Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Rudna Gwizdanów a Rudna Miasto
Autor Wiadomość

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 12-12-2010, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Napiszę tak: pociągi wyższych kategorii powinny moim zdaniem zatrzymywać się w Rudnej Gwizdanów. Choć czasem właśnie jest tak, że zatrzymują się na przystanku osobowym, a pomijają stację - tak jest np.w Pionkach Zachodnich (p.o.), natomiast Pionki są pomijane.
Decydującym kryterium powinna być liczba pasażerów generowana przez dane miejsce.

BTW w Rudnej Gwizdanów jest wspaniały system podwieszenia sieci trakcyjnej - bez słupów trakcyjnych w ścisłym tego słowa znaczeniu, są tylko duże słupy po obu skrajach stacji, a na nich jest rozwieszona sieć z linek, które podtrzymują przewody.

_________________
PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

walbol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008

PostWysłany: 12-12-2010, 21:00    Odpowiedz z cytatem

Jarul, przeczysz sam sobie. Skoro warunkiem powinna być ilość korzystających pasażerów, to jak niby Rudna Gwizdanów ma tu "wyprzedzić" Rudną Miasto? To, że ta pierwsza jest stacją, a druga przystankiem nie ma tu żadnego znaczenia dla zatrzymywania się TeeLeK, czy IR. To tak jakby pociągi w Kłodzku miały jechać bez zatrzymania przez Kłodzko Miasto, tylko dlatego że to przystanek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 12-12-2010, 21:29    Odpowiedz z cytatem

pośpieszne zaczęły się zatrzymywać w Rudnej Miasto od rozkładu 2002/2003 kiedy to ówczesny pociąg "CZCIBÓR" 68103 Wrocław - Szczecin i 86102 Szczecin - Wrocław przez Legnicę, Lubin Górniczy zamiast w Gwizdanowie zatrzymywał się na Miasto. A pociągi 48503 Bielsko Biała - Kołobrzeg i 48502 Kołobrzeg - Bielsko Biała i ""ŚLĄZAK" 37103 Przemyśl - Zielona Góra i powrót jako 73102 pozostały z postojem w Gwizdanowie.
Od rozkładu 2003/2004 "CZCIBÓR" został przetrasowany przez Wołów, Ścinawę i dalej zatrzymywał się na Mieście i doszedł jeszcze pociąg "HETMAN" 27105 Zamość - Zielona Góra kursujący w (F) i też miał postój na Mieście.
Od rozkładu 2004/2005 pociąg 48503 - 48502 nie zatrzymywały się wogóle ani na Mieście ani Gwizdanowie tylko Ślązak i wakacyjne Świnoujście. CZCIBÓR też juz był tylko wakacyjny lecz pozostał z postojem na Mieście.
Od rozkładu 2006/2007 Gwizdanów nie miał już ani jednego pośpiecha

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 13-12-2010, 15:57    Odpowiedz z cytatem

Walbol piszesz że warunkiem zatrzymania ma być ilośc przewożonych pasażerów to jak wytłumaczysz np dzisiejszy pociąg IR z Zielonej Góry do Krakowa Gł akurat zatrzymując się w Rudnej Mieście wysiadło 6 osób z czego 5 osób musiało iśc ze mną na busa do Gwizdanowa czy Gawron, a po drugie pociąg REGIO z Wrocławia do Szczecina w rudnej niesamowita frekwencja 0 osób wysiadło i 1 wsiadła (czyli to ja wsiadłem) a w Gwizdanowie wysiadły 3 i wsiadła 1.

O to mi chodzi że w Rudnej Gwizdanów mimo że jest mniejszą miejscowością od Rudnej to mniej więcej zawsze więcej osób wysiada i wsiada. A ten IR ma dziwną trasę postojów bo po odjezdzie z Głogowa zatrzymuje się w Rudnej Miasto pózniej w Ścinawie a od Ścinawy zatrzymuje się na każdej stacji aż do Wrocławia

Wie ktoś gdzie lub do kogo można pisać propozycjie korekty rozkładu jazdy PKP które mają wejśc 1 marca....bo dużo osób chce napisać jakaś petcyjie z radnym i sołtysem na czele żeby IR zatrzymywał się bo mieszkańcy z Gwizdanowa którzy na co dzień pracują w Głogowie nie mają pociągu powrotnego po godzinie 14:30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 13-12-2010, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek, w sprawie interREGIO piszcie do centrali PR i UMWD.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 13-12-2010, 16:07    Odpowiedz z cytatem

Aha ale trzeba do centrali Przewozów Regionalnych czy można napisać do Przewozów Regionalnych we Wrocławiu???A i można do nich napisać emaila czy raczej nie????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 13-12-2010, 16:10    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek, zrób tak jak mówi Achib. Wystarczy e-mail, z solidnym uzasadnieniem. Swego czasu też pisałam e-maile w sprawie interREGIO do Bolesławca i moje wypociny odniosły pozytywny skutek.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 13-12-2010, 16:13    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
pisałam e-maile w sprawie interREGIO do Bolesławca i moje wypociny odniosły pozytywny skutek.


Czyli skruszyłaś beton, oj musiało boleć Język

Ale jaka satysfakcja...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 13-12-2010, 16:16    Odpowiedz z cytatem

Achib napisał/a:
Gagusiek, w sprawie interREGIO piszcie do centrali PR i UMWD.


Może jak bedzie się zbliżała korekta to UMWD znów będzie zbierał propozycje zmian od pasażerów jak to było w tym roku.

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 13-12-2010, 16:36    Odpowiedz z cytatem

Propozycje wszędzie odnośnie korekty marcowej składamy koledzy i koleżanki do 7.01
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Gagusiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Gru 2010

PostWysłany: 13-12-2010, 18:29    Odpowiedz z cytatem

W tym UMWD to do kogo trzeba dokładnie napisać w sprawie korekty rozkładu jazdy ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 13-12-2010, 19:00    Odpowiedz z cytatem

Gagusiek, Powinieneś pisać do Wydziału Transportu, ale nie wiem kto tam teraz po wyborach rządzi... Smile

krzysztoff napisał/a:
Jakże dziś się uśmiałem widząc osobę chcącą pojechać pociągiem EC Wawel z Chojnowa do Bolesławca (no bo przecież przez Bolesławiec Smile ).. Po usłyszeniu ceny sama zrezygnowała Cool


Też tą sytuację widziałem bo "Wafla" w Chojnowie nagrywałem... Konduktor powiedział gościowi cenę na pierwszą klasę razem z miejscówką - 60 zł (za 10 minut jazdy!!!).

A według mnie Rudna Gwizdanów uchodzi bardziej za towarową stację niż pasażerską, ale jeżeli z / do tej stacji jeździ więcej osób to postój powinni zrobić ,jeżeli w ogóle taki pociąg miałby się w Rudnej (czy Mieście czy Gwizdanowie) zatrzymywać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jarul Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Maj 2010
Skąd: Wrocław Główny

PostWysłany: 22-12-2010, 12:28    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jarul, przeczysz sam sobie. Skoro warunkiem powinna być ilość korzystających pasażerów, to jak niby Rudna Gwizdanów ma tu "wyprzedzić" Rudną Miasto? To, że ta pierwsza jest stacją, a druga przystankiem nie ma tu żadnego znaczenia dla zatrzymywania się TeeLeK, czy IR. To tak jakby pociągi w Kłodzku miały jechać bez zatrzymania przez Kłodzko Miasto, tylko dlatego że to przystanek.


Nie uważam, żebym przeczył sam sobie. W moim poście jest napisane, w podsumowaniu, że decydującym kryterium powinna być liczba pasażerów. I jeśli Rudna Miasto "generuje" ich więcej, to niech się tam TLK i IR zatrzymują. Podobnie jak w przywołanych przeze mnie Pionkach Zachodnich. Natomiast chyba zgodzimy się, że ze stacji zwykle korzysta więcej pasażerów aniżeli z przystanków - m.in. właśnie po to te stacje pobudowano (pomijając kwestie przepustowości szlaku). A Pionki Zachodnie, czy być może Rudna Miasto (być może, bo nie wiem jak tam jest z pasażerami) to wyjątki potwierdzające regułę.
Pewnie powodem niezrozumienia jest brak słowa "generalnie" lub "zasadniczo" w pierwszym zdaniu. Mea culpa.

_________________
PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ziken Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Gru 2010

PostWysłany: 26-01-2011, 07:58    Odpowiedz z cytatem

Witam postaram się ocenić tą sytuacje obiektywnie mimo że jestem mieszkańcem Rudnej. Na początku chciabłbym powiedzięc że nie jestem kolejarzem tylko zwykłym pasażerem.

I moim zdaniem pociągi TLK i IR nie powinny się zatrzymywać na stacji Rudna Miasto ponieważ : na tej stacji praktycznie nie ma peronów , ani nastawni z której można było by zapowiadać pociągi czy dojadą czy nie, kolejnym przykładem może być bardzo mała frekwencja osób wsiadających i wysiadający, oraz od 1 marca w pobliżu stacji Rudna Gwizdanów bedzie remontowany od podstaw wiadukt kolejowy ąz 8 miesięcy i pociągi i tak bedą musiały zwolnic do 10 km/h.

Natomiast jeszcze kilka lat temu jezdziłem pociągiem TLK do Wrocłąwia Gł który zatrzymywał się na stacji Rudna Gwizdanów i osób wsiadający zawsze było około 10 to jak na taką miejścowość to frekwencja bardzo dobra ale PKP jak zawsze musiało wszystko zniszczyć i niech teraz myslą co zrobić nad frekwencja w Rudnej Mieście licząca 0-2 osoby . Nawet innym akpektem ktory jest za żeby te pociągi zatrzymywały się w Rudnej Gwizdanó jest długi peron bo w Rudnej MIAsto 2 sklądy EN 57 i jak siedzisz w 2 skladzie na koncu to przy wysiadaniu wysiadasz w pół metrowej trawie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 19-07-2011, 11:44    Odpowiedz z cytatem

Człowiek nie pociąg

RUDNA. – Jak mamy przechodzić na drugą stronę torowiska? – zastanawiają się mieszkańcy Rudnej Gwizdanów. Po tym jak zamknięto wiadukt, pasażerowie mają nie lada dylemat: narażać się na mandat czy jechać wyznaczonym objazdem?

Remont estakady utrudnia życie nie tylko kierowcom. Z powodu jej zamknięcia mieszkańcy pobliskich wsi nie mają jak dostać się na drugą stronę torów.
Pozostaje nam objazd, który zajmuje co najmniej dziesięć minut. To jakiś absurd! – żalą się mieszkańcy Rudnej Gwizdanów – Pozostaje jeszcze skrót, czyli przejście przez tory, ale za chodzenie po torach grozi mandat – dodają.

Całą sprawę komentuje kierownik jednostki posterunku w Rudnej. – Rzeczywiście, nie ma tam przejścia, ale to nie znaczy, że można chodzić po torowisku. – wyjaśnia Dariusz Sypień. – To jest łamanie prawa, za które można otrzymać pouczenie albo mandat w wysokości 50 złotych. Zarówno policjant, jak i służba kolei mają prawo ukarać za coś takiego – podsumowuje mundurowy.

źródło
www.lubin.pl

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl