Może powinni skrócić Tatry do Krakowa, pasażerów zawieść autobusami do Zakopanego i nie robić gigantycznego opóżnienia wtórnego. Tatry miały w Zakopanem koło 280 min opóżnienia. Wiadomo było, że będzie opóżnienie wtórne, wydaje mi się, że powinna być lepsza organizacja w takich sytuacjach, przede wszystkim autobusy zastępcze Kraków - Zakopane - Kraków.
tylko, ze te autobusy musiałyby jechać przez Suchą. Ewentualnie oddzialne autobusy Kraków-Sucha-Kraków (dla wsiadających/wysiadających w Suchej B.) i Kraków-Zakopane-Kraków, z przystankami w Chabówce i Nw. Targu
No to przecież co za problem? Po za tym, z tego co się orientuję, to pasażerów do Suchej zmieściłoby się w jednym busie, gorzej z Zakopanym do którego musiałoby pojechać z 4-5 autokarów.
Na E-30 porwana sieć trakcyjna na odc. Stanisławice - Bochnia.
Kossak do Przemyśla +220
Przemyślanin do Świnoujścia +250
Chełmoński do Przemyśla +280
Ciekawie ma się sprawa z Chełmońskim, gdyż w st. Przemyśl wagony z Chełmońskiego przechodzą na powrotny pociąg Chełmoński. Aktualnie dyspozytura w Warszawie nie wydała zgody na zamianę obiegów, tak więc powrotnego Chełmońskiego czeka solidne "wtórne".
Nie przejmowali się Chełmońskim na powrót,bo w tygodniu jedzie pare osób na krzyż,a w niedziele to nikt tym nie jedzie przecież,a taka zamiana składów to też kłopotliwa sytuacja
Nie przejmowali się Chełmońskim na powrót,bo w tygodniu jedzie pare osób na krzyż,a w niedziele to nikt tym nie jedzie przecież,a taka zamiana składów to też kłopotliwa sytuacja
Ale jadą choćby wagony ze Lwowa, w których był komplet i na powitanie w Polsce dostały 4h po dupie. No i w sumie racja, skoro mało ludzi to po co się nimi przejmować. Niech sobie w nocy wyczekują na peronie, bo szkoda zachodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum