Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Bursztynem po Węglówce
Autor Wiadomość

Klrzysiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 23-05-2011, 11:14    Odpowiedz z cytatem

Czy nadal w obie strony pojedzie z wjazdem do Zduńskiej Woli? Mam nadzieję, że tak...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 23-05-2011, 16:38    Odpowiedz z cytatem

w kierunku Katowic nie zjeżdża do Zduńskiej Woli. Zatrzyma się w Zduńskiej Woli Karsznicach i dodatkowo Zduńskiej Woli Płd.

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Klrzysiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 24-05-2011, 10:28    Odpowiedz z cytatem

To paskudnie.

Powinni rozwijać skomunikowania w Zduńskiej Woli, skomunikowania to jedyna szansa dla węglówki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 03-06-2011, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Wielka szkoda że IR Bursztyn nie jest skomunikowany w Inowrocławiu z IR Mamry. Gdyby skomunikowanie umożliwiało przesiadkę podróżnych z obu pociągów, byłoby to super połączenie Śląska z Mazurami, oraz Dolnego Śląska i Wielkopolski z Trójmiastem. W takiej kombinacji popularność Bursztyna napewno by wzrosła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 03-06-2011, 09:49    Odpowiedz z cytatem

Bursztyn powinien codziennie jeżdzić, wtedy byłaby szansa na większą frekwencję, może na kolejne pociągi po węglówce, a tak, pojawi się sporadycznie kilka razy w roku, potem pewnie zniknie, podzieli los osobowego Katowice - Inowrocław, który wcale nie był pusty, a jednak zlikwidowano go. Bursztyn ma dobre godziny odjazdów/przyjazdów, ale zbyt rzadko jeżdzi, żeby zdobyć popularność wśród pasażerów.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-06-2011, 09:59   

sebek, Problemem węglówki jest praktycznie brak stacji pośrednich poza Zduńską Wolą. Trasa alternatywna przez Piotrków, Łódź, Kutno, Włocławek, Toruń to z 10x większy potencjał.
Powrót do góry

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 03-06-2011, 10:21    Odpowiedz z cytatem

kryniczanin, wszystko sie zgadza, duże miasta, wymiana pasażerów, zawsze w przedziałach TLK Katowice - Gdynia po kilka osób, choć i zdarzyło sie że jechałem sam od Katowic do Torunia, ale w takim razie, po co w ogóle "Bursztyn" jedzie węglówką? Na co liczą PR zaledwie kilka razy w roku i latem uruchamiając tamtędy "Bursztyna". Może jednak, ten niewielki potencjał na węglówce, jest warty, żeby coś tam jeżdziło, skoro TLK omija nawet sezonowcami węglówke, to PRegionalne powinny dać szanse pociągom na tamtej trasie. Moim zdaniem, jeden całoroczny IR powinien być, a zabawa w krótkie terminy i prawie niezauważalne przemykanie kilka razy w roku jest bez sensu.
Wiadomo, że węglówka nie ma dużych miast, ale i te mniejsze są zamieszkane przez ludzi, którzy przez lata przyzwyczajeni do pociągów, teraz oglądają wyłącznie składy towarowe. Zduńska Wola nie jest metropolią, ale żeby nie było połączeń z Inowrocławiem czy Katowicami to dramat.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-06-2011, 10:26   

sebek, Dwie pary regio po węglówce jedna para z Toruniem a druga z Bydgoszczą od Katowic to wszystko co tam potrzeba. I nie porozbijane na Katowice - Herby, Herby - Zduńska w stałe Katowice - Toruń i Katowice - Bydgoszcz.
Powrót do góry

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 03-06-2011, 12:01    Odpowiedz z cytatem

w 100% zgadzam z twoimi propozycjami, ale chyba nie prędko doczekamy powrotu tylu pociągów na węglówke, a najbardziej szkoda, że Bursztyn np.poza sezonem letnim nie jeżdzi powiedzmy w rel. Katowice - Bydgoszcz czy Katowice - Toruń, jeśli coś ma zmienić, to muszą być pociągi całoroczne, a pojedyńcze sezonowe znikną po jednym sezonie!

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 04-06-2011, 11:32    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, jak to wygląda technicznie, ale może dałoby radę, aby Bursztyn wjeżdżał jeszcze np. do Kłodawy ze skomunikowaniem na Regio do Kutna czy Konina.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LukE83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2009
Skąd: KOS / ST

PostWysłany: 04-06-2011, 12:30    Odpowiedz z cytatem

W obu kierunkach IR Bursztyn ma postój w Zduńskiej Woli odpowiednio 9 i 10 min. Czy nie wróży to przypadkiem obsługi składem wagonowym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 04-06-2011, 13:36    Odpowiedz z cytatem

będzie jechał klop...

W kierunku Katowic w ogóle nie zjedzie do Zduńskiej Woli tylko zatrzyma sie w Zduńskiej Woli Karsznicach

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

LukE83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Wrz 2009
Skąd: KOS / ST

PostWysłany: 04-06-2011, 14:27    Odpowiedz z cytatem

No cóż, pokierowałem się tabelą 315 (010611), stąd moje zapytanie. Faktycznie jednak Sitkol pokazuje co innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 19-06-2011, 11:23    Odpowiedz z cytatem

Jaka jednostka może jeżdzić na Bursztynie od 23.06. Z wygodnymi siedzeniami czy raczej twarde plastykowe.
Rozkład po korekcie dorzucił prawie godzine dodatkowej jazdy z postojami na odcinku Bydgoszcz - Tczew, co powoduje prawie 11h podróż z Katowic do Gdańska. Nie wiem czego można spodziewać po Bursztynie, czy da sie przeżyć całą trasę i czy warto zamiast TLK tak dla ciekawości jechać IR i węglówką?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 19-06-2011, 11:36    Odpowiedz z cytatem

Na "'Bursztynie" w tym roku widziałem Katowickie EN57 De Luxe , oraz EN71 na skórzanych siedzeniach, plastika raczej nie puszczą,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl