Noema, kto konkretnie odpowiada w KD za organizację przewozów?
To żadna tajemnica. Odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz w tym propagandowym filmie KD:
W pierwszej min. filmu (od 0:15) widzimy naczelnika działu organizacji przewozów KD, zaś w trzeciej (od 2:43) tzw. specjalistę w tym dziale. To ci panowie odpowiadają za rozkład jazdy KD.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie można jakoś zareagować? Wiadomo, że jakieś petycje itp, często nic nie dają, ale jakby tak pozbierać podpisy? Nie wiem, może przesadzam, ale jak dla mnie to uwalenie tych pociągów to przegięcie.... Co nam teraz zostanie?!
uwalenie RE do/z Drezna chyba jest już przesądzone, bo tych pociągów nie ma w projekcie nowego rozkładu jazdy:
Nie może się to stać , Przecież te pociągi cieszą się znakomitą frekwencją podróżnych i to w obu kierunkach .
Kto na taki genialny pomysł wpadł, aby tych pociągów nie było
- Jednocześnie należy mieć świadomość, że nowe połączenia to wielkie obciążenie dla budżetu województwa i utrzymanie połączeń transgranicznych to kosztowne zadanie. W przypadku połączenia z Wrocławia do Drezna pełni ono de facto rolę połączenia międzynarodowego o zasięgu daleko wykraczającym poza podstawową relację. Stąd w czasie otwartych konsultacji województwo zwróciło się do Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z prośbą o ujęcie wzmiankowanego połączenia w swoim Planie zrównoważonego rozwoju transportu, którego opracowanie jest obowiązkiem wynikającym z przywołanej wcześniej ustawy PTZ. Strona rządowa przychyliła się do wniosku województwa, uwzględniając we wzmiankowanym planie połączenia i na tym ciągu, jednocześnie nie wskazując daty, kiedy fakt taki mógłby mieć miejsce. Samorząd wskazuje datę 31 maja nie jako dzień rozwiązania połączenia, ale jako dzień gdy w opinii Urzędu zakończy się możliwość finansowania z budżetu województwa. Jednocześnie województwo wraz z przewoźnikiem podejmuje kroki celem uzyskania stanowiska MTBiGM w sprawie. Nie można więc mówić o zawieszeniu połączenia, a jedynie o próbach zmiany metody i stron jego kontraktacji - dodaje Agnieszka Zakęś.
Wychodzi zatem, że UMWD odbiło piłeczkę do MTBiGM, a rząd platfusiarni ma to w głębokim poważaniu! Ciekawe co Pani Agnieszka Zakęś miałaby dziś do powiedzenia?
Popularną podwaliną pod obniżenie frekwencji i likwidację kursów jest uruchamianie pociągów w godzinach innych niż szczyt przewozowy oraz zaplanowanie odjazdów tuż przed przyjazdami pociągów, z których pasażerowie będą się przesiadać. Od 9 czerwca skosztują tego mieszkańcy Zgorzelca i okolic. Na szybką przesiadkę w Węglińcu nie będą mieli już szans. Oto trzy przykłady odjazdów pociągów Kolei Dolnośląskich tuż przed przyjazdem pociągów Regio z Wrocławia:
Tym, którzy zdecydują się na dłuższą przesiadkę w Węglińcu, zostanie goła chmurka. Dworzec niedawno zamknięto przed podróżnymi. Takie niuanse nie interesują tych, którzy za to odpowiadają. Pasażer to dla nich piąte koło u wozu. Im szybciej się go pozbędą, tym większy będą mieli spokój. A to w Polsce argument do kolejnej premii.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Tutaj w ogóle nie ma pociągu ze Zgorzelca o 14:33, tylko jest o 15:24 i jest skomunikowany w Węglińcu. Skład ze Zgorzelca przyjeżdża o 15:45, a ten do Wrocławia Głównego odjeżdża o 15:50.
Więc punkt numer 3 do kasacji, bo to jest po prostu nieprawda.
W czasie wakacji będą w Węglińcu rozkomunikowania wypunktowane przeze mnie i zaczarowywanie rzeczywistości tego nie zmieni.
Nie wiem kto za to odpowiada: KD czy PLK, a może solidarnie KD z PLK. Mnie jako pasażera w ogóle to nie interesuje. A że są to pociągi KD to baty za absurdy w rozkładzie jazdy będzie zbierać beton KD.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Niestety widać już efekt przejęcia niektórych pracowników PR Wrocław przez Koleje Dolnośląskie. Jechałem ostatnio Impulsem i zobaczyłem znajomą twarz, którą często spotykałem w poczciwych kiblach. Konduktor był niechlujnie ubrany (wygnieciona marynarka) i odznaczał się brakiem kultury osobistej. Dodatkowo bardzo luźno podchodził do kontroli biletów ("miesięczny?", konduktorzy KD są bardzo skrupulatni, a przy tym uprzejmi).
Spadochroniarze z PR niszczą dobry wizerunek załóg KD!
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum