Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Monopol KD na Dolnym Śląsku?
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-09-2011, 18:42    Odpowiedz z cytatem

rew2010, a to czytałeś?
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=14592

Uczulam wszystkich forumowiczy, że każda, choćby najmniejsza krytyka KD skończy się wezwaniem do sądu/policji/prokuratury (niepotrzebne skreślić).

Komuś już zupełnie odbiło!

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

radziunio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Mar 2010

PostWysłany: 30-09-2011, 20:22    Odpowiedz z cytatem

widziałem ten skład we wrocku, był złożony ze dwóch szynobusów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 24-01-2013, 14:21    Odpowiedz z cytatem

Dolnośląskie PR idzie śląską ścieżką?

Komitet Obrony Dolnośląskich Linii Kolejowych skierował do marszałka województwa list, w którym wyraża zaniepokojenie sytuacją przewozową w województwie i pyta, co się stanie w przyszłości z pracownikami obecnie pracującymi w spółce Przewozy Regionalne. List ma to związek z planowanym przejmowaniem kolejnych tras w regionie przez Koleje Dolnośląskie.

„Od przynajmniej dwóch lat obserwujemy coraz bardziej powiększającą się siatkę połączeń realizowanych przez KD na rzecz PR. W rzeczywistości powoduje to brak stabilizacji w ruchu regionalnym oraz zmusza spółkę Przewozy Regionalne do podejmowania radykalnych działań niekorzystnie wpływających na jej rozwój w województwie (zwolnienia pracowników, likwidacja sekcji)” – czytamy liście KODLK.

Z informacji, jakie uzyskał Komitet od czerwca tego roku Koleje Dolnośląskie przejmą całkowicie regionalny ruch pasażerski na odcinku linii E30 Wrocław- Zgorzelec. W przyszłym rozkładzie jazdy planowane jest dalsze przejmowanie ruchu przez powyższą spółkę na linii 274 Wrocław- Wałbrzych- Jelenia Góra.

W związku z KODL skierowało do marszałka województwa pytania: kiedy definitywnie spółka Koleje Dolnośląskie przejmie całkowicie ruch regionalny w województwie i co stanie się w przyszłości z pracownikami Przewozów Regionalnych. Ponadto, czy kursujące obecnie przez województwo i zaczynające bieg w Jeleniej Górze, Międzylesiu i Węglińcu pociągi InterREGIO „Galicja”, „Mamry”, „Rudawy” i „Łużyce” nadal będą kursowały oraz czy planowana jest ich likwidacja i skrócenie tras do Wrocławia.

Obecnie w Dolnośląskim Zakładzie Przewozów Regionalnych toczy się dialog społeczny w sprawie likwidacji Sekcji Pasażerskich, Posterunków Rewizji Technicznej oraz kas biletowych w Kłodzku i Legnicy. Dyrektor Zakładu PR we Wrocławiu poinformował pracowników Sekcji z Legnicy, że od lutego do czerwca 2013 r. planowane są zwolnienia, które obejmą 70 pracowników, w tym kasjerów, pracowników administracyjnych oraz drużyny konduktorskie z Węglińca.

Ostateczne rozstrzygnięcia dotyczące przyszłości pracowników likwidowanych sekcji zostaną ustalone w wyniku dialogu społecznego._
- W miarę możliwości i w drodze indywidualnych ustaleń będziemy się starać znaleźć pracę dla zwalnianych pracowników w innych miejscach Dolnośląskiego Zakładu PR - mówi Kamil Migała, rzecznik Przewozów Regionalnych.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/12207/Dolnoslaskie-PR-idzie-slaska-sciezka.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-01-2013, 15:15    Odpowiedz z cytatem

A to nasz artykuł z Rynku Kolejowego.

Związki Zawodowe i KODLK

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 24-01-2013, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Co w takim razie z Kamieńczykiem? Po siedmiu latach won z rozkładu?

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 13-02-2013, 14:08    Odpowiedz z cytatem

Trudna sytuacja Przewozów Regionalnych na Dolnym Śląsku:

http://www.karkonoszeplay.pl/pl/aktualnosci/przwozy-regionalne-odjada

http://www.youtube.com/watch?v=uMh3G0-kglE

Zapraszamy na nasz FACEBOOK KODLK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 13-02-2013, 14:38    Odpowiedz z cytatem

Prawdę mówiąc to gdyby nie UMWD i KD to na wielu liniach na Dolnym Śląsku ruch byłby zawieszony. Niech tam PR wylatuje albo wycofa się do sfery tańszych pośpiechów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-02-2013, 15:09    Odpowiedz z cytatem

To że PR znikną z DŚ to tylko i wyłącznie kwestia czasu. Owszem zostaną pociągi komercyjne IR/RE, jednak pewnie ich trasy będą przycięte o odcinki po których jadą jako Regio obecnie albo taryfa zostanie na nich zmieniona na IR/RE w całej relacji.

UMWD dąży do tego by ich spółka przejęła całkowicie wszystkie połączenia regionalne na DŚ, bo dla nich jest to po prostu tańsze i wygodniejsze, w końcu to ich własna spółka. Myślę jednak, że nie będzie to zrobione na chybcika jak w przypadku KŚ, tylko potrwa jeszcze z 3-4 lata, ponieważ KD mają za mało taboru i ludzi na razie, by przejąć całkowicie ruch w naszym województwie. Z pewnością przejmą sporą część ludzi z PRów, także nie ma się co martwić o ich zatrudnienie.

Wszystko zależy od UMWD i tego jak podejdą do sprawy. Jeśli tak jak Matusiewicz na Śląsku to spartolą to po całości i czeka nas katastrofa. Jednak jeśli będą to robić systematycznie, spokojnie, mając pewny grunt pod nogami, czyli odpowiednią ilość taboru do obsługi połączeń, ludzi i zaplecze techniczne to myślę, że nie mamy się o co martwić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 13-02-2013, 16:28    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli KD miałyby przejmować pracowników DZPR to proponuję ostrą selekcję, żeby starzy pracownicy ze starymi nawykami nie popsuli dobrej opinii kierownikom i konduktorom KD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 13-02-2013, 18:22    Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, czego? Dobrej opinii?
Opinii cieniasów, którzy boją się otworzyć usta, gdy jakiś oprych z wulgarny sposób się do nich odezwie?
Czy może opinii profesjonalistów, którzy po nadaniu sygnału "odjazd" nie zdążają wsiąść do pojazdu i w samej koszuli z krótkim rękawem przy kilkustopniowym mrozie czekają na następny pociąg? (żeby nawet głupiego radiotelefonu nie mieć...)
Ciekawe...

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 13-02-2013, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Flanker napisał/a:
UMWD dąży do tego by ich spółka przejęła całkowicie wszystkie połączenia regionalne na DŚ, bo dla nich jest to po prostu tańsze i wygodniejsze, w końcu to ich własna spółka.

Z tą taniością polemizowałabym. Już dziś UMWD wydaje więcej na KD niż na PR. Zresztą oboje doskonale wiemy, że tu nie chodzi o cięcie kosztów, bo ani UMWD ani KD nie liczą się z pieniędzmi podatników. Tu chodzi tylko i wyłącznie o politykę, stołki dla "swoich" etc. Zresztą popatrzmy na Koleje Śląskie, które mają mnóstwo długów... KD też są poważnie zadłużone, pomimo pompowania w tę spółkę ogromnych funduszy! Przeliczając to na liczbę osób zatrudnionych można wnioskować, że KD to najdroższy przewoźnik w kraju!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 13-02-2013, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Noema, masz jakieś potwierdzenie tych danych? Czy po prostu snujesz domysły? Tych domysłów już jest tyle że ciężko się to czyta, naprawdę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 13-02-2013, 21:15    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec, ależ oczywiście. W przeciwieństwie do KD Chłopaków i innych fanatycznych wyznawców Kolei Dolnośląskich mam konkretne liczby na poparcie swoich słów.

Jeśli chodzi o zadłużenie KD odsyłam do raportów rocznych:
http://www.kolejedolnoslaskie.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0

Co zaś się tyczy dotacji do przewozów regionalnych obsługiwanych przez KD i PR Wrocław odsyłam do stosownych uchwał zarządu UMWD, które mówią, że:

1. Za 2012 rok Przewozy Regionalne miały otrzymać 33.641.486,08 zł, w tym 4.777.259,80 zł na naprawę kolejowych pojazdów szynowych.

2. Za 2012 rok Koleje Dolnośląskie miały otrzymać 38.819.772,55 zł, w tym 2.126.725,30 zł przyznane przez województwo lubuskie.

Z powyższego wynika, że PR Wrocław dostał z UMWD w ramach rekompensaty na przewozy kolejowe kwotę 28.864.226,28 zł (odliczyłam kwotę przeznaczoną na modernizację EZT). Natomiast Koleje Dolnośląskie na ten sam cel dostały z UMWD kwotę 36.693.047,25 zł (odliczyłam środki przekazane przez woj. lubuskie).

Przeliczmy to teraz na pracę przewozową, liczbę osób zatrudnionych etc. i wyjdzie nam, że KD są kilkukrotnie droższe od PR Wrocław.

Liczby nie kłamią!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!


Ostatnio zmieniony przez Noema dnia 13-02-2013, 21:18, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 13-02-2013, 21:17    Odpowiedz z cytatem

Zapomniałaś dodać że KD intensywniej inwestuje w tabor, nie? Chyba że te EZT kupuje UMWD, wtedy to inna sprawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 13-02-2013, 21:20    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec, mówisz o Newagach? Środki na ten cel KD otrzymały z UMWD już parę lat temu (powiększyły kapitał zakładowy KD) i nie mają nic wspólnego z dotacjami, o których napisałam w poprzednim poście.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl