A tak poważnie to 18 minut na przesiadkę w przypadku pociągów stojących na tym samym peronie nie stanowi przeszkody.
Jaka będzie polityka zachowania skomunikowań w przypadku EIC Premium? Nie mam pojęcia. Natomiast za uniemożliwienie pasażerowi ukończenia podróży z winy przewoźnika przysługuje bodajże zwrot całej należności za bilet.
3 tysiące złotych kosztowało usuwanie graffiti z pociągu Pendolino, który stoi na torach w warszawskiej Olszynce Grochowskiej. Policja szuka wandali, którzy pomalowali skład.
Już za dwa tygodnie mają zacząć wozić pasażerów. Przygotowaniom do inauguracji towarzyszy seria absurdów. Oto lista największych kontrowersji dotyczących superpociągów PKP.
W nawiązaniu do dziejszego materiału (28.11.2014 r.) opublikowanego na łamach "Dziennika Gazety Prawnej" autorstwa red. Konrada Majszyka, PKP Intercity informuje, że tekst zawiera szereg nieprawdziwych informacji, które wprowadzają Czytelników w błąd i są działaniem na niekorzyść Spółki.
Proszę przekonajcie mnie jakie zalety ma Pendolino , jeśli chodzi o komfort podróży w stosunku do najnowszych wagonów z Cegielskiego. Bo poza czyszczarką do butów jakoś nie widzę różnicy . W prawdzie nie jechałem Pendolino , ale jechałem Niemieckim ICE, Francuskim TVG I Hiszpańskim AVE oraz Talgo . Tam komfort podobny , jedynie dodatkowo słuchawki przy siedzeniach , można słuchać muzyki i prędkość około 300 km/h i to prawie cała trasa. Więc zastanawia mnie ten zachwyt dziennikarski nad tym cudem z Włoch Brakuje mi tu porównania naszych wagonów z Pendolino .
Ja myślę, że tu cudów się nie da zdziałać. No bo co jeszcze można na dzień dzisiejszy dołożyć pasażerowi, żeby się zachwycił? Tak jak mówisz - węzeł audio/video na każdym fotelu? Nie sądzę. Pozostanie kwestia wygody, komfortu samych foteli. Ale to po prostu trzeba się będzie kiedyś przejechać i zobaczyć, bo co zdanie to opinia.
Tak jak mówisz - samo wykończenie wnętrza jest jakie jest - spokojnie można je porównać do współczesnych wagonów Cegielskiego itp. Szybciej to też nie pojedzie póki co jak klasyczny skład, pozostaje jedynie "prestiż" skorzystania z pewnej nowości na rynku i tyle.
Przypomnij mi @khamul - ile to łącznie km? I jesteś pewien, że cały odcinek 200km/h?
A co z pasażerami z Warszawy nad morze w takim razie? Jaką oni różnice odczują?
86km, reszta CMK będzie na 160km/h, nie wiem jaki jest kalendarz podnoszenia predkosci na CMK ale 2015/1016 ma byc wiecej na 200km/h
nie wiem jaka była szlakowa nad morze przed remontem(a za razem skrócenie czasu jazdy), ale pasażerowie na pewno odczują i docenią komfort pendolino :p
Ostatnio zmieniony przez khamul dnia 30-11-2014, 13:39, w całości zmieniany 1 raz
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-11-2014, 13:39
Z tymi czasami przejazdu jest trochę dziwnie, bo stałe składy EIC z Katowic do Warszawy mają czas przejazdu dłuższy od Pendolino o ok. 10 minut, natomiast te które w zastępstwie za Pendolino pojadą w identycznym czasie co EIP. Jedynymi lokomotywami które mogą osiągnąć 200/h są "Husarze', ale nie sądzę żeby ich wystarczyło na obsługę wszystkich "zapendolino"
Tam już wszystko jest ogarnięte na 100% Sygnalizacja kabinowa, zero przejazdów w poziomie torów itd?
Cytat:
nie wiem jaka była szlakowa nad morze przed remontem(a za razem skrócenie czasu jazdy), ale pasażerowie na pewno odczują i docenią komfort pendolino
Ale jaki komfort konkretnie? Mówimy o współczesnych wagonach np. HCP - co takiego innego będzie w Pendolino?? Czas przejazdu? Hmmm - na ten temat to może poczekajmy, bo póki co to tam chyba jednak rewolucji nie ma i nie będzie, a docelowo fajnie jak pendolino osiągnie chociaż poziom ex z lat 90-tych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum