http://www.phototrans.eu/images/photos/small/29/458419.jpg
Ale na takie KKA to chyba pasażerowie nie narzekają. Pełna klima, komfortowe rozkładane siedzenia i jeszcze 10 minut przed czasem. Może podobnie jak na kryniczance KKA przyciągnie pasażerów.
Tak sobie myślę,że jeśli kolej wprowadza do rozkładu KKA jako stałą formę przewozu,to w pewnym sensie wraca do tradycji przedwojennych gdy istniało przedsiębiorstwo Komunikacja Samochodowa PKP dysponująca własnym taborem.Tylko wtedy wszystko było jasne w tej kwestii.
Może tak zbierzmy się w klika osób i napiszemy do nich, że inaczej zrobili ten rozkład ?
Dzisiaj chciałem dostać się do OSW, to musiałem o 4:22 wyjechać z Myszkowa, godzine marznąć w Katowicach.
Jaki to ma sens ?
Niech w sobotę dadzą nam busa o 9 z Kato do OSW, i niech zmienią tego co z OSW jedzie do Kato 14:35 na 15:30 bo ludzi jest strasznie mało, przecież to jest jakaś porażka, albo niech chociaż z Katowic w weekendy dołożą coś o 18, bo tak się nie da żyć.
Chamstwo w Państwie.
Szkoda słów.
Od stycznia 2011 r. na trasie Oświęcim - Katowice będzie dodatkowe połączenie zastępczej komunikacji autobusowej. Odjazd z Oświęcimia 15.35, z Katowic 17.00. Szkoda, że nie ma jeszcze połączenia z Katowic o 18.35...
Pytanie techniczne, czy dalej na tej linii obowiązuje połączenie w dobrej cenie? i jak to jest z przystankiem w Bieruniu, w strone Oświęcimia jest koło kościoła a w stronę Katowic?
Tak jest Połączenie w dobrej cenie - za studencki 2,52 z Oświęcimia do Katowic się płaci. Jeśli chodzi o Bieruń to w kierunku Katowic przystanek jest przed przejazdem kolejowym.
Jadąc do Oświęcimia busem o 6:35, słyszałem jak Kierownik rozmawiał z jednym z pasażerów i mówił że 8 jednostek stoi nie używanych, z tego co mówi kierowca autobusu KKA ma podpisane z nimi umowy do 28 lutego, i od 28 mają wrócić na trasy pociągi.
słyszałem jak Kierownik rozmawiał z jednym z pasażerów i mówił że 8 jednostek stoi nie używanych
Zawsze mówiłem żeby nie słuchać bzdur kierowników pociągu i konduktorów, bo rzadko pokrywa się to z rzeczywistością.
8 jednostek nie stoi, a czeka na naprawy okresowe w zakładach naprawczych. A stać to stoją szynobusy SA109 w szopach, które UM na naprawić, jeden dokończyć do końca lutego i to one mają od 1 marca obsługiwać linię Katowice - Oświęcim - Katowice.
Wysłany: 03-01-2011, 13:08 spotkanie w sprawie kolei w województwie śląskim
Dostałem właśnie odpowiedź z Urzędu Marszałkowskiego na moje pismo z 16 grudnia, w którym ponownie prosiłem o spotkanie i skutek jest. Zaproszono mnie na spotkanie 20 stycznia o 10.00 w pokoju 630. W spotkaniu udział weźmie p. Janusz Pogoda z ramienia UM i p. Renata Rogowska z PR.
Liczę na udział Krzyśka Kusia, może ktoś jeszcze ma ochotę z nami się wybrać.
Piszcie też o sprawach, które należy poruszyć, bo spotkanie będzie dotyczyło nie tylko linii Sucha Żywiec, ale całego województwa ślaskiego. Na pewno poruszona będzie kwestia Oświęcim-Katowice, zawieszanie sobie połączeń pod przykrywką niesprawnego taboru.
Ciekawe że spotkanie wyznaczono po dacie 17 stycznia, czyli po teoretycznym powrocie zawieszonych pociągów i zapewne będzie mydlenie, ze już sytuacja jest opanowana itd. itp.
Ale Suchej i Oświęcimia nie odpuścimy!
Pozdrawiam
kruczek
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Bardzo proszé o informacje kiedy w ostatnim czasie i na jakim odcinku byly lub sá planowane remonty torowiska relacji Oswiécim-Katowice.Z góry dziékuje za info.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum