Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Następny
1 marca - kolejna rzeź pociągów PKP IC
Autor Wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 15:37    Odpowiedz z cytatem

Będzie rewolucja! PKP Intercity zlikwiduje część połączeń

To sposób na tłok w pociągach.

Kierownictwo PKP Intercity wpadło na kolejny genialny pomysł. Zamierza uzdrowić chorą sytuację na kolei bez wydawania pieniędzy.

Recepta jest prosta: od marca zostanie zlikwidowana część połączeń, która - zdaniem kolejarzy - jest najmniej oblegana przez pasażerów.

Przymierzamy się do korekt w rozkładzie jazdy. Chcemy zrezygnować z połączeń, które nie są obłożone, na rzecz lepszej oferty w pociągach, gdzie jest duży popyt ze strony klientów - mówi w TVN Warszawa Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.

Co to oznacza w praktyce? Mniejsze miasta mogą zostać całkowicie pozbawione wygodnych połączeń z Warszawą, Poznaniem, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem (cięcia dotkną 10 proc. połączeń).

Ich kosztem zostaną natomiast wzmocnione trasy, gdzie od zawsze było tłoczno np. na trasie z Krakowa do Warszawy czy ze stolicy do Łodzi.

Dlaczego jednym się zabiera, aby dać innym? Bo na kolei brakuje nie tylko lokomotyw, ale przede wszystkim wagonów. Na chodzie jest tylko połowa taboru. Reszta stoi na bocznicach, bo Intercity nie ma pieniędzy na przeglądy lub konieczne remonty.

Źródło: Hot Money
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 15:49    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:


Co to oznacza w praktyce? Mniejsze miasta mogą zostać całkowicie pozbawione wygodnych połączeń z Warszawą, Poznaniem, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem (cięcia dotkną 10 proc. połączeń).

Ich kosztem zostaną natomiast wzmocnione trasy, gdzie od zawsze było tłoczno np. na trasie z Krakowa do Warszawy czy ze stolicy do Łodzi.


Z Warszawy do Łodzi to akurat sytuacja jest najlepsza i składy jeżdżą najdłuższe, debilizm :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-01-2011, 16:00    Odpowiedz z cytatem

sasho33, to nie jest debilizm tylko wyrachowana taktyka betonu PKP IC. Przypominam, że w Łodzi mieszka minister Grabarczyk oraz jeden z członków zarządu PKP IC (dyrektor handlowy Katarzyna Zimnicka-Jankowska). Ponadto z połączeń kolejowych na tej linii korzysta także wicepremier Pawlak.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Adams Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 18 Wrz 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Warszawa-Łódź to jest jedyna (dla PICu) prestiżowa linia w Polsce.
Jak na to patrzę to żygać mi się chce że szlachta z Warszawy do Łodzi jedzie niecałe 2 godziny długim składem zestawionym z dobrych wagonów, a reszta dla PICu to podludzie którzy mogą się dnieść w trzywanowym złomie czasami przez całą Polskę Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 16:05    Odpowiedz z cytatem

sasho33 napisał/a:
Teraz pomyśl: przykładowo przekazują Światowida i Galicję do PR jako IR.
Wtedy mam 4 IR i 4 TLK.


Zagadka: kto powiedział "konkurencja szkodzi kolei"? Wink
Fakt - ale tylko "źle pojeta". Oby udało się teraz pojąć ją dobrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 16:27    Odpowiedz z cytatem

Nie mówię nic na temat konkurencji przecież! Poruszam temat biletów miesięcznych, czytaj dokładnie CAŁY post a zwłaszcza jego ostatnie zdanie a nie cytujesz tak, że ktoś czytający tylko ten urywek może pomyśleć że faktycznie jestem przeciwnikiem konkurencji na torach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-01-2011, 16:31   

Więc Pa Pa wszelkim TLK i EIC na Kryniczance czas powiedzieć...
Powrót do góry

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 16:34    Odpowiedz z cytatem

kurde, następny rzeźnik...;] zmniejszymy tłok w pociągach zmniejszając ich ilość. no w to ze wagony pojada gdzie indziej niz na bocznice a juz tym bardziej do reszty pociągów to ja nie uwierze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 16:41    Odpowiedz z cytatem

sasho33, bez nerwów, to tylko żarcik. Przepraszam, jeśli uważasz że zacytowałem Cię tendencyjnie. Oczywiście że rozchodzi się o wspólne uznawanie biletów - sądzę że to jest mniej czy bardziej oczywiste dla wszystkich czytelników tego forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertmar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Gru 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 17:10    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:
Przymierzamy się do korekt w rozkładzie jazdy. Chcemy zrezygnować z połączeń, które nie są obłożone, na rzecz lepszej oferty w pociągach, gdzie jest duży popyt ze strony klientów - mówi w TVN Warszawa Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.

Co to oznacza w praktyce? Mniejsze miasta mogą zostać całkowicie pozbawione wygodnych połączeń z Warszawą, Poznaniem, Krakowem, Katowicami czy Wrocławiem (cięcia dotkną 10 proc. połączeń).


Czyli Zamość leci definitywnie. Wszak tu od prawie półtora roku obłożenia żadnego nie ma Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 17:32    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:
Będzie rewolucja! PKP Intercity zlikwiduje część połączeń


Wróbelki ćwierkają coś o wariancie letnim od 1 marca. Oczywiście z pominięciem sezonowych pociągów.
To nie byłaby rzeź, tylko katastrofa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 06-01-2011, 17:45    Odpowiedz z cytatem

fisch, Smile możesz trochę rozwinac poprzednią mysl bo nie bardzo rozumiem.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 06-01-2011, 18:00    Odpowiedz z cytatem

Dziwi mnie, czemu ten nędzarz nie podal sie jeszcze do dymisji? Nie wierze w fakt, ze kazdy kto kierowalby ta spolka spowodowalby taki katastrofalny efekt jaki mamy teraz. Ale jak ktos ma w d**** losy koleji, tylko liczy co miesiac ile wiecej cyferek pojawilo sie na koncie, to niestety, tacy ludzie do odstrzalu sa. W trybie natychmiastowym powinien zlozyc dymisje ale po co skoro narazie jest nietykalny. Przyssał sie do korytka, to bez wątpienia. Wreszcie sie pokazal, powiedzial, ze społka ma problemy z wagonami i z plynnoscia finansowa i przeszedl do porzadku dziennego gdyby nigdy nic. Uklady, uklady i jeszcze raz uklady..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 06-01-2011, 18:03    Odpowiedz z cytatem

R90, a wiesz kto jako wiceminister infrastruktury Wacha na stołek wsadził?;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 06-01-2011, 18:37    Odpowiedz z cytatem

Damian Łódź - weż RJ i zobaczysz, kiedy i jakie pociągi kursują, a jakie nie.
Żeby uruchomić sezony, potrzebne są loki, wagony no i ludzie do ich obsługi. Tzw. letni RJ polega na wycięciu choćby obecnie kursujących pociągów po to, żeby było co dać na sezony. Że jest żle, to chyba sam widzisz. A tu, może być albo raczej będzie, katastrofa, bo prawdopodobnie będzie letni RJ od 1 marca bez sezonów.
To się trzyma kupy. Bo i loków i wagonów, a pewnie i ludzi, będzie ubywać.
I w obecnej sytuacji nie zdążą z naprawami, rewizjami itd. Poza tym potrzebna jest kasa, kasa, kasa i jeszcze tzw. wola polityczna. Kasy nie ma i nie będzie. Wola POlityczna jest skierowana na drogi i autostrady. Możliwości naprawczych - szybkich i błyskawicznych, za które też trzeba zapłacić - nie ma.
W PR-ach też nie jest ciekawie. Mimo że trochę ucichło, ale to raczej z powodu że rząd i MI stracił nad firmą kontrolę. Nie trzeba długo szukać, ile kursów pociągów PR zostało czasowo zawieszonych lub odwołanych.
Kolej, przynajmniej ta IC, się zwija. Ale czy tylko? Wiosna będzie ciekawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl