Lady Makbet, a to ja bardzo dobrze wiem, ale mnie to wkurza... odbierają jednej spółce dotację, żeby dać drugiej i w bólach stworzyć dwie pary pociągów, po czym się okazuje, że spółka ma kryzys i nie pojadą te czy inne pociągi... no przecież to tylko w polskim grajdołku takie sytuacje...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 10-01-2011, 20:25
hurricane, Ja bym się powoli zaczynał modlić czy w nowym rozkładzie nie będzie następnych ofiar - przejśc granicznych. Ja wiadomo pociągów mniej a dotacja idzie w dół? A no nie!
No i bardzo dużo skróceń składów, głównie tych na trasie Kraków-Warszawa.
Te skrócenia dotyczą EIC?
Infantylnych uwag użytkownika mk1992 nawet nie zamierzam komentować. Niby jakim cudem ktoś sugeruje zmianę mojego stanowiska (niby co się zmieniło ?), skoro sam nawet prostego przekazu w postaci słowa pisanego nie potrafi zrozumieć? Zaiste trudno zrozumieć dzisiejszą młodzież zrozumieć . Nie to co pokolenia lat 80-tych .
Infantylnych uwag użytkownika mk1992 nawet nie zamierzam komentować.
Sheva17, sorry za wycieczkę osobistą, ale mnie to nurtuje od pewnego czasu. Pracujesz jako urzędnik lub w sferze budżetowej? Bo tak można wnioskować z Twojego języka i toku myślenia typowego dla urzędników.
mk1992 w jednym miał rację... pisałeś o muchowozach do Terespola w świetle cięć PICu na innych trasach, bo to pamiętam, Twoje wywody łatwo da się zapamiętać, a jakbym miał czasu trochę to może bym pogrzebał i tego szukał po archiwum...
Wiem, moje uwagi też są infantylne, to tak żeby uprzedzić Twój standardowy atak na kogoś o czasem innych poglądach...
Połączenia do Terespola powinny istnieć, ale nie w takiej formie jak obecnie, bo te ewidentnie przygotowane są pod nóż - powinny istnieć w formie dłuższych połączeń np. ze Szczecina lub Wrocławia jak to było wcześniej... Ewentualnie można się pokusić o wagony bezpośrednie w pociągach międzynarodowych jak to jest teraz.
Co do skróceń EIC, są takowe już teraz, widziałem parę dni temu bodaj Modrzejewską w cudownym zestawie 4-wagonowym A-Wr-BB. No ale wiemy, że wagony stoją na Olszynce.
A że EIC Tatry do Krynicy wytną, to i bez tych skandalów nie wróżyłem mu w tej taryfie i terminach przyszłości dłuższej niż do marca.
Moim zdanie do likwidacji pójdzie ze wzgledu na modernizacje trasy Warszawa - Gdańsk jakiś EIC, EIC Tatry pojedzie w skróconej relacji do Krakowa. Zniknie jedno połaczenie EIC z Poznaniem
Pociąg o którym było tyle szumu do Gorzowa Wlkp. zostanie
Sądze że pod wpływem MI powróci pociąg TLK do Zamościa
Nie chce nic mówić ale zgadzam sie z kolegą który wspomniał cos o zniknięciu pociagu nocnym 53504/5 - 35504/5
W nowym rozkładzie obecnie obowiązującym dużo nowych pociągów dostała Bydgoszcz, podejrzewam że i tu sieć pociągów się uszczupli.
Przestańcie pieprzyć jak nawiedzeni o tym co PIC ma niby obciąć od marca!!
Nie przestaniemy! Cięcia nastąpią ale też z zmianami
Do Warszawy bez przedziałów, do Zamościa tylko z Krakowa!
Wiemy już, jakie poprawki w kolejowym rozkładzie jazdy chcą wprowadzić przewoźnicy. Z naszych informacji wynika, że od 1 marca Lublin straci dwa połączenia z Warszawą i z powrotem obsługiwane pociągami TLK. Likwidację kursów proponuje obsługująca te połączenia spółka PKP Intercity.
– Złożyliśmy wniosek do rozkładu jazdy, czekamy na jego akceptację i dopiero po niej możemy powiedzieć, które połączenia będą likwidowane – stwierdza Małgorzata Sitkowska, rzecznik PKP Intercity.
W zamian za pociągi TLK na trasie do Warszawy pojechałyby pociągi interREGIO uruchamiane przez spółkę Przewozy Regionalne. Choć przejazdy nimi są tańsze niż TLK, to komfort podróży jest w nich o wiele gorszy. Połączenie do stolicy obsługiwałyby tzw. elektryczne zespoły trakcyjne – czyli składy z wagonami bez przedziałów. Takie same, jak kursujące między innymi jako osobowe pociągi do Chełma.
W rozkładzie jazdy znaleźć ma się również połączenie Zamościa z Krakowem. Chce je uruchomić spółka PKP Intercity. Z naszych informacji wynika, że skład jako samodzielny pociąg może jechać tylko do Rzeszowa, a tam wagony byłyby doczepiane do innego pociągu.
Na tym połączeniu szczególnie zależało samorządowcom z Zamojszczyzny, którzy podkreślali, że z ich rejonu do Krakowa dojeżdża wielu studentów.
Spełniły się za to obawy tych, którzy sądzili, że Przewozy Regionalne i Intercity będą jedynie oglądać się na siebie, ale żadna z tych spółek nie zgłosi do rozkładu pociągu z Lublina do Zamościa. Na jego uruchomienie liczyła m.in. spółka Polskie Linie Kolejowe, która wyremontowała linię.
Po modernizacji od Adampola do Rejowca składy mogą jechać 120 km/h, a między Rejowcem a Zawadą 80 km/h, zaś miejscami również 120 km/h.
Na jego uruchomienie liczyła m.in. spółka Polskie Linie Kolejowe
Ciekawe czy jakby peelka wrzuciła po kryjomu w publikowany rozkład dodatkowy pociąg, to ktoś by to w tym bajzlu zauważył, czy też by wyżyłowali i zdobyli skądś tabor, nie kojarząc że wcale nie zamawiali takiego połączenia
Pociągów TLK odwołanych ma być aż KILKANAŚCIE (!!!), poza tym poskracane relacje i zmniejszone brutta. Ciekawe, co zostanie z dawnych pociągów pośpiesznych/TLK. 100 relacji na cały kraj?
Do czego to wszystko zmierza?Czy faktycznie pociągi będziemy oglądać tylko w starych kronikach filmowych? Nie wszyscy mają samochody,a PKSy i inna busiarnia nie będą w stanie zaspokoić popytu.W Polsce podróże staną się trudniejsze niż w krajach afrykańskich,bo z racji warunków klimatycznych prawie niemożliwe przez wiele miesięcy są podróże na rowerze,czy wędrówki piesze.Teraz PKP IC chce odwołać kilkanaście pociągów,w czerwcu pewnie kolejne,we wrześniu następne,a w grudniu ogłosi rozkład jazdy,który zmieści się na jednej kartce formatu A5...To tak dygresja na temat bajzlu jaki serwuje firma Intercity.Po kiego grzyba uruchamiali w RJ2011 tyle pociągów skoro taboru mają raptem na połowę z tego,a na dobrą sprawę to nawet nie tyle,bo BWE na zielonych wagonach,czy EIC z Azetami w składzie to "produkty EICpodobne".
O kurde, BWE na zieloniakach? To juz naprawde ostro. Wiem, ze Chrobry czy tam Prus juz nie pamietam dokladnie jechal na budyniu i dwoch zieloniakach ale zeby miedzynarodowy pociag jechal na takich wagonach? Wstyd przez duze W. Tak to jest jak sie muzycy zabieraja do rzadzenia. Szkoda, ze nie mozna zlozyc jakiejs petycji o odwolanie tego kretyna akordeonisty?
czym prędzej osoby opdowiedziealne w PICu za BRAK REWIZJI wagonów powinny polecieć na Zbity Pysk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
po pierwsze prezes tej nędznej spółczyny!! i
_________________ 1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum