Nie zawsze, jak jesteś wąsatym senatorkiem to jeździsz jednym i drugim za 0 zł
Jak jesteś wąsatym senatorkiem, to:
1) masz własną limuzynę z szoferem LUB
2) latasz samolotami LUB
3) ewentualnie gdy zmuszony jesteś jechać pociągiem to jedziesz AIDS yy.. EIC oczywiście, ORAZ
4) nie wsiadasz do "plebsowych" TLK i IR.
sasho33, idealnym dla wąsatych senatorków pociągiem do Wawy był ten TLK co kursował do 1 czerwca ubiegłego roku. Wtedy to pociag ten reprezentował jakiś standard. Po jego likwidacji, nie dziwię się że senatorkowie walczyli o powrót prywatnej taksówki do stolicy. Chyba jednak nie chodziło im o to co teraz jeździ.
Przestańcie pieprzyć jak nawiedzeni o tym co PIC ma niby obciąć od marca!! jesteście tak nakręceni że sami im podajecie na tacy co mają likwidować!! Czy nie wiecie że to oszołomstwo? przecież PIC też czyta to forum z pewnoscią, i pisanie takich bzdur to nic innego jak poddawanie im gotowych propozycji !!!! Więc skończcie z tym oszołomstwem bo to nic innego jak wskazywanie im co mają ciąć!!!!
Przy obecnej marnej ilości pociągów TLK już NIE MA czego ciąć! Lepiej piszcie mejle do zarządu PICu w sprawie robienia rewizji wagonów!!!
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
sasho33, idealnym dla wąsatych senatorków pociągiem do Wawy był ten TLK co kursował do 1 czerwca ubiegłego roku. Wtedy to pociag ten reprezentował jakiś standard. Po jego likwidacji, nie dziwię się że senatorkowie walczyli o powrót prywatnej taksówki do stolicy. Chyba jednak nie chodziło im o to co teraz jeździ.
Szczerze to nie tylko dla nich. On był świetny - przyjazd do Poznania o 6:45 to największa jego zaleta obok komfortu. Jeździłem nim minimum 2-3 razy w tygodniu i zawsze miał rano frekwencję minimum 100%, a jeździły 4 dwójki, wars i jedynka. Wolałem (i nie tylko ja) 15 min wcześniej wstać na tego TLK, niż jechać o 6:20 suką z bonanzami - i nie ma tu nic dziwnego, ani żadnej urazy w kierunku PR.
Racja że nie chodziło im o to. Ale oni do końca byli zapewniani, że pociąg pojedzie przez Poznań z łączeniem z TLK z Zielonej Góry. Wtedy miałby dużo wyższy standard, bo ten TLK z ZG miał jeździć (i chyba jeździ) na wagonach z ex Lubuszanina.
Wysłany: 09-01-2011, 17:51 współpraca PR IC jednak możliwa?
Dziś w Katowicach widziałem dwa składy poc. TLK Katowice-Szczecin przez Wieluń. W obu składach 4-wagonowych (jednocześnie z peronu I zabierano skład ze Szczecina, a na II stał gotowy poc. do Szczecina) było po jednej bonanzie Przewozów Regionalnych (z napisami pełną nazwą PR z boku, więc nie były to przejęte w 2008 r. i jeszcze nieprzemalowane... zresztą czy IC ,,dostało'' wtedy jakieś bonanzy?).
Czyli w wyniku trzęsienia na górze współpraca IC z PR stała się możliwa i wypożyczono wagony od PR do TLK? Może ktoś potwierdzić, że coś takiego zaczęło mieć miejsce (oprócz wspomnianej wcześniej lokomotywy PR na Gorzów-Piła).
Ja uważam, że TLK powinny wrócić do PR wraz z wagonami i lokomotywami elektrycznymi. A po powrocie trzeba by odbudowywać siatkę połączeń. To jeszcze jest wciąż możliwe...
Pozdrawiam
kruczek
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Desiro, jeśli ktoś z PKP IC czyta to forum, apeluję do niego, aby wziął pod uwagę pociągi TLK relacji Gorzów-Lublin i Białystok-Gorzów. Apeluję do PIC! Pozwólcie wrócić do Gorzowa Wielkopolskiego Przewozom Regionalnym poprzez interREGIO !
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Tzn. wagony sa wypozyczone tymczasowo. Wlasne utrzymanie wagonu kosztuje 3 x mniej niz wypozyczenie.
Ale wyporzyczac mozna tylko na 6,7 badz inne dni tygodnia, czy ferie zimowe...
Korekta rozkładu w pociągach IC szykuje się i to duża! Niektóre pociągi, które są w planach do likwidacji mnie przerażają! Oby te pogłoski/plany nie były prawdziwe! Parę pociągów EIC do likwidacji, jakiś EIC z Krakowa do Krynicy też, i TLK z Wawy do Katowic i z powrotem przez CMK tak samo! No i bardzo dużo skróceń składów, głównie tych na trasie Kraków-Warszawa.
Ale wyporzyczac mozna tylko na 6,7 badz inne dni tygodnia, czy ferie zimowe...
co?
Cytat:
Jak jesteś wąsatym senatorkiem, to:
1) masz własną limuzynę z szoferem LUB
2) latasz samolotami LUB
3) ewentualnie gdy zmuszony jesteś jechać pociągiem to jedziesz AIDS yy.. EIC oczywiście, ORAZ
4) nie wsiadasz do "plebsowych" TLK i IR.
Dziwne masz wyobrażenia. Takie trochę "Faktowe", tak jakbyś nie wierzył, że podróż pociągiem ma faktycznie definitywne przewagi nad własną limuzyną (czas jazdy, korki, bezpieczeństwo, jednak wciąż komfort), czy samolotem (dojazd do lotniska, odprawa, rzadkie loty)...
Jakoś Romek Giertych jak był ministrem, to śmigał do Poznania w drugiej klasie chyba nawet. Jestem pewien że to nie odosobniony przypadek.
Ostatnio zmieniony przez psim dnia 10-01-2011, 14:04, w całości zmieniany 1 raz
zauważ Morskie Oko, Karłowicz, Wisła miały lecieć 25XII-2I a łącznik "Tatr" w 6 plus terminy więc w domyśle całorocznie - nikt nie dał okresu do 2 stycznia.
To skoro Gorzów i Zamość mają lecieć jak to niektórzy mówią... to oddawać PRom dotację na Koszyce, Skalnicę i inne pociągi przygraniczne, które puste by nie jeździły...
hurricane, nie zapędzaj się tak. Likwidacja połączeń TLK dotowanych przez MI nie oznacza, że zmniejszy się dotacja dla PKP IC. Rząd musi ratować swoją najukochańszą spółkę kolejową.
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum