładu. Efekt może być znacznie lepszy niż lista życzeń. Popatrzcie co będzie i zaproponujcie zmiany.
No Mikolo dałeś czadu:), TLK z Kielc przez Końskie - Tomaszów Maz. - przecież tam nic nie jeździ po zawieszeniu w lipcu. Poza tym Skarżysko - Końskie do Tomaszowa jest bez drutu na dieslu i widzę chętnego z PIC na takie zmiany. Jak już to Kielce - Częstochowa - Łódź - Kutno - Poznań z łącznicą przed Radomiem na Tomaszów lub też ew. Dwuskład TLK:
Kielce - Czarnca (podział na dwa składy) - Warszawa - Olsztyn po CMK i drugi przez Częstochowę do Poznania/Szczecina przez Łódź. Skład powinien ruszać z dwoma lokami aby w Czarncy tylko rozłączyć wagony, uproszczona próba i odjazd ( w ramach postoju 3 minut
I mamy Olsztyn z Kielc po ok.
Kielce - Warszawa Centr. 2h 25 min i Olsztyn z W-wy ok. 3h 30 min. razem ok. 6h ( przez Iławę ) a gdyby przez Olsztynek to zejdzie do ok 5 h łącznie
EICKaszub: a dlaczego traktujecie ten pociag jedynie na wyjazd jednodniowy do Berlina?? a co z wyjazdem na weekend co z dojazdami na lotnisko do Berlina skad wielu Polakow lata teraz na wycieczki?? Pamiętajmy, że trójmiasto jest ubogie w połączenia międzynarodowe i dziwi mnie, że ze względu na swoją popularność u Niemców nie ma dziennych pociągów bezpośrednich do Hamburga i Berlina.
W rejonie dolnego slaska mysle, ze zdecydowanie powininny wrocic (przynajmniej na weekendy i sezon) pociagi bezposrednie relacji Wroclaw- Szklarska Poreba- Wroclaw, mozna tez sprobowac pokusic sie o puszczenie tamtedy pociagu Wroclaw- Praha- Wroclaw. Podwyzszenie predkosci na kilku odcinkach trasy Wroclaw- Jelenia Gora- Wroclaw powinno skutkowac zwiekszeniem ilosci pociagow dojezdzajacych w Kotline Jeleniogorska, do przynajmniej 7-8 par, jak w udanym rozkladzie 2008/2009.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Ludzie co wam się dzieje rozkład 2010-11 jeszcze nie wszedł a wy już szalejecie bo 2011/2 zamiast pisać głyupoty pomyślcie lepiej jakie zmiany zrobić w ramach 3 korekt nadchodzącego rozkładu. Efekt może być znacznie lepszy niż lista życzeń. Popatrzcie co będzie i zaproponujcie zmiany.
Przy pierwszej korekcie w PKP-IC powinni zmienić godzinę odjazdu d. Ustronia z Kołobrzegu. Na rozkład 2010/11 odjazd jest planowany na 19:34. Powinien odjeżdżać najpóźniej o 17:34, żeby nie robić z tego pociągu muchowozu.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-11-2010, 12:44
A teraz coś dla nielubianego przez wszystkich Biecza
Gorlice 5:00, 18:20
G. Glinik 5:10, 18:10
G.Zagórzany 5:20/30, 17:50/18:00
Moszczenica Młp 5:38, 17:42
Szalowa 5:45, 17:35
Bobowa Miasto 5:58, 17:22
Tuchów 6:20, 17:00
Tarnów Filia 6:30, 16:50
Tarnów 6:35/40, 16:40/45
Tarnów Mościce 6:44, 16:35
Brzesko-Okocim 7:04, 16:15
Bochnia 7:25, 15:55
Kraków Płaszów 7:45, 15:35
Kraków Główny 7:50, 15:30
Moja propozycja - pociąg z Poznania ok. 22 (może być z Wawy ok. 19) do Szczecina. Obecnie jest spora luka w rozkładzie na tej trasie, właśnie w kierunku Szczecina.
TLK(Włókniarz) Łódź Kaliska - Szczecin Główny przez:Ostrów WLKP.
powód:Zawsze była duża frekwencja na Włókniarz
Popierwam! W szczególności w wakacji, gdy był największy hardcore. Jadnak teraz, o godzinie dawnego Włókniarza jeździ TLK do Wrocłąwia, dlatego, nowy mógłby być relacji Szczecin - Wrocław/Łódź, w wakacje wydłużenie do Świnoujścia.
Cytat:
żeby był około 21:00 w Poznaniu, 23:30 w Szczecinie. Relacja powrotna 5:00 ze Szczecina, 7:30 w Poznaniu.
Również popieram. Mam zawsze problem z dojazdem wieczornym do Szczecina, gdyż nie ma nic po Chrobrym... Rano jest to samo, tyle, że nie ma nic przed Chrobrym.
A jak nie PIC, to ja proponuje wydłużyć REGIo Kamieńczyk do Szczecina i zmienić kategorię na iR. Co o tym sądzicie?
Propozycja:
Zamiast Przemyślanina:
Szczecin-Poznań-Wrocław(lub Ostrów)-Katowice-Kraków-Tarnów-Krynica/Zagórz.
Natomiast Przemyślanin:
Świnoujście-Szczecin-Poznań-Ostrów(lub Kutno)-Łódź-Częstochowa-Kraków-Przemyśl.
@norbert.
Opcja niezła. "Przemyślanin" przez Ostrów-Kluczbork-Częstochowę-Koniecpol, a w obecnym jego korytarzu TLK POZNAŃ-Wrocław-Katowice-KRAKÓW (w sezonie i weekendy Krynica/Zakopane).
Co do Zagórza to niestety tracę wiarę że PIC tam kiedykolwiek coś puści. Dla Bieszczad bardziej bym widział bezpośrednie Regio rel. RZESZÓW-Jasło-Krosno-Sanok-Zagórz-USTRZYKI DOLNE/ŁUPKÓW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum