Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Monopol KD na Dolnym Śląsku?
Autor Wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-01-2014, 20:44   

Cytat:
Tam jest niby 2 razy większa frekwsencja, ale jendak to połączenie jest dużo kosztowniejsze dla UMWD i te 18 osób na pociąg to tyle, co jeden stary tranzit PWHD wozi.

Nie od razu ... Świdnicę zbudowano Smile Cierpliwości, dopiero miesiąc kursowania, nie do wszystkich dotarło...
Przejdź na dół

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 20-01-2014, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Taa. Dotrze, jak przyjdą stawki z cennika PR.
@ bystrzak. Rachunek prawdopodobieństwa jest brutalny. I łatwo się na nim przejechać.
Świadkiem frekwencji jednego przejazdu ze 100 osobami w pociagu jest 100 osób. Świadkiem frekwencji 10 przejazdów z 1 osobą na pokładzie będzie 10 oób.
Jeśli mamy teraz 110 relacji tych 110 pasażerów, to wynika z nich, że średnia frekwencja to ok. 90 osób Wink A tak naprawdę tylko ok. 10.

A o pustym pociągu nikt nie zaświadczy, chyba, że mikol na stacji Smile
Jak ja jechałem to też były tłumy.

To dlatego tak różne mamy wyniki w sondażach wyborczych. Wszystko zależy od metody pomiaru i wygrywa partia, która za sondaż płaci Wink. Co nie znaczy, że nie da się zrobić dobrego.


Ostatnio zmieniony przez ufoludek dnia 20-01-2014, 21:27, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-01-2014, 21:27    Odpowiedz z cytatem

No cóż, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia Wink

Ja się domyślam, że liczyli na podstawie biletów sprzedanych w pociągach. A to jest takie średnie źródło, zwłaszcza na kudowiance, gdzie jest sporo przesiadkowiczów, a w Kłodzku M. jest kasa PR-ów.

W ogóle ciekawi mnie jak pasażerów liczy np. taki UTK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 20-01-2014, 21:44    Odpowiedz z cytatem

Zgrubnie Wink
Pewnie liczą regiokarnet np. jako 2 przejazdy, miesięczny jako 40 przejazdów. A jeśli nie mają takich danych, to losują np. 1 promil ogółu pociągów, liczą w nich frekwencję, mnożą przez 1000.
Ale nic nie przebije "szacowania frekwencji" rocznej w mpk.
Co roku jest to 365x500tys. Zaokrąglone w górę. Śmiech na sali. I nikt nie widzi ściemy. Gdyby to robił ktoś inteligentny, to choć ilość mieszkańców by delikatnie zwiększał co roku Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pio-Pio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2013
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 21-01-2014, 07:56    Odpowiedz z cytatem

ufoludek napisał/a:
Pociąg jest przyśpieszony, więc jedynie mieszkańcy Żarowa, czy Jaworzyny skorzystają z zagęszczenia taktu. Lepiej byłoby już puścić dodatkowy kibel z Wałbrzycha. Nie byłoby tak nowocześnie i propagandowo, ale z większą korzyścią dla pasażerów


Absolutnie się zgadzam. Jaworzyna mogła by śmiało być węzłem przesiadkowym w czterech kierunkach. Wystarczy żeby ktoś mądry zaczął się zajmować układaniem rozkładów jazdy i zorganizował "krzyżowanie" tam czterech par pociągów - Kłodzko - Legnica, Legnica - Kłodzko, oraz Wrocław - Jelenia Góra i Jelenia Góra - Wrocław. Wówczas była by szansa że jeszcze więcej osób by z tych pociągów korzystało, oczywiście z zachowaniem gwarantowanego skomunikowania w przypadku opóźnień. Jestem gotów stwierdzić, że ludzie w Polsce nie tyle boją się przesiadek, co boją się braku skomunikowań w razie opóźnień. Natomiast tabor obecnie kursujący w relacji Wrocław - Świdnica można by było wykorzystać do wzmocnień na innych niezelektryfikowanych liniach (choćby do skomunikowania w Węglińcu do Zgorzelca każdego pociągu z Wrocławia).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rogerson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Mar 2009

PostWysłany: 21-01-2014, 08:08    Odpowiedz z cytatem

Sorry ale tylko ktoś wyjatkowo negatywnie nastawiony do KD wierzy w to że frekwencja na trasie Świdnica - Wrocław - Świdnica to 8 osób na pociąg Śmiech

Przecież w artykule jest wyraźnie napisane, że "ze specjalnej oferty skorzystało 2 tysięce osób". A gdzie posiadaczy biletów miesięcznych? Gdzie posiadacze biletów jednorazowych kupionych we Wrocławiu? Z tego co pamiętam oferta specjalna dostępna jest tylko dla pasażerów którzy kupią bilet w Świdnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 21-01-2014, 08:35    Odpowiedz z cytatem

No tłumy walą po prostu, aby jechać z Wrocławia za 15 zł jednym z 4 pociągów na dobę mając pod nosem jadące co pół godziny busy za pół ceny. I setki kupiły bilet miesięczny, bo każdy świdniczanin tylko marzy, aby codziennie przejchać się ciuchcią, nawet czekając na pociąg 2 godziny po pracy.
To połączenie to niewypał i tyle. Ale gorszym niewypałem byłoby puszczenie pociągów przez Sobótkę, bo groziłoby to rozwaleniem dobrej oferty Polbusu spod Ślęży.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pio-Pio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2013
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 21-01-2014, 10:06    Odpowiedz z cytatem

ufoludek, właśnie połączenie przez Sobótkę miało by większy sens, oczywiście po spełnieniu pewnych warunków. Po pierwsze linia musiała by zostać doprowadzona do takie stanu źeby czas przejazdu był co najmniej znośny, a po drugie rozkład jazdy dostosowany do potrzeb, czyli pociągi by jeździły w takich godzinach w które były by wygodne przy dojazdach do zakładów pracy. Nie sądze jednak żeby takie pociągi zagroziły kursującym tam autobusom, co najwyżej były by tylko uzupełnieniem oferty przewozowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 17-11-2014, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Koleje Dolnośląskie niemal podwoiły liczbę pasażerów.

Koleje Dolnośląskie radzą sobie dobrze. Przejmowanie połączeń od Przewozów Regionalnych odbywa się bez problemów, liczba pasażerów lawinowo rośnie. Rośnie również zakres prac remontowych prowadzonych na wrocławskim węźle kolejowym przez PKP PLK i przygotowanie się na najcięższy okres robót jest głównym zmartwieniem przewoźnika.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/54740/koleje_dolnoslaskie_niemal_podwoily_liczbe_pasazerow.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-01-2015, 14:45    Odpowiedz z cytatem

Koleje Dolnośląskie podpisały z marszałkiem województwa dolnośląskiego umowę na wykonywanie przewozów na Dolnym Śląsku w latach 2015-2022.

Szczegóły:
http://bip.umwd.dolnyslask.pl/plik.php?id=35806

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 09-03-2015, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Połączenie do Rawicza powtórzy sukces linii do Węglińca?

Pięć nowych pociągów Impuls wzbogaci w tym roku tabor Kolei Dolnośląskich. Dzięki inwestycji przewoźnik uruchomi połączenie z Wrocławia do Rawicza oraz wzmocni ofertę na dotychczasowych odcinkach. – W uruchomieniu połączenia do Rawicza upatrujemy szansy na powtórzenie sukcesu linii Wrocław-Węgliniec – mówi Piotr Rachwalski, prezes KD.

Więcej:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/23376/Polaczenie-do-Rawicza-powtorzy-sukces-linii-do-Weglinca.html

---

Dolnośląskie nie zamierza rezygnować z pociągów PR.

Chociaż samorząd Dolnego Śląska nie zgodził się na zawarcie wieloletniej umowy z Przewozami Regionalnymi, to wciąż chce współpracować z tym przewoźnikiem. Czyli utrzymane będzie status quo – konkurencja PR i Kolei Dolnośląskich.

Więcej:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/23507/Dolnoslaskie-nie-zamierza-rezygnowac-z-pociagow-PR.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

audrin Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Cze 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 15:28    Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieję, że ten "sukces" nie skończy się przepełnionymi pociągami tak jak na E 30. Jakoś wątpię, żeby KD łączyły 31WE w składy, a nie wyobrażam sobie pojedynczego 31WE np. po 15 albo 16, kiedy podwójny EN57 do Rawicza/Leszna odjeżdża napchany po brzegi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 09-03-2015, 15:50    Odpowiedz z cytatem

"Sukces" na linii rawickiej będzie miał podobne objawy towarzyszące co na linii zgorzeleckiej lub jeleniogórskiej. Wraz z przejęciem większości przewozów przez KD, z linii znikną kasy biletowe PR-ów i okaże się, że w Żmigrodzie czy Obornikach nie można nagle kupić biletu na TLK.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 16:18    Odpowiedz z cytatem

Szkoda że KD nie prowadzi sprzedaży biletów IC.
Niestety pasazerowie beda zmuszeniu kupowac cbilety przez internet, o ile system bedzie dzialać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 09-03-2015, 17:37    Odpowiedz z cytatem

W tak zwanych Obornikach zdaje się że kasy prowadzi ajent (chyba jako podwykonawca PR czy coś takiego).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl