Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 79, 80, 81  Następny
Polski sen o Pendolino
Autor Wiadomość

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 28-03-2014, 10:31    Odpowiedz z cytatem

bo to chodzi o wrzesień przyszłego roku Smile

fakt kłamstwo straszne bo na LCS Malbork i Iława to jeszcze co najmniej rok robót przed nami.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-03-2014, 11:26    Odpowiedz z cytatem

Powtórzę to co już napisałem w wrześniu. Maszyniści Pendolino, z którymi rozmawiałem na pokazie w Gdańsku powiedzieli, że do Gdańska dojedziemy Pendolino dopiero w grudniu 2015 roku. Nie ma siły aby modernizację całej trasy zakończyć do września tego roku. Tak naprawdę to skończony jest tylko odcinek od Warszawy do Gołotczyzny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-03-2014, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Pendolino ograniczone do 160 km/h? PKP IC protestuje

Jak donosi „Puls Biznesu”, Alstom chce przekazać PKP Intercity pociągi Pendolino homologowane tylko do prędkości 160 km/h. Na certyfikację wyższej prędkości na razie nie starczy czasu. Przewoźnik i ministerstwo protestują.

Więcej TUTAJ

---

MIR: oczekujemy, że Alstom wywiąże się ze swoich zobowiązań wobec PKP IC

Piotr Popa, rzecznik prasowy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, powiedział w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym”, że MIR przedstawił ambasadorowi Francji stanowisko polskiego rządu w sprawie problemu wokół kontraktu na dostarczenie przez Alstom 20 składów typu Pendolino dla PKP Intercity.

Więcej TUTAJ

---

Oświadczenie zarządu PKP Intercity:

Zarząd PKP Intercity oświadcza, że kontrakt podpisany z firmą Alstom, zobowiązuje producenta do przekazania pociągów posiadających homologację dopuszczającą eksploatację na terenie Rzeczpospolitej Polskiej z prędkością max. do 250 km/h. Inne działanie stanowiłoby istotne naruszenie warunków zamówienia. W związku z otrzymanymi, niepokojącymi informacjami dotyczącymi dokumentacji homologacyjnej pojazdów EMU 250 PKP (ED250) złożonej w Urzędzie Transportu Kolejowego (UTK), w tym w szczególności w zakresie prędkości maksymalnej przedmiotowych pociągów, Zarząd PKP Intercity zwrócił się do producenta z prośbą o pilne wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 28-03-2014, 23:14    Odpowiedz z cytatem

ED72A umie pojechać 130... To po co to beztitlino?

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Barkor Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 28 Mar 2014

PostWysłany: 29-03-2014, 14:38   Optymalizacja kursów Pendolino - praca licencjacka Odpowiedz z cytatem

Jeśli ktoś ma chwilę to proszę o uzupełnienie krótkiej ankiety, która będzie mi bardzo potrzebna przy pisaniu pracy licencjackiej o optymalizacji kursów Pendolino:

https://docs.google.com/forms/d/1s19nkcz63lsbGqueACmkFcAIVyms8P4VoJQ33k9tGrI/viewform

Z góry dzięki! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-03-2014, 22:25    Odpowiedz z cytatem

Pendolino niepotrzebne?

Czy polskiej kolei potrzebny jest zakup pociągów Pendolino? Wczoraj "Puls Biznesu" ujawnił, że Alstom chce na razie przekazać PKP Intercity pierwszych osiem pociągów z homologacją tylko do prędkości 160 km/h. Według wiceprzewodniczącego sejmowej Komisji Infrastruktury i posła PiS Krzysztofa Tchórzewskiego, nawet przy homologacji na 250 km/h zakup pociągów i tak wydaje się być nietrafiony.

Czytaj dalej...

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 31-03-2014, 17:05    Odpowiedz z cytatem

Homologacja Pendolino na 160 km/h – bo nie ma ETCS

Składy zespolone ED250 Pendolino będą homologowane na razie do prędkości „konwencjonalnej”, czyli 160 km/h, a nie docelowej – 250 km/h. Okazuje się, że winnym jest infrastruktura, wciąż niegotowa na większe prędkości.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/18902/Homologacja-Pendolino-na-160-kmh-bo-nie-ma-ETCS.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 31-03-2014, 19:53    Odpowiedz z cytatem

ET05, po to, żeby pasażer mógł się poruszać nowoczesnym DALEKOBIEŻNYM składem, którego rozwiązania techniczne pozwalają mu dojechać nawet przy jednym czynnym silniku trakcyjnym. Ale chodzi przede wszystkim o standard wyposażenia. Póki co w Polsce nie produkuje się nic poza pociągami regionalnymi.. zresztą po co ja to tłumaczę, to chyba oczywiste jest.

A co do homologacji na 160km/h.. no i co z tego?? Przecież prędzej i tak nie pojedzie, dopóki ETCS nie zostanie założony, skalibrowany, przetestowany, wdrożony i odebrany. Co na nasze polskie warunki... myślę że potrwa jakieś 2 lata, zakładając wariant optymistyczny.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 31-03-2014, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
(...)rozwiązania techniczne pozwalają mu dojechać nawet przy jednym czynnym silniku trakcyjnym

O! I jest konkret.
Nareszcie wiemy, dlaczego nasze badziewiaki to kupiły - będą korzystać.

Ale - żeby nie było - chociaż znajomy rozwiązania miał brdziej "kosmiczne", to ze dwadzieścia lat wstecz, dwa kibelki na jednym czynnym wózku też jechał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Horror Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Gru 2011
Skąd: 3miasto

PostWysłany: 31-03-2014, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Ja wcale nie twierdzę że kibelki cokolwiek na świecie przebije...wbrew wszystkiemu mają swój urok i basta.. Podejrzewam że IC ma pewne jakieś tam plany odnowy taboru, pozostawienia tylko nowych wagonów na pudełkowe pociagi, przerzucenia czego się da na składy zespolone itp.. zgaduję, bo nie wiem na pewno. PędźDoliną to po prostu pierwszy krok. Czy dobry, pojęcia nie mam, czas pokaże.

_________________
Ignorancja->ksiazka. Glupota->strzelba+szpadel
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 01-04-2014, 23:43    Odpowiedz z cytatem

Horror napisał/a:
po to, żeby pasażer mógł się poruszać nowoczesnym DALEKOBIEŻNYM składem


I na co ta nowoczesność, jak prędkość handlowa jest nadal bliżej 40 niż bliżej 100km/h... Te np. 3 h ze stolicy nad morze to wolę jechać kiblem niż 6h beztitlino...l

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-04-2014, 07:36    Odpowiedz z cytatem

Za 20 składów "Pendolino" PKP Intercity zapłaci zagranicznemu producentowi 1,6 mld zł. Jaki jest sens zakupu tych ultradrogich pociągów, skoro na większości z funkcjonujących w Polsce tras kolejowych nie można bezpiecznie podróżować z prędkością wyższą niż 160 km/h?

Cały tekst:
http://niewygodne.info.pl/artykul3/01134-Jaki-jest-sens-zakupu-Pendolino.htm

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rogerson Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Mar 2009

PostWysłany: 02-04-2014, 08:12    Odpowiedz z cytatem

Ciągle ten sam bełkot tylko ubrany w inne słowa.

Horror napisał/a:
Póki co w Polsce nie produkuje się nic poza pociągami regionalnymi.. zresztą po co ja to tłumaczę, to chyba oczywiste jest.


No właśnie problem jest taki, że większość społeczeństwa nadal uważa/myśli że Pesa, czy Newag zrobią podobne składy do Pendolino za 3 razy niższą cenę Rolling Eyes, no bo przecieżImpuls jechał dwie setki w Żmigrodzie Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04-04-2014, 12:07    Odpowiedz z cytatem

http://www.rynek-kolejowy.pl/51640/pendolino_pojedzie_250_km_h_po_cmk_czyli_witaj_rasowy_haj_spidzie.htm


Dla wszystkich niedowiarków i maruderów, i tych co uważają zakup Pendolino za wymysł szatana Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ElmoVanKielmo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2012

PostWysłany: 04-04-2014, 12:23    Odpowiedz z cytatem

@Pawelu, a przeczytałeś przypis autora (kursywą pod tekstem artykułu)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 39 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl