W Legnicy pozostanie ajencyjna kasa która będzie sprzedawała bilety na pociągi regionalne i IC. Po zakończeniu remontu dworca będzie można podejść do okienka i kupić bilet z rezerwacją!
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Uwielbiam te wasze wielkie słowa, "kolejowa demolka", "walczymy"... czekam na nagłówek "koniec świata na E-30"... tylko dlatego, że spółka, która przestanie tam puszczać swoje pociągi... likwiduje swoje kasy.
Cytat:
Powyższy fakt uderza rażąco nie tylko w pracowników tej kasy, ale przede wszystkim w pasażerów, którzy na przykład nie będą mogli wykupić biletu na objęty całkowitą rezerwacją miejsc pociąg TLK "Wrocławianin", ponieważ spółka "Koleje Dolnośląskie" która utrzymuje jeszcze kasę biletową w Legnicy nie ma podpisanej umowy na sprzedaż biletów pociągów uruchamianych przez PKP InterCity.
W Legnicy będzie istnieć kasa ajencyjna, gdzie będzie można kupić bilety na tego typu pociągi.
Cytat:
Pozostaje jeszcze zakup biletu w pociągu, ale nie każdy pasażer jest tego świadomy, a u kierownika pociągu istnieje dodatkowa dopłata.
Litości. Uważasz, że jak nie ma kasy na stacji, to nikt nie wsiądzie do pociągu?! Jaka dodatkowa opłata? Skoro nie ma kasy, to nie ma "dodatkowej opłaty". Z kogo wy robicie idiotów?
Cytat:
Jedynym ratunkiem w kwestii pociągu "Wrocławianin" jest...
...pójście do kasy lub kupienie biletu w pociągu.
Cytat:
A Szczypiński nie pojedzie i tak tym pociągiem, bo ..... zakupił sobie furę za 190 tyś.
No i co z tego?
Cytat:
Za jakiś czas znowu usłyszymy w mediach jakie to Koleje Dolnośląskie dbają o pasażera i jego wygodę. Czy to nie jest czysta manipulacja?
Manipulacja? Że można kupić bez problemu bilet w pociągu bez dodatkowych opłat, gdy kasa jest zamknięta?
Ludzie, błagam, przestańcie się kompromitować tymi populistycznymi artykułami, bo czyta się to z zażenowaniem. Ani to rzetelne, ani merytoryczne.
W Legnicy pozostanie ajencyjna kasa która będzie sprzedawała bilety na pociągi regionalne i IC. Po zakończeniu remontu dworca będzie można podejść do okienka i kupić bilet z rezerwacją!
Jerry, a na stacji Bolesławiec również będzie kasa ajencyjna?.
Z tego co mi wiadomo, to na spotkaniu z dyrektorem PR Wrocław nie było informacji przekazanej o ajencyjnej sprzedaży biletów, aby zwalniane kasjerki z PR Wrocław między innymi z Legnicy, Bolesławca mogłyby podjąć tam pracę. Chyba, że KD otworzą kasę ajencyjną w Legnicy, Bolesławcu.
Ale w tym wszystkim chyba jest najgorsze, że kasjerki PR Wrocław ze stacji Legnica, Bolesławiec już w niedługim okresie otrzymają wypowiedzenia z pracy . I tutaj nastąpi wielki dramat tych pań
[ Dodano: 22-03-2013, 18:46 ]
Te panie posiadają 25 - 30 letni staż pracy . Niejednokrotnie samotnie wychowujące dzieci. Alle kogo to interesuje!!!. Nie ma pracy i koniec .
Dramaty ludzkie ciąg dalszy
Jeżeli tobie nie odpowiadają te nasze artykuły to po co je czytasz? My dalej robimy swoje. A jeżeli chcesz dołączyć do Antykomitetowych idiotów (albo już do nich dołączyłeś) to powodzenia. Oni robią z siebie większych durniów.
Dolnoślązak
Pisma w omawianych powyżej sprawach pójdą w poniedziałek do odpowiednich osób i organów.
Jeżeli tobie nie odpowiadają te nasze artykuły to po co je czytasz?
Bo non stop spamujesz linkami do waszych inicjatyw, więc ciężko tego nie czytać.
Światowid napisał/a:
A jeżeli chcesz dołączyć do Antykomitetowych idiotów (albo już do nich dołączyłeś) to powodzenia. Oni robią z siebie większych durniów.
Nie uczestniczę w tym cyrku i nawet nie zamierzam, ale zważ na słowa, bo to trochę prostackie.
----------
Ponoć 31WE mają w weekendy jeździć do Jeleniej Góry... skąd ten pomysł? I co w weekendy będzie obsługiwało E30?
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-03-2013, 22:40
Światowid,
Dzielisz ludzi na tych "z nami" lub "przeciwko nam". Nie bierzesz pod uwagę, że ktoś może mieć inne zdanie. A już tym bardziej nie dyskutujesz merytorycznie.
Tak więc krótko: Pasażer, który wsiada na stacji bez czynnej kasy biletowej płaci w pociągu dodatkową opłatę, czy nie?
Nikogo nie dzielę. Po prostu śledzę wypowiedzi wszystkich członków forum a powyższa osoba zawsze jest na "nie" bez względu na to jaki temat poruszamy.
Pasażer nie powinien płacić dopłaty, ale więksozśc pasażerów jak widzi zamkniętą kasę, to albo jest zdezorientowana albo rezygnuje z zakupu biletu i przesiada się gdzie indziej. Widziałem jak to się dzieje w Wałbrzychu i w Jeleniej Górze na wakacje, kiedy to kasy były częściej zamknięte niż otwarte.
Światowid, to trzeba napisać że możliwość zakupu biletu w pociągu jest ale pasażerowie z niej nie korzystają. W tym momencie wasz komitet sieje dezinformacje i okłamuje internautów. Nie tędy droga.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-03-2013, 22:55
Nie odpowiedziałeś. Płaci dopłatę w pociągu czy nie? Zamierzacie zmienić treść tego wpisu czy zależy Wam na dramatyce nie mającej nic wspólnego z prawdą?
Nie pytam, czy lepiej jest na stacji z kasą czy nie - to dla mnie i większości pasażerów oczywiste.
Nikogo nie dzielę. Po prostu śledzę wypowiedzi wszystkich członków forum a powyższa osoba zawsze jest na "nie" bez względu na to jaki temat poruszamy.
Ale po co od razu obrażać? Szanujmy się nawzajem!
Światowid napisał/a:
Pasażer nie powinien płacić dopłaty, ale więksozśc pasażerów jak widzi zamkniętą kasę, to albo jest zdezorientowana albo rezygnuje z zakupu biletu i przesiada się gdzie indziej. Widziałem jak to się dzieje w Wałbrzychu i w Jeleniej Górze na wakacje, kiedy to kasy były częściej zamknięte niż otwarte.
Na wielu przystankach nie ma ani kas, ani automatów (np. Chojnów). Nie mówię, że to zaleta, ale nie jest to jakiś wielki problem. Ludzie sobie jakoś radzą. Między innymi wykorzystując opcję biletu internetowego. Kupno biletu przez internet to wielki problem? Może lepiej upowszechnić tę możliwość, informować innych o niej? Szczerze to nawet korzystając z Dworca Głównego we Wrocławiu bilety kupuję przez Internet. Pośpiech. A jak nie przez internet to w automacie. Kasa to dla mnie ostateczność.
Nikogo nie dzielę. Po prostu śledzę wypowiedzi wszystkich członków forum a powyższa osoba zawsze jest na "nie" bez względu na to jaki temat poruszamy.
Bo patrzę na to wszystko z boku, chłodnym okiem i jak czytam te farmazony to aż dziwie się, że to wszystko jakoś funkcjonuje. Poza waszym towarzystwem wzajemnej adoracji, nikt nie bierze na serio tych wypocin. Nie brzmi to ani profesjonalnie, ani merytorycznie. Zwykły populistyczny, naładowany emocjami bełkot. Naprawdę mam niezły ubaw jak to czytam.
Swoją drogą, jakieś bananowe dzieci postanowiły was ośmieszyć i stworzyć portal was ośmieszający. A wy? Zamiast to ignorować to... ciągle do tego wracacie. Wiesz jak to komicznie wygląda dla ludzi "z boku"?
Światowid napisał/a:
Pasażer nie powinien płacić dopłaty, ale więksozśc pasażerów jak widzi zamkniętą kasę, to albo jest zdezorientowana albo rezygnuje z zakupu biletu i przesiada się gdzie indziej.
Jasne, stada podróżnych wracające z pracy, szkoły, od znajomych/rodziny widząc zamkniętą kasę robią... w tył zwrot! i maszerują na autobus. To już jest tak absurdalne co piszesz, że nawet nie wiem czy ty naprawdę wierzysz w to co piszesz czy myślisz, że ludzie są głupi i ci w to uwierzą? Kolego, wyjaśniam grzecznie: gdy kasa jest zamknięta to 99% ludzi idzie do pociągu i kupuje ten bilet u konduktora. Taką sytuację spotykam niemal za każdym razem na wielu stacjach, gdy wracam do Wrocławia.
Ludzie sobie jakoś radzą. Między innymi wykorzystując opcję biletu internetowego. Kupno biletu przez internet to wielki problem?
Na pociągi KD biletu przez internet nie kupisz, a i honorowanie biletów internetowych PR w pociągach KD to jedna wielka zagadka - nikt nic nie wie.
Jeśli KD stworzą możliwość zakupu biletu przez internet (i ewentualnie przez komórkę) to problem braku kas biletowych na dworcach częściowo zniknie. Póki co po przejęciu wszystkich pociągów od PR przez KD na linii zgorzeleckiej internet dla pasażerów z tej linii będzie bezużyteczny, czyli cofniemy się o jakieś 20 lat, gdy o internecie mało kto słyszał.
Swoją drogą, KD od 2008 roku nie dorobiły się jeszcze ani jednego zewnętrznego kanału dystrybucji biletów! Już dawno pod tym względem wyprzedziły ich KM, KW, KŚ i Arriva. Beton KD wydaje kupę kasy na służbowe samochody osobowe dla siebie (najnowszy nabytek kosztował 182 979 zł), a pasażerów, którzy finansują ich luksusowe auta, ma w d...
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Swoją drogą, KD od 2008 roku nie dorobiły się jeszcze ani jednego zewnętrznego kanału dystrybucji biletów!
Zarząd KD półtora roku zmarnował na przegraną wojnę z internautami. Do dziś problem nr 1 dla betonu KD z niejakim "Borsukiem" (to taka ksywa) na czele stanowi nierozwiązana kwestia naszego forum. Do dalszej walki z forum i z KODLK zmobilizowali mikoli, aby samemu więcej publicznie się nie kompromitować. A mikol jak to mikol, nadgorliwy bywa, a jak jeszcze dostanie wymarzoną pracę na kolei w samorządowej spółeczce to już kompletnie takiemu palma odbija i betonieje.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum