Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Utrzymanie infrastruktury przez PLK
Autor Wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 29-12-2010, 16:15    Odpowiedz z cytatem

Opłaty dworcowe tymczasem dworców i kas ubywa.Niedługo klimatyczne będą wliczać w cenę biletów...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bartek 27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lis 2009

PostWysłany: 29-12-2010, 16:23    Odpowiedz z cytatem

Jednym słowem , trasa Gliwice - Katowice - Gliwice schodzi na dno przy takiej szlakowej i sierżantach typu 50/70 km/h .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-12-2010, 20:59   

Bartek, w którym miejscu maszyniści łamią ograniczenia prędkości? Przecież niemożliwym jest, żeby mechanik jechał więcej, aniżeli pozwala na to WOS, nawet w przypadku opóźnienia pociągu.
Powrót do góry

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 30-12-2010, 16:11    Odpowiedz z cytatem

Wiecie może jakie konkretnie są ceny dostępu do infry kolejowej (głównie chodzi mi o pociągi pasażerskie)?
Z tego co gdzieś przeczytałem na necie wynika, że 29zł/km pociągu osobowego. Możliwe, że aż tak drogo?

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: 30-12-2010, 16:37    Odpowiedz z cytatem

lubelak195, wejdź na stronę PLK,tam jest taki fajny program kalkulacja, wszystkiego tam się dowiesz Smile .

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 30-12-2010, 17:39    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie, wszystko zależy od tonażu i linii, różne ceny są na różnych trasach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

PKPowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 01 Maj 2008
Skąd: z dyżurki

PostWysłany: 30-12-2010, 19:08    Odpowiedz z cytatem

mk1992, jak pozwala na to WOS i rozkład służbowy.

[ Dodano: 30-12-2010, 19:09 ]
A właśnie, jak w waszych okolicach wygląda odśnieżanie peronów Question

_________________
Ciekawe co jedzie na popychu, pewnie byczek.
Nie, cysterny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cezary1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2009

PostWysłany: 30-12-2010, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Weżcie pod uwagę , że PLK jest jedyną firmą. która w majestacie prawa sprzedaje buble za pełną cenę, Na wiekszości linii kolejowych powinna ona dopłacać przewoźnikom za to, że chcą jeździć. W Polsce mamy Koleje Niskich Prędkośći jedyni w Europie i jest to sukces. Powinniśmy się reklamować hasłem " chcesz jechać pociągiem 30 kilometrów w dwie godziny, przyjedź do Polski ". Kolej transyberyjska to pikuś dzięki naszym magikom z PLK niedługo z Krakowa nad morze pociąg będzie jechał ze dwa dni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 30-12-2010, 20:08    Odpowiedz z cytatem

Wyolbrzymiasz, ale masz rację. Winę za taką degradację infrastruktury ponoszą kolejne rządy całkowicie olewające finansowanie infrastruktury szynowej, skopany system łożenia na utrzymanie tras i tzw. beton, który po prostu ma w doopie stan infry, ważne że stołki są. Fakt, łączna długość linii kolejowych w Polsce jest naprawdę imponująca (po Niemcach odziedziczyliśmy ogrom kilometrów) i nie wszystkie linie trzeba utrzymywać, ale nawet niektóre najważniejsze linie są w fatalnym stanie - patrz: węglówka na całej długości, Warszawa - Radom p. Warkę, Poznań - Piła...i długo by jeszcze wymieniać ważne odcinki będące w złym lub bardzo złym stanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cezary1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2009

PostWysłany: 30-12-2010, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Bo u nas robi się remonty pod 160 km/h, a o wiele mniejszym kosztem można by utrzymać 120 km/h. No ale wtedy nie było by przerobu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-01-2011, 17:39   

sasho33 napisał/a:
Normalnie możliwe, obniżyli szlakową ze względu na słaby stan torowisk lub podkładów.

Dlaczego nie obniżą też opłat za dostęp do torów?
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-01-2011, 18:39   

Bo trzeba z czegoś utrzymywać przerośniętą biurwę.
Powrót do góry

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 14-01-2011, 18:27    Odpowiedz z cytatem

Na zachowanie w stanie używalności polskich torów potrzeba wiele pieniędzy, a to co robi teraz min. infrasruktury, to przechodzi wszelkie możliwości- nie dość,że finansowanie w stosunku do dróg jest 15:85 (standardy 40:60), to pieniądze oszczędzone z kolejowych inwestycji są inwestowne w drogi, a nie w kolej

Mam jeszcze pytanie- czy na liniach zelektryfikowanych cena za prąd jest wliczona w tą za Pckm , czy jest odrębna?

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-01-2011, 09:54   

Kasa na utrzymanie to jedno, a sposób w jaki utrzymują infrastrukturę to drugie. Przecież sporo ostatnich zimowych spóźnień nie było spowodowanych brakiem pieniędzy tylko tym, że nikt na czas nie odśnieżył torów czy zwrotnic. A przecież nie była to zima stulecia tylko normalna zima jaka jest w naszym klimacie. To, że szynobusy zakopywały się w zaspach to nie jest wina braku inwestycji w infrastrukturę tylko złego zarządzania firmą i ludźmi.
Powrót do góry

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 14-02-2011, 19:30    Odpowiedz z cytatem

Czy ktos (szczegolnie pracownicy PLK) pokusilby sie o wytlumaczenie tej mapki:
http://fakton.pl/wp-content/uploads/2010/10/263.jpg ?

Chodzi mi o status linii technologicznych. Co to oznacza w praktyce i jak to sie ma w stosunku do szukania drobnych pod dywanem i mat. staroużytecznych od modernizacji "obok" na ich utrzymanie/rewitalki? ;]
W kontekście swojego podwórka pytam (linie 203 i 207), ale pewnie nie tylko ja byłbym zainteresowany Very Happy

Druga sugestia - nie widziałem jeszcze mapki "dzięki Celińskiemu" - moze chcialoby sie komus powstawiac pomarańczowe 'x' na szlakach, ktore pamietnego dnia zostaly zawieszone i czerwone 'x' na fizycznie zlikwidowanych w trakcie 20lat III RP.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
323502
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl