Powiem tak:
jeśli jeszcze jacyś decydenci mają JAJA to powinni pokazac się z lepszej strony:
Od 1.03.11 IC zlikwiduje czesc TLK bo nie ma wagonów.
Przekazac dotację z MI do PR, ta spółka jeszcze ma czym jezdzic i bez zawieszenia zostaną pociągi tylko że pod inną banderą i jako IR. Drużyny konduktorskie się znajdą.
IC oczywiscie na ten czas zapewni lokomotywy elektryczne serii EU/EP07. Mechaników mamy.
Wagonów trochę jest: bonanzy, bohuny. Inne IR się jakoś wzmocni, tabor nie bedzie przynajmniej grzac krzaków.
No ale trzeba mieć jaja...
Są jeszcze też bipy
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Jeśli chodzi o Łódzkie to osobiście stawiam na TLK 54110/TLK45110 relacji Bydgoszcz - Katowice - Bydgoszcz. Istny ochłap na 3 w porywach 4 wagonach, zazwyczaj z maksymalnym zapełnieniem 40/50% na odcinku Łódź - Katowie - Łódź, na odcinku do/z Bydgoszczy muchy i powietrze. W ogóle jestem zdziwiony, że ten pociąg wyruszył w tym rozkładzie.
A ja mam pytanie o ile zmniejszy się zatrudnienie w PKP IC, bo w tej chwili spółka uruchamia zaledwie ok. 300 pociągów a zatrudnia aż 8 tysięcy ludzi. Co ta armia kolejarzy robi?
_________________ Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Minerva, nie zmniejszy się, będą jeszcze przyjęcia
Urbi, zgadzam się, to nietrafiony pociąg.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powiem tak:
jeśli jeszcze jacyś decydenci mają JAJA to powinni pokazac się z lepszej strony:
Od 1.03.11 IC zlikwiduje czesc TLK bo nie ma wagonów.
Przekazac dotację z MI do PR, ta spółka jeszcze ma czym jezdzic i bez zawieszenia zostaną pociągi tylko że pod inną banderą i jako IR. Drużyny konduktorskie się znajdą.
IC oczywiscie na ten czas zapewni lokomotywy elektryczne serii EU/EP07. Mechaników mamy.
Wagonów trochę jest: bonanzy, bohuny. Inne IR się jakoś wzmocni, tabor nie bedzie przynajmniej grzac krzaków.
No ale trzeba mieć jaja...
Są jeszcze też bipy
Popieram pomysł. Co do lokomotyw to niech by chociaż decydenci wymusili na Cargo jakąś promocję to już by było nieźle, zresztą nie wszystkie IR muszą być wagonowe, ezety nie gryzą .
ET40, miałem na mysli te IR za TLKi - tu musiałyby ICki wystawiac, bo dlaczego jeszcze PR miałby płacic wynajem od Carguli. Wszak to IC i PKP łaski potrzebuje a nie PR...
Ezety nie gryzą, ale ten Bursztyn to trochę przesada...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-01-2011, 19:56
Cytat:
Sądzę że skrócą TLK Wrocław-Suwałki do Warszawy bądź do Białegostoku.
Z tego co wiem niema takiego pociągu. Czy może się mylę?
No piszę właśnie o IR za teelki, poza tym można zastosować takie rozwiązanie komercha mogłaby tymczasowo jeździć na EZT, a za-TLK w służbie publicznej i częściowo dotowane oraz najdłuższe relacje na wagonach. Taki na przykład IR Merkury spokojnie może jeździć na 1xEN57.
Podejrzewam,że wyleci poranna TLK Kołobrzeg-Kraków przez Gdynię.Ten pociąg konkuruje z EIC z Trójmiasta o 6.30 i 8.30.A tak ogólnie patrząc na problem kolei dalekobieżnej i jej opłakany stan w w wykonaniu PKP Intercity,to za rok lub dwa nie pozostanie nic poza ok 10 parami EIC na całej sieci.Bo w cud pod postacią innego przewożnika kolejowego np DB na polskich torach nie wierzę.Trzeba chyba przyzwyczajać się do dalekobieżnych autobusów...
Rządowi likwidacja kolei jest na rękę.Z resztą podejrzewam,że jest uzależniony od lobby paliwowo-samochodowego,więc nic nie zrobi w sprawie kolei.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-01-2011, 21:36
ET40 napisał/a:
Chyba, że w porę obudzą się decydenci i przestaną kopać w PR-y
Dziwię się. Dziwię się dziennikarzom. Dziwię się "górze" z PKP IC. Dziwię się PKP, a nawet MI! Dziwię się, że nikt z nich przez ostatnie trzy tygodnie nie wspomniał nawet o tym, że Przewozy Regionalne posiadają aż nadto wagonów pasażerskich! Przedziałowe "jedynki", "dwójki", bonanzy i bohuny! To wszystko stoi na bocznicach i czeka tylko na lokomotywy! Sam prezes PKP IC dzisiaj powiedział, że mają nadwyżkę lokomotyw. Pożyczyć te lokomotywy PR-om, przekazać część dotacji z MI do PR-ów i pociągi będą jeździć, tyle, że pod nazwą interREGIO. Czemu nikt o tym nawet nie myśli!?
Wy się nie dziwcie, że PKP IC zlikwiduje pociągi. Jak nie ma czym wozić ludzi, to trzeba zlikwidować połączenia. Denerwuje mnie tylko fakt, że mogliby pójść na współpracę z dawnym partnerem, a tego nie robią!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum