Ale nędza ten rozkład w Małopolsce R+ Mościcki wykasowany znowu w ciągu dnia wielkie dziury w rozkładzie, Jaworzyna kaput, Koszyce kaput, nędza... interREGIO się zwija...
W żadnym kraju nie praktykuje się takich dziur rozkładowych jak u nas. Albo jest normalna ilość połączeń w określonych odstępach czasowych albo po prostu nie ma rozkładu i linii.
To co wyprawiają PR oraz PIC to totalne dno i kpina z ludzi -tAK DENNEGO rozkładu jazdy jeszcze nie przerabialiśmy !!! nie dość że TLK wylatują (po kiego buca PIC mami wcześniej projektem który nijak ma się do rozkładu) to jeszcze Zamość od marca dopiero?! Żylina skrócona do Czadcy , a ja pytam co z tymi Koszycami?! na słowackim PDF-ie już miesiąc temu je widziałem a teraz co,uwalili je betoniarze z Krakowa? do k..nedzy ja dziekuje za tak denny rozkład jazdy. A poranny PSEUDO-regioPlus Rzeszowianin który de facto to zwykła osobówka staje na każdej stacji i wyjeżdża o chorej (5:54) godzinie...ręce opadają!!
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Tab. 141 SKAWINA - OŚWIĘCIM
Ostatni wieczorny pociąg z Krakowa Gł. do Oświęcimia jest przesunięty, odjazd z KG o godzinie 19:15. Do Oświęcimia kursować będzie 5 par, natomiast z powrotem 6. oto godziny przyjazdów do Krakowa Gł.: 5.38, 7.05, 8.27, 15.10(D), 17.43, 19.48
Z mojej strony: Linia ta ma potencjał. A kolej popełnia błąd: nie potrafi trzymać rozkładu jazdy dłużej niż rok. Przesuwanie odjazdu o ponad godzinę spowoduje że Ci przekonani do kolei odejdą i znów trzeba będzie zdobywać nowych. A pamiętajmy że jeden niezadowolony klient zrazi dziesięciu, w czasie gdy jeden zadowolony zachęci dwóch.
Tab. 139 KALWARIA LANCKORONA - BIELSKO BIAŁA
Wadowice - Bielsko Biała: 4 pary, wszystkie rano, 2 w (D), z powrotem do Wadowic po południu, w (D) dwie pary
Kraków Gł - Bielsko Biała: odj. 13.35, kursuje w (D)
Kraków Gł - Bielsko Biała: odj. 17.32, kursuje w (5)
Kraków Gł - Bohumin przez Bielsko Białą, odj. 14.30, na odc. Kalwaria L. - Bielsko B. zatrzymuje się na wyznaczonych stacjach i p.o., kursuje codziennie oprócz 25 XII, 24 IV.
Powrotne do Krakowa:
9.51 z Bielska B., w (D)
10.43 z Bohumina, oprócz 25 XII, 24 IV
20.48 z Bielska B., w (7).
Na tej linii zmiany nie są kosmetyczne. Rozumiem, że niektóre kursy były mało obłożone, ale likwidując je zmniejszamy prawdopodobieństwo pojawienia się pasażera na pozostałych kursach. Dla tej linii powtarza się schemat działań jaki zastosowano w przypadku odcinka Trzebinia - Wadowice: do różnych powodów by nie korzystać z pociągu dokłada się jeden, ale poważny: brak dobrej oferty, co z beznadziejnymi godzinami i długim czasem przejazdu napędzi spiralę kolejnych odwołań.
Proszę by ktoś, kto zna się na linii tarnowskiej oraz sądeckiej opisał zmiany w podobny sposób. Miejmy to w jednym miejscu. Ku pamięci.
Aż się boję co wykombinowali z Zakopanem i Suchą.
I mam nadzieję, że te tabele jednak to jakieś wersje wstępne, że to jakiś błąd czy co... (tak, jestem w fazie niedowierzania!).
A jak to prawda, to ponawiam prośbę o wysadzenie decydentów z całym ich bajzlem w daleki kosmos.
CottonwoodEN71, na Wadowice dać szynobusa Wiem, że nie ma możliwości, zszedłem na Ziemię
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Czas zapoznać się z rozkładami busów i innych przewożników w sobote do kursu o 10 z Chrzanowa na Kraków wsiadło 30 osób , a od nowego rj kursy o 10,11,12 tylko w D .
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-12-2010, 14:12
Podsumowanie na E30:
-Moscicki uwalony
-jaworzyna podzielona na dwie częśći: nazwa uwalona
-IR pocięte- terminy, część wylatuje
-niektore osobowki Krakow-Tarnow jada już 1,5 godziny, do N.Sacza 3,5 godziny
-nie ma Koszyc
IC:
-od 1 stycznia wylatuje Bilet Fioletowy.
To był najlepszy rok jesli chodzi o polaczenia Przemysl/Rzeszow-Krakow/Wroclaw. Dlaczego? Jeśli chodzi o liczbe polaczen, to mielismy TLKi+ pełny zestaw IR. Do tego Bilet fioletowy IC, a IR były mega tanie przed podwyzkami cen (dwie w bardzo krotkim odstepie czasu). Od nowego rozkladu, nie dosc ze nie ma biletu fioletowego, to IR sie zwija, do tego mamy pogorszenie czasów przejazdu. To był ostatni dobry rok polaczen dalekobieznych na E30... teraz czekają nas kolejne podwyzki, kasowanie polaczen i zwiekszanie czasow przejazdu. Busiarze, do dzieła !
Nie tylko Koszyc, ale nie ma nic przez granice. Czyżby efekt obcięcia dotacji przez MI na połączenia międzynarodowe PR, kosztem zwiększenia rzeczonej dla IC? Mam brzydkie wrażenie że tak
No i co, ktoś jeszcze twierdzi, że oszalałem głosząc od ponad roku konieczność natychmiastowego odwołania pana Ryszarda Rębilasa, dyrektora MZPR (właściwie MZPB), oraz pani Ireny Cebuli, dyrektor departamentu transportu i komunikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego? Jeszcze kilka miesięcy ich "rządów" i nie będzie już co ratować w Małopolsce.
Apeluję do wszystkich - piszcie, informujcie przede wszystkim media, wszem i wobec pokazujcie, co ci Państwo robią z małopolską koleją (za publiczne pieniądze) i kogo tak naprawdę swoimi działaniami wspierają!
Za taki rozkład w normalnych spółkach i urzędach wylecieliby w trybie natychmiastowym. Jeszcze tego samego dnia po upublicznieniu rozkładu.
Ech bez komentarza... Gorzej już byc nie mogło
Rebi oby out!!!!!
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Ostatnio zmieniony przez kris123 dnia 05-12-2010, 16:27, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum