Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Rudna Gwizdanów a Rudna Miasto
Autor Wiadomość

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 13:16   Rudna Gwizdanów a Rudna Miasto Odpowiedz z cytatem

Witam...jestem tu nowy i nie wiem czy napisałem w dobrym dziale jak coś Cool ale mam pytanie co do nowego rozkładu jady PKP na dolnym slasku, gdzie można pisać zażalenia i jakies propozycjie zmian w sprawie nowego rozkłądu PKP bo mam już dośyć omijania stacji Rudnej Gwizdanów a faworyzowania Rudnej Miasto bo jak narazie znowu pociąg pośpieszny TLK z Zielonej Góry do Przemyśla zatrzymuje się W Rudnej Miasto i IR SLĄZAK z Zielonej Góry do Krakowa Gł też zatrzymuje się Rudnej MIasto a nie w Rudnej Gwizdanów. Nie moge pojąc dlaczego PKP omija stacjie Rudną GWizdanów przecierz na tej stacji jest niemal wszystko : jest poczekalnia, oswietlenie w nocy , z nastawni zapowiadają pociągi , perony są wyłożone kostką chodnikową , jest wiata peronowa o dlugości około 100m gdzie podczas deszczu można się schonić. A natomias w Rudnej Miasto są 4 lampy co swiecą bladym światłem oraz peron z ubitej zmieni i gdy pociąg się zatrzymuje to można z niego wypaśc jadąc w kierunku Wrocławia
A po z ta tym do więcej osób wracało by tym TLK do Rudnej GWizdanów niż do Rudnej MIAsto

A więc może ktoś wie gdzie można pisać swoje zażalenia co do rozkładu nowego jazdy lub propozycjie korekty...bo to że TLK i IR zatrzymująsię w Rudnej MIasto to normalna paranoja

Za odpowiedzii z góry dziękuje Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 12-12-2010, 13:45    Odpowiedz z cytatem

Tak, szczególnie jest uzasadniony postój pociągu TLK-84500 w Rudnej Miasto, natomiast Nowa Sól, Brzeg Dolny czy Ścinawa są za małe. Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomornik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 12-12-2010, 14:10    Odpowiedz z cytatem

Za to w Chojnowie staje EC Very Happy to już rewelacja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 14:20    Odpowiedz z cytatem

Bartuś ten TLK-84500 to jest ten pociąg z Bielsko-Białej do Kołobrzegu tak?? Masz racjie zatrzymuje się w Rudnej Mieście a niezatrzymuje się w takich stacjach jak Brzeg Dolny czy Ścinawa.

Tak samo jest z IR z Zielonej Góry do Krakowa po odjezdzie z Głogowa zatrzymuje się w Rudnej Mieście potem w Ścinawie a od Ścinawy jedzie jako pociąg REGIO do Wrocławia. Już zaczyna mie to irytować olewanie Rudnej Gwizdanów bo to stacja z tradycjami od zawsze tam się zatrzymywały pociągi pośpieszne a od 2-3 lat wszystko zatrzymuje się w Rudnej Mieście w której są tylko 4 lapmy, peron z ubitej ziemi i nawet brak budynku stacji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 12-12-2010, 14:36    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek, nie rozumiem czym się tak irytujesz. Stacja Rudna Miasto, to jak sama nazwa wskazuje, stacja położona najbliżej miasta, choć Rudna formalnie jest wsią. Natomiast Gwizdanów leży gdzieś na jakimś wygwizdowie. Pociągi zatrzymają się tam gdzie najbliżej są największe skupiska ludzkie, a przyznasz chyba, że nie ma sensu, aby w takiej dziurze jak Rudna (1.600 mieszkańców) pociągi dalekobieżne stawały dwa razy. To dopiero byłby absurd!

Cytat:
Już zaczyna mie to irytować olewanie Rudnej Gwizdanów bo to stacja z tradycjami

Jakie tradycje masz na myśli?

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 12-12-2010, 14:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 14:48    Odpowiedz z cytatem

Ale o to chodzi że w Gwizdanowie zawsze wsiada więcej ludzi niż w Rudnej a tam się zatrzymują wszystkie pociągi po drugie to własnie podrózni przyjężdrzają autamiz polkowic, lubina i chobieni do gwizdanowa a nie do Rudnej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 12-12-2010, 15:12    Odpowiedz z cytatem

Być może PKP IC uznało że Rudna to kurort turystyczny i dlatego te postoje Śmiech
Znajomi jechali rok temu właśnie z Poznania do Rudnej z przesiadką by zwiedzić Żelazny Most. O ile ten postój da się zaakceptować, bo wszystko przecież jest możliwe, to fakt, że pociąg nie zatrzyma się w Nowej Soli czy Brzegu Dolnym to już jest totalny absurd. Uważam że może mieć to tez związek ze znajdującym się w okolicy Lubinie i Polkowic. Sądzę ze to wstęp do tego by to połączenie uwalić, a przynajmniej przetrasować przez Poznań.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 12-12-2010, 16:13    Odpowiedz z cytatem

InterCity jest pełne absurdów podobnie jak cała nasza polska kolej. Takie klopsy jak postoje w Rudnej czy w Chojnowie to nieporozumienia Razz Jakże dziś się uśmiałem widząc osobę chcącą pojechać pociągiem EC Wawel z Chojnowa do Bolesławca (no bo przecież przez Bolesławiec Smile ).. Po usłyszeniu ceny sama zrezygnowała Cool

Ciekawe jak długo takie kwiatki się utrzymają.. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 12-12-2010, 17:34    Odpowiedz z cytatem

Kiedyś mieszkałem w Rudnej a dokładnie obok stacji Rudna Miasto. Pamiętam bardzo dobrze jak wszystkie dawne pociągi pośpieszne zatrzymywały się tylko w Rudnej Gwizdanów a na miasto tylko osobowe.
W Rudnej Gwizdanów zatrzymywał się również dawny pociąg do Berlina.

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 12-12-2010, 18:01    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie Jerry wszystko zatrzymywało się w Rudnej Gwizdanów.
Teraz nawet pracownicy kończący prace w Głogowie o 14:30 nie mają jak wrucić do Rudnej Gwizdanów bo IR zatrzymuje się w Rudnej Miasto Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 12-12-2010, 18:12    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Już zaczyna mie to irytować olewanie Rudnej Gwizdanów bo to stacja z tradycjami

Jakie tradycje masz na myśli?[/quote]

Gwizdanów również był kiedyś tak jakby kolejową wioską. Pamiętam za łepka jak ganiałem po tej stacji i cudne pociągi tam jeździły i się zatrzymywały. Była czynna kasa biletowa wraz z poczekalnią a w korytarzu wisiał zarąbiście duży rozkład jazdy!!!

Tuż za torami zaraz obok sklepu zwanego przez mieszkańców "REAL" znajdywały się a nawet dalej się znajdują kolejowe mieszkania pracownicze a oprócz tego pracownicy mieszkają również w górnej części budynku dworcowego.

Nie wiem jak na dzień dzisiejszy sprawa wygląda ale istniała Spedycja Towarowa.

Parę metrów od stacji znajduje się cudna wieża wodna do której jeszcze w tamtym roku dało się wejść lecz nie wiem czy teraz też mozna. Istniała parowozownia która obsługiwała linię Rudna Gwizdanów - Polkowice i jest zachowana nawet w dobrym stanie

Parę fotek stacji:
http://www.kolej.one.pl/index.php?dzial=stacje&id=214&okno=galeria

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 12-12-2010, 18:12    Odpowiedz z cytatem

Przecież stacja Rudna Gwizdanów znajduje się w zasadziew samym lesie. Jacy pracownicy mieliby dojechać od Gwizdanowa? Żeby nie było wątpliwości, położenie Rudnej i Gwizdanowa:

Rudna.jpg
Plik ściągnięto 115 raz(y) 98.67 KB

Rudna Gw..jpg
Plik ściągnięto 94 raz(y) 92.76 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebol71 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 12-12-2010, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Mnie osobiście kiedyś dziwiło, dlaczego zawsze słysząc w Głogowie zapowiedź pociągu "do Wrocławia Głównego przez Rudną Gwizdanów, Ścinawę, Wołów" wspomina się zawsze o Rudnej Gwizdanów a nie Rudnej Miasto. Czyżby Rudna Gwizdanów to ważniejsza stacja?

_________________
SRJP 2005-2012: chomikuj.pl/sebol71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 12-12-2010, 19:55   

Gagusiek napisał/a:
drugie to własnie podrózni przyjężdrzają autamiz polkowic, lubina i chobieni do gwizdanowa a nie do Rudnej


Akurat z Lubina, to "podróżni przyjeżdżają autami" do Ścinawy.
Powrót do góry

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 12-12-2010, 20:03    Odpowiedz z cytatem

Suma sumarum chodzi o to, że Gwizdanów to taka kolejarska wiocha (jak Węgliniec czy Miłkowice). Za jednego słusznego PKP wszystkie pociągi zatrzymywały się na Gwizdanowie ze względu na kolejarzy. Wystarczy zabrać kolejarzom darmowy transport, a zaraz podnoszą raban, bredząc o tłumach korzystających ze stacji, urojonych tradycjach itp. Przerabialiśmy już to z Miłkowicami, gdzie usiłowano zatrzymywać wszystkie pociągi pospieszne, aby kilku wąsatych i zapijaczonych kolejarzy miało wygodny i darmowy transport.

Tyle ode mnie w tym temacie, który kwalifikuje się do zamknięcia.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl