Ciekawe jak będzie z frekwencją w TLK 27100 Zamość - Zielona Góra na odcinku SWR-Rzeszów, bo będzie jechał w czasie tuż po/przed REGIO Lublin-Rzeszów i w tym czasie jest jeszcze IR Wielkopolanin (co prawda nie codziennie i przez Leżajsk)...
Boli wywalenie pociagu Kielce - Białystok - Kielce. Ten pociag był swietną częścią skomunikowania między Białymstokiem a Krakowem. Można było dojechać do z B-stoku na Wschodnią, tam się czekało kilka minut i była TLK z Olsztyna do Krakowa. Szybkie i relatywnie tanie połączenie: CMK i taryfa pospieszna. Z Białegostoku owszem są pociągi w kierunku Warszawy później, ale dalej do Krakowa trzeba już jechać EIC a co wiąże się z wydaniem większej kasy na bilet...
Likwidacja 27200 w zamian za 18200 z Warszawy do Szczecina, z grupą do Świnoujścia - pomysł ok, ale pytanie czy na sezon letni PKP IC zapewni nocne połączenie Lublina ze Świnoujściem, które bynajmniej powietrza nie woziło??
Moim zdaniem dużo lepiej byłoby, gdyby pociąg do Zamościa jechał od Dębicy przez Mielec, to byłby bardzo wielki atut tego pociągu, na linii 71 przez Kolbuszową potoki pasażerskie będą dużo mniejsze. W czasach Hetmana Mielec generował bardzo dobrą frekwencję.
Ja bym się tak bardzo nie emocjonował opublikowaną listą. Oczywiście daje ona jakieś namiary na połączenia, które mogą wypaść z dniem 1 marca ale nie do końca. Wiem, że są zmiany do tej listy. Wiem, że TLK 26102/3 na wakacje napewno pojedzie z Jeleniej Góry do Lublina a nie z Wrocławia.
Ciekawe jak będzie z frekwencją w TLK 27100 Zamość - Zielona Góra na odcinku SWR-Rzeszów, bo będzie jechał w czasie tuż po/przed REGIO Lublin-Rzeszów i w tym czasie jest jeszcze IR Wielkopolanin (co prawda nie codziennie i przez Leżajsk)...
Dlatego moim zdaniem zamiast TLK z Zielonej Góry, do Zamościa powinien jeździć dotowany IR Wielkopolanin, przetrasowany przez Kolbuszową-Tarnobrzeg.
Pociąg ten na odc. SWR-Zamość mógłby jeździć jako regio, gdyż jako jedyne połączenie kolejowe na tym odcinku dawałby dostęp do pociągu ze wszystkich stacji na tej traie, a nie tylko tym większym.
Adams IR nie wypali, gdyby PRy widziały w tym zysk to już dawno jeździłby tam IR, tak jak to było z Gorzowem. Mogą jeździć tylko regio ale te są dotowane przez samorządy, PRy chcialy uruchomić Regio z Lublina do Zamościa tylko zaśpiewały zbyt dużą stawkę i władze województwa wycofały sie z tych połączeń.
maciej30
Pociągi interREGIO nie pojawiły się na trasie Lublin - Warszawa z powodu ograniczonej przepustowości linii nr. 7. Z Pilawy do Otwocka/Mińsk Mazowieckiego jest wąskie gardło czyli odcinki jednotorowe. Jak PKP IC zlikwidowało pociągi, to przepustowość się zwiększa, więc iR mogą wjechać.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje na temat przyszłości Słowackiego. Czy rzeczywiście go uwalą, a jeśli tak, to co ewentualnie wejdzie w jego miejsce.
Nie to żebym bronił IC, ale pewnie centrala z Wileńskiej też coś szykuje na 1 marca...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Co do Słowackiego i innych zmian napisałem do posła Tomaszewskiego, a dziś i jutro tego samego maila podrzucę do Głosu Wielkopolskiego,a co z tego będzie to się okaże.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum