Też słyszałem, że jest lepiej niż w wagonach, ale to się trzeba będzie przejechać. Natomiast dopóki pendolino nie będzie jeździło na sensownych odcinkach ponad 200 km/h, to jest bez sensu. 160 to nasza EP09 wyciąga. Husarz z wagonami na 200 - 200. Pendolino to kawał dobrej techniki, ale jeśli ma jeździć 160-200 to był zbędny zakup.
_________________ PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
Już za dwa tygodnie pociągi Pendolino („Wahadełko”) – a właściwie Pseudolino, bo Polska zakupiła Pendolino bez mechanizmu wychylnego nadwozia – mają rozpocząć rozkładowe kursy po polskich torach. Przedstawiciele spółki PKP Intercity głoszą, że „pociągi Pendolino na polskich torach oznaczają nową jakość”. Podobne głosy pojawiały się już wcześniej: „Pendolino zmieni obraz niedomagającej kolei i brudnych pociągów” mówił Andrzej Massel, wiceminister transportu ds. kolei w latach 2010-2013.
Ja nie mam zamiaru ulegać opinii żadnych pseudodziennikarzy i polityków, którzy opluwają i mieszają z błotem własny kraj i porównują go do Białorusi i wszędzie wietrzą spisek, tylko kupiłem promocyjny bilet za 49 zł na pierwszy kurs Pendolino z Warszawy do Gdańska i na tej podstawie wydam własną opinię. Powrót tego samego dnia również za Pendolino. A zaraz na początku roku kolejny kurs tym razem na południe.
Bruksela podjęła decyzję o wstrzymaniu wypłaty 14 milinów Euro na Pendolino uznając, że "Pendolino to pociąg nie na polskie tory". Zdaniem Komisji Europejskiej poziom polskiej infrastruktury kolejowej nie odpowiada właściwościom pociągów typu Pendolino. Komisja stwierdziła jednoznacznie, że kupujemy za drogie pociągi w stosunku do możliwości, które osiągną na polskich torach. Możemy być dumni.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ja nie mam zamiaru ulegać opinii żadnych pseudodziennikarzy i polityków, którzy opluwają i mieszają z błotem własny kraj i porównują go do Białorusi i wszędzie wietrzą spisek, tylko kupiłem promocyjny bilet za 49 zł na pierwszy kurs Pendolino z Warszawy do Gdańska i na tej podstawie wydam własną opinię
No cóż,rzeczywiście porównywanie nas do Białorusi jest krzywdzące dla Białorusi w kontekście ostatnich wydarzeń wyborczych,także ci z opozycji nawet i z tym porównaniem przegięli i nie trafili.Proponuję też odrobinę refleksji,bo powodów do takiego postrzegania kraju dostarczają sami rządzący...
Ciąg dalszy zabawy z Pendolino. Otóż ten Cud im. Sławka Nowaka jeżdżąc z Warszawy do Gdańska będzie skutecznie opóźniał pociągi Kolei Mazowieckich. Rekordzista będzie sobie stał na stacji 23 minuty, żeby przepuścić "superszybkie cudo". To oczywiście według rozkładu. Jak się spóźni będzie dłużej. A to dlatego, że to PKP od torów nie dogadało się z tymi PKP od pociągów jeżdżących daleko i PKP od pociągów jeżdżących blisko i nie dołożono torów. Żeby tylko PKP od trakcji nie zapomniało jej założyć...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
@Piotr84 -- a nie pomyślałeś , że dziennikarze mogli wcześniej jechać wagonami FPS Poznań 157A oraz 156A przy których wnętrze ED250 wypada bladziutko. Wagony FPS mogą jeździć także z prędkością 200 km/h i są produkowane w Polsce . Pociągi jeżdżące na tych wagonach nie są głośno reklamowane ponieważ najważniejszy jest głośny sukces EXPRESS INTERCITY PREMIUM i to za wszelką cenę {np. KM}
@piotr84 . Tak napisali, bo taka jest smutna prawda. Pendolino, to pod wieloma względami "cacko", ale PKP Intercity chciało "upchać" jak najwięcej ludzi do środka, więc mamy to co mamy . Siedzenia o szerokości 45 cm i do tego zwężające się w górnej części . Czy myślisz, że 2 młodych, wysportowanych wysokich facetów będzie siedziało wygodnie obok siebie? A co z ramionami tego przy oknie? Tam ( na wysokości ramion) pudło się zwęża, osiągając tylko 247 cm szerokości wnętrza na poziomie kilku centymetrów nad górną linią foteli. A jeszcze trzeba wspomnieć o "mikroprzestrzeni barowej " obejmującej aż 2 okna ( z długości wagonu) . Nie liczę lady, tylko przestrzeń gdzie są 4 mikrostoliki ( dla stojących) . No i jeszcze są mikrotoalety .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum